DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 29 IM. ARMII KRAJOWEJ W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista ds. administracyjnych
- Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 im. Armii Krajowej w Opolu
ul. Szarych Szeregów 1
45-284 Opole
Tel. 77 455-93-55
- Określenie stanowiska służbowego:
Specjalista ds. administracyjnych
- Wymiar etatu:
pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo
- Wymagania niezbędne
Wymagania niezbędne
|
Sposób potwierdzenia spełnienia wymagania
|
a)obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) wykształcenie co najmniej średnie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
c) 3-letni staż pracy (wykształcenie średnie)
2-letni staż pracy (wykształcenie wyższe)
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
d) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
f) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
g) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku urzędniczym
|
Oświadczenie
|
5. Wymagania dodatkowe
Wymagania dodatkowe
|
Sposób potwierdzenia spełnienia wymagania
|
a) umiejętność obsługi komputera (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy pocztowe, przeglądarki internetowe)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
b) znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania oświaty
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
c) odpowiedzialność, rzetelność, pracowitość, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
d) umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
e) znajomość programu aplikacji „Nowe SIO”
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
f) umiejętność stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji kancelaryjnej
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wprowadzanie danych do aplikacji „Nowe SIO”
- Praca w module Sekretariat aplikacji UONET+.
- Prowadzenie szkolnego archiwum w zakresie spraw kancelaryjnych.
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych w jednostce.
- Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób.
- Kierowanie przychodzących połączeń telefonicznych pod właściwe numery wewnętrzne.
- Przygotowywanie pism zleconych przez Dyrektora Szkoły.
- Obsługa spraw sekretariatu zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjną.
- Zamawianie druków szkolnych: dzienniki lekcyjne, arkusze ocen, świadectwa, legitymacje uczniowskie itp.
- Bieżące sporządzanie zestawień, raportów i innych opracowań analitycznych.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki.
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.
- Warunki pracy na stanowisku:
- praca w biurze w siedzibie jednostki – ul. Szarych Szeregów 1, Opole, I piętro, brak windy,
- praca przy komputerze wymagająca dobrego wzroku,
- bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy.
8. W miesiącu maju 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,56 %.
9. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV opatrzone klauzulą o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.
10. Forma i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 w Opolu przy ul. Szarych Szeregów 1 w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. administracyjnych” w terminie do dnia 25.06.2019 r. do godz. 15.00. Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych w formie elektronicznej. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do PSP nr 29 w Opolu.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 w Opolu, ul. Szarych Szeregów 1.
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29
im. Armii Krajowej w Opolu
Zofia Godlewska
Ilość odwiedzin: | 2132 |
Nazwa dokumentu: | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 |
Skrócony opis: | Specjalista ds. administracyjnych |
Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Maćków |
Osoba, która odpowiada za treść: | Zofia Godlewska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Maćków |
Data wytworzenia informacji: | 2019-06-12 14:52:28 |
Data udostępnienia informacji: | 2019-06-12 14:52:28 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2019-10-08 08:59:32 |