DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W OPOLU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starszy specjalista ds. bhp 0,25 etatu
- Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Opolu
Ul. Katowicka 35
45-061 Opole
Tel. 77 4542885
- Określenie stanowiska służbowego:
Starszy specjalista ds. bhp
- Wymiar etatu:
0,25 etatu (10 godzin tygodniowo)
- Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie:
- wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- ukończony kurs z zakresu ochrony przeciwpożarowej lub studia z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy: co najmniej trzyletni udokumentowany staż pracy w służbie BHP
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
5. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętność ich interpretacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
b) znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej i umiejętność ich interpretacji
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
c) odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
d) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
e) biegła znajomość obsługi komputera, w tym systemu operacyjnego Windows (Word, Excel)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony ppoż.,
b) przeprowadzanie kontroli stanu bhp i ppoż. oraz koordynacja przestrzegania przepisów w tym zakresie,
c) informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz wnioskowanie w celu ich usuwania,
d) koordynacja oraz prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktaż ogólny) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy nowoprzyjętych pracowników, oraz organizowanie szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
e) koordynacja oraz prowadzenie szkoleń z zakresu ppoż.,
f) opracowywanie dokumentów dotyczących ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
g) przygotowywanie projektów zarządzeń dyrektora i instrukcji dotyczących bhp i ppoż.,
h) realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową, w tym dokonywanie oceny zabezpieczenia ppoż. obiektu oraz ustalanie potrzeb wyposażenia w urządzenia gaśnicze, sprzęt ppoż. i oznakowanie z obowiązującymi przepisami,
i) rejestracja, sporządzanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków uczniów i pracowników, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
j) udział w dochodzeniach powypadkowych,
l) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu bhp i ppoż.
7. Warunki pracy na stanowisku:
a) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, bez windy,
b) praca przy komputerze, wymagająca dobrego wzroku,
c) bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
d) praca w wymiarze 1/4 etatu
8. W miesiącu grudniu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,03 %.
9. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) list motywacyjny
b) CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem,
c) kwestionariusz osobowy- według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w kadrach Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2
d) kserokopię dowodu osobistego,
e) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f) kserokopię świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy,
g) kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, związanych z zagadnieniami dotyczącymi
stanowiska, na które przeprowadza się nabór,
h) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw
publicznych
i) oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
j) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
k) dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Opolu przy ul. Katowickiej 35 w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszy specjalista ds. bhp” w terminie do dnia 20.01.2014r. do godz. 15.30. Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych w formie elektronicznej.
Aplikacje, które wpłyną do szkoły po terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Opolu, ul. Katowicka 35.
Dodatkowych informacji udziela:
Dyrektor PSP nr 2 w Opolu, ul. Katowicka 35, Tel. (77) 4542885
Dyrektor Szkoły
mgr Mirosław Śnigórski