Dyrektor Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w wymiarze czasu pracy: 0,25 etatu
liczba kandydatów do wyłonienia: 1
Stanowisko ds. ochrony danych osobowych
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: wyższe magisterskie
preferowane: (kierunek: prawo, administracja, ekonomia, informatyka)
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy – co najmniej 5 lat
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) znajomość przepisów prawa w zakresie:
- ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
- ustawy o ochronie danych osobowych
- ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych Microsoft Office, w tym narzędzi internetowych oraz umiejętność obsługi systemów prawnych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) Cechy osobowe i predyspozycje:
Odpowiedzialność, dyspozycyjność, dyskrecja, obiektywizm, odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, uprzejmość, życzliwość, łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy i do nowych sytuacji, pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, uczciwość, wysoka kultura osobista.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e) Umiejętności:
Umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, a także wyciągania wniosków.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja obowiązków spoczywających na Inspektorze Ochrony Danych, zgodnie
z postanowieniami ogólnego rozporządzenia ochrony danych osobowych oraz ustawy
o ochronie danych osobowych,
- wspieranie Administratora Danych Osobowych oraz pracowników Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w zakresie realizacji postanowień ogólnego rozporządzenia ochrony danych osobowych oraz ustawie o ochronie danych osobowych,
- sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych w M.P.P.P., sporządzanie w tym zakresie sprawozdań,
- nadzorowanie i aktualizowanie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych, w tym m.in. Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym,
- kontrola zasad określonych w Polityce Bezpieczeństwa w M.P.P.P.,
- koordynacja i nadzór realizacji zasad ochrony i procedur przetwarzania danych osobowych w M.P.P.P.,
- prowadzenie, rejestru czynności przetwarzania danych oraz rejestru wszystkich kategorii czynności przetwarzania,
- prowadzenie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów szkoleniowych,
- podejmowanie działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia ochrony danych osobowych, oraz prowadzenie w tym zakresie rejestru,
- opiniowanie projektów dokumentów dotyczących ochrony danych osobowych, przygotowywanych przez M.P.P.P.,w tym w szczególności umów dotyczących powierzania danych osobowych do przetwarzania w zakresie stosowania zapisów zapewniających Administratorowi Danych realizację ustawowych zadań i obowiązków,
- przygotowywanie i przedstawianie Administratorowi Danych propozycji zmian do obowiązujących przepisów wewnętrznych dotyczących przetwarzania i udostępniania danych osobowych,
- inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć w zakresie ochrony informacji, w tym doskonalenia ochrony danych osobowych w M.P.P.P.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w budynku M.P.P.P. .
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu, w miesiącu kwietniu br., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 1,42%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl);
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Miejskiej Poradni Psychologiczno_Pedagogicznej w Opolu, ul. M. Niedziałkowskiego 9 sekretariat (parter) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ochrony danych osobowych w terminie do dnia 28 maja 2018 r.. Decyduje data faktycznego wpływu do M.P.P.P..
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Miejskiej Poradni Psychologioczno-Pedagogicznej w Opolu.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna z siedzibą w Opolu przy ul. M. Niedziałkowskiego 9. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Dyrektor Miejskiej Poradni
Psychologiczno-Pedagogicznej w Opolu
Hanna Kanik
* W przypadku osób niepełnosprawnych