ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-776/2004
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 30 listopada 2004 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Zintegrowany System Zarządzania Miastem dla Opola-zakup i wdrożenie systemu finansowo-księgowego. Znak sprawy: IM.PZP II 3412-64/04
Na podstawie art. 19 ust. 1 i 3, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych postanawiam:
§1
powołać komisję przetargową w składzie:
1. Tomasz FILIPKOWSKI - przewodniczący komisji - Naczelnik Wydziału Budżetu,
2. Dariusz DAUKSZ - członek - Kierownik Referatu Informatyki,
3. Elżbieta NANDZIK- członek - Kierownik Referatu Księgowości Budżetowej,
4. Zbigniew GWIZDEK - członek - pracownik Wydziału Inżynierii Miejskiej,
5. Andrzej WASILENKO - sekretarz Komisji - pracownik Referatu Przetargów i
Zamówień Publicznych.
Komisji powierzam pełen zakres zadań określonych art. 20 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ponadto na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w skład komisji przetargowej powołuje zespół pracowników zamawiającego w składzie:
1. Jolanta CISEK - Sekretarz Miasta Opola,
2. Anna PLEWKA - Zastępca Skarbnika Miasta Opola,
3. Agnieszka JUROWICZ - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,
4. Andrzej MUCHA - Główny Księgowy Biura Projektu ISPA.
5. Andrzej JADCZAK - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich,
6. Danuta JUSZCZAK-PUPPEL - Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego,
7. Maria RĘKAS - Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii,
8. Jerzy PRZYGRODZKI - Naczelnik Wydziału Inwestycji,
9. Izabela BARYŁOWICZ -Kierownik Referatu Spółek i Nadzoru Właścicielskiego,
10. Paweł KRAWCZYK - pracownik Referatu Spółek i Nadzoru Właścicielskiego. Zespołowi powierzam w szczególności udział w prezentacjach oferowanych zintegrowanych systemów zarządzana i wydanie opinii odnośnie ich przydatności dla Urzędu Miasta Opola.
Opinie wydaje każdy z członków zespołu oddzielnie i przekazuje przewodniczącemu komisji przetargowej.
§2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich -Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Budżetu, Referatowi Księgowości Budżetowej i Referatowi Informatyki Urzędu Miasta Opola.
§3
Traci moc zarządzenie Prezydenta Miasta Opola z dnia 7 października 2004r. NR. OR. 1-0151-640/2004 w sprawie powołania komisji przetargowej.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński