logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0050/OR-I.0050.136.2012-OBOWIĄZUJĄCE/12 z dnia 2012-03-27
w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2011 rok

ZARZĄDZENIE NR OR-I.0050.136.2012
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 27 marca 2012 r.
 
 
w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2011 rok.
 
 
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974,
Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011 r. Nr 21, poz. 113, Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 149, poz. 887, Nr 217, poz. 1281) oraz art. 267 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, zm. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620,
Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726, z 2011 r. Nr 201, poz. 1183, Nr 185, poz. 1092, Nr 234, poz. 1386, Nr 291, poz. 1707, Nr 240, poz. 1429), Prezydent Miasta Opola:
 
§ 1
 
Przedstawia Radzie Miasta Opola oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Opolu sprawozdanie z wykonania budżetu miasta Opola za 2011 rok, które obejmuje część opisową sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2011 rok (załącznik nr 1) oraz część tabelaryczną, która obejmuje następujące załączniki:
1)      wykonanie dochodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 2;
2)      wykonanie dochodów i przychodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – wg źródeł
– załącznik nr 2a;
3)      wykonanie wydatków budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 3;
4)      wykonanie przychodów i rozchodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 4;
5)      wykonanie dochodów i wydatków miasta Opola w ramach dotacji na zadania własne w 2011 roku – załącznik nr 5;
6)      wykonanie dochodów i wydatków w ramach dotacji na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej wykonywane przez miasto Opole w 2011 roku – załącznik nr 6;
7)      wykonanie dochodów i wydatków w ramach dotacji na zadania realizowane na podstawie porozumień z organami administracji rządowej wykonywane przez miasto Opole w 2011 r. – załącznik nr 7;
8)      wykonanie dochodów i wydatków w ramach dotacji na zadania realizowane na podstawie porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego wykonywane przez miasto Opole w 2011 r. – załącznik nr 8;
9)      wykonanie planu dochodów z opłat z tytułu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatków związanych z realizacją zadań określonych w Miejskim Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2011 rok i wydatków związanych z realizacją zadań określonych w Miejskim programie przeciwdziałania narkomanii na lata 2001-2015 – załącznik nr 9;
10) wykonanie planu wydatków majątkowych miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 10;
11) wykonanie planu remontów miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 11;
12) wykonanie planu dotacji udzielonych z budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 12;
13) wykonanie planu wydatków jednostek pomocniczych miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 13;
14) wykonanie planu dochodów rachunku dochodów jednostek, o którym mowa w art. 223 ust. 1 ustawy o finansach publicznych oraz wydatków nimi finansowanymi w 2011 roku wraz z wykazem tych jednostek – załącznik nr 14;
15) wykonanie dochodów związanych z realizacją zadań rządowych w 2011 roku – załącznik nr 15;
16) zmiany w planie dochodów i przychodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 16;
17) zmiany w planie wydatków i rozchodów budżetu miasta Opola w 2011 roku – załącznik nr 17;
18) rozliczenie rezerwy ogólnej w 2011 roku – złącznik nr 18;
19) rozliczenie rezerwy celowej w 2011 roku – załącznik nr 19;
20) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego ucznia w poszczególnych szkołach podstawowych w 2011 roku – złącznik nr 20;
21) zatrudnienie w szkołach podstawowych w 2011 roku (w etatach) – załącznik nr 21;
22) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego ucznia w poszczególnych gimnazjach w 2011 roku – załącznik nr 22;
23) zatrudnienie w gimnazjach w 2011 roku (w etatach) – załącznik nr 23;
24) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego ucznia w poszczególnych liceach ogólnokształcących w 2011 roku – załącznik nr 24;
25) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego ucznia w poszczególnych zespołach szkół zawodowych w 2011 roku – załącznik nr 25;
26) realizacja planu finansowego oraz koszt utrzymania jednego dziecka w przedszkolach w 2011 roku – załącznik nr 26;
27) zatrudnienie w przedszkolach w 2011 roku (w etatach) – załącznik nr 27;
28) przeciętne zatrudnienie w jednostkach organizacyjnych miasta Opola w 2011 roku (w etatach) – załącznik nr 28;
29) stopień zaawansowania realizacji programów wieloletnich – załącznik nr 29;
30) zmiany w planie wydatków budżetu miasta Opola na 2011 rok na realizację programów finansowanych z udziałem środków Unii Europejskiej oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi – załącznik nr 30.
 
§ 2
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Budżetu.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego.
 
 
 
 
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński

Załączniki do pobrania: 2012-04-13 14:18:10 - Załącznik nr 1 do zarządzenia (1.47 MB)
2012-04-13 14:18:21 - Załącznik nr 2 do zarządzenia (86.22 kB)
2012-04-13 14:18:35 - Załącznik nr 2a do zarządzenia (34.59 kB)
2012-04-13 14:18:48 - Załącznik nr 3 do zarządzenia (287.26 kB)
2012-04-13 14:19:02 - Załącznik nr 4 do zarządzenia (21.39 kB)
2012-04-13 14:19:17 - Załącznik nr 5 do zarządzenia (38.37 kB)
2012-04-13 14:19:39 - Załącznik nr 6 do zarządzenia (53.29 kB)
2012-04-13 14:20:11 - Załącznik nr 7 do zarządzenia (29.78 kB)
2012-04-13 14:20:30 - Załącznik nr 8 do zarządzenia (31.75 kB)
2012-04-13 14:20:43 - Załącznik nr 9 do zarządzenia (42.30 kB)
2012-04-13 14:20:57 - Załącznik nr 10 do zarządzenia (83.01 kB)
2012-04-13 14:21:10 - Załącznik nr 11 do zarządzenia (33.05 kB)
2012-04-13 14:21:22 - Załącznik nr 12 do zarządzenia (52.05 kB)
2012-04-13 14:21:42 - Załącznik nr 13 do zarządzenia (23.96 kB)
2012-04-13 14:21:59 - Załącznik nr 14 do zarządzenia (48.11 kB)
2012-04-13 14:22:16 - Załącznik nr 15 do zarządzenia (31.78 kB)
2012-04-13 14:22:33 - Załącznik nr 16 do zarządzenia (31.78 kB)
2012-04-13 14:23:15 - Załącznik nr 17 do zarządzenia (36.71 kB)
2012-04-13 14:24:14 - Załącznik nr 18 do zarządzenia (26.67 kB)
2012-04-13 14:24:35 - Załącznik nr 19 do zarządzenia (25.86 kB)
2012-04-13 14:25:05 - Załącznik nr 20 do zarządzenia (22.44 kB)
2012-04-13 14:25:19 - Załącznik nr 21 do zarządzenia (19.42 kB)
2012-04-13 14:25:50 - Załącznik nr 22 do zarządzenia (21.58 kB)
2012-04-13 14:26:13 - Załącznik nr 23 do zarządzenia (19.42 kB)
2012-04-13 14:26:34 - Załącznik nr 24 do zarządzenia (20.44 kB)
2012-04-13 14:26:56 - Załącznik nr 25 do zarządzenia (20.89 kB)
2012-04-13 14:27:11 - Załącznik nr 26 do zarządzenia (25.18 kB)
2012-04-13 14:27:32 - Załącznik nr 27 do zarządzenia (19.60 kB)
2012-04-13 14:27:48 - Załącznik nr 28 do zarządzenia (27.33 kB)
2012-04-13 14:28:09 - Załącznik nr 29 do zarządzenia (35.31 kB)
2012-04-13 14:28:25 - Załącznik nr 30 do zarządzenia (32.95 kB)

Nazwa dokumentu: w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu miasta Opola za 2011 rok
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Tomasz Filipkowski - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Filipkowski - Naczelnik Wydziału Budżetu
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Buczyńska
Data wytworzenia informacji: 2012-03-27 14:15:00
Data udostępnienia informacji: 2012-03-27 14:15:00
Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-13 14:28:39

Wersja do wydruku...

corner   corner