ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 31 /11
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 28 stycznia 2011 r.
w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam Procedurę badania satysfakcji klientów z usługświadczonych przez Urząd Miasta Opola stanowiącą załącznik do zarządzenia.
§ 2
Traci moc zarządzenie Nr OR.I-0152-47/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 marca 2006 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola, zmienione zarządzeniem Nr OR.I-0152-22/07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 stycznia 2007 r.
§ 3
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. PREZYDENTA MIASTA
Jolanta Cisek
Sekretarz Miasta
Nazwa dokumentu: | w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola. |
Podmiot udostępniający: | Wydział Organizacyjny |
Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Jurowicz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która odpowiada za treść: | Agnieszka Jurowicz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
Osoba, która wprowadzała dane: | Renata Odelska |
Data wytworzenia informacji: | 2011-01-28 09:38:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2011-01-28 09:38:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2011-01-31 11:08:57 |