Zarządzenie nr OR.II- 0155-579/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 17 października 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 22 października 2003 r. III przetargu ustnego ograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu o pow. 14,50 m2 położonego w Opolu przy ul. Słowiańskiej 3 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Elżbieta Lach - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Inspektor Członek Komisji Przetargowej
3. Grażyna Kluska - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Inspektor Członek Komisji Przetargowej
§2
Uchylić Zarządzenie nr OR. 11-0155- 483/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 21 sierpnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej ds. najmu mienia komunalnego.
§3
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 22 października 2003 r. III przetargu ustnego ograniczonego wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem negocjacji kwotowych dotyczących najmu ww. garażu.
§4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta