ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.136.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 27 marca 2012 r.
w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2011 rok.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974,
Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011 r. Nr 21, poz. 113, Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 149, poz. 887, Nr 217, poz. 1281) oraz art. 267 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, zm. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620,
Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726, z 2011 r. Nr 201, poz. 1183, Nr 185, poz. 1092, Nr 234, poz. 1386, Nr 291, poz. 1707, Nr 240, poz. 1429), Prezydent Miasta Opola:
§ 1
Przedstawia Radzie Miasta Opola oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Opolu sprawozdanie z wykonania budżetu miasta Opola za 2011 rok, które obejmuje część opisową sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2011 rok (załącznik nr 1) oraz część tabelaryczną, która obejmuje następujące załączniki:
1) wykonanie dochodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 2;
2) wykonanie dochodów i przychodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – wg źródeł
– załącznik nr 2a;
3) wykonanie wydatków budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 3;
4) wykonanie przychodów i rozchodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 4;
5) wykonanie dochodów i wydatków miasta Opola w ramach dotacji na zadania własne w 2011 roku – załącznik nr 5;
6) wykonanie dochodów i wydatków w ramach dotacji na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej wykonywane przez miasto Opole w 2011 roku – załącznik nr 6;
7) wykonanie dochodów i wydatków w ramach dotacji na zadania realizowane na podstawie porozumień z organami administracji rządowej wykonywane przez miasto Opole w 2011 r. – załącznik nr 7;
8) wykonanie dochodów i wydatków w ramach dotacji na zadania realizowane na podstawie porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego wykonywane przez miasto Opole w 2011 r. – załącznik nr 8;
9) wykonanie planu dochodów z opłat z tytułu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatków związanych z realizacją zadań określonych w Miejskim Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2011 rok i wydatków związanych z realizacją zadań określonych w Miejskim programie przeciwdziałania narkomanii na lata 2001-2015 – załącznik nr 9;
10) wykonanie planu wydatków majątkowych miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 10;
11) wykonanie planu remontów miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 11;
12) wykonanie planu dotacji udzielonych z budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 12;
13) wykonanie planu wydatków jednostek pomocniczych miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 13;
14) wykonanie planu dochodów rachunku dochodów jednostek, o którym mowa w art. 223 ust. 1 ustawy o finansach publicznych oraz wydatków nimi finansowanymi w 2011 roku wraz z wykazem tych jednostek – załącznik nr 14;
15) wykonanie dochodów związanych z realizacją zadań rządowych w 2011 roku – załącznik nr 15;
16) zmiany w planie dochodów i przychodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 16;
17) zmiany w planie wydatków i rozchodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 17;
18) rozliczenie rezerwy ogólnej w 2011 roku – złącznik nr 18;
19) rozliczenie rezerwy celowej w 2011 roku – załącznik nr 19;
20) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego ucznia w poszczególnych szkołach podstawowych w 2011 roku – złącznik nr 20;
21) zatrudnienie w szkołach podstawowych w 2011 roku (w etatach) – załącznik nr 21;
22) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego ucznia w poszczególnych gimnazjach w 2011 roku – załącznik nr 22;
23) zatrudnienie w gimnazjach w 2011 roku (w etatach) – załącznik nr 23;
24) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego ucznia w poszczególnych liceach ogólnokształcących w 2011 roku – załącznik nr 24;
25) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego ucznia w poszczególnych zespołach szkół zawodowych w 2011 roku – załącznik nr 25;
26) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego dziecka w przedszkolach w 2011 roku – załącznik nr 26;
27) zatrudnienie w przedszkolach w 2011 roku (w etatach) – załącznik nr 27;
28) przeciętne zatrudnienie w jednostkach organizacyjnych miasta Opola w 2011 roku (w etatach) – załącznik nr 28;
29) stopień zaawansowania realizacji programów wieloletnich – załącznik nr 29;
30) zmiany w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2011 rok na realizację programów finansowanych z udziałem środków Unii Europejskiej oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi – załącznik nr 30.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Budżetu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński