logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zarządzenia:
0152/OR.I-0152-31/11-zastąpione zarządzeniem Nr OR-I.120.1.87.2014 z dnia 02.09.2014 r./11 z dnia 2011-01-28
w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.

ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152- 31 /11
PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 28 stycznia 2011 r.
 
w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
 
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta (z późn. zm.) postanawiam, co następuje:
 
§ 1
 
Wprowadzam Procedurę badania satysfakcji klientów z usługświadczonych przez Urząd Miasta Opola stanowiącą załącznik do zarządzenia. 
§ 2
 
Traci moc zarządzenie Nr OR.I-0152-47/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 marca 2006 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola, zmienione zarządzeniem Nr OR.I-0152-22/07 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 stycznia 2007 r.
 
§ 3
 
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
 
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Z up. PREZYDENTA  MIASTA
Jolanta Cisek
Sekretarz Miasta
 

Załączniki do pobrania: 2011-01-31 11:06:40 - Załącznik do zarządzenia (48.00 kB)

Nazwa dokumentu: w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd Miasta Opola.
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Jurowicz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Jurowicz-Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Osoba, która wprowadzała dane: Renata Odelska
Data wytworzenia informacji: 2011-01-28 09:38:00
Data udostępnienia informacji: 2011-01-28 09:38:00
Data ostatniej aktualizacji: 2011-01-31 11:08:57

Wersja do wydruku...

corner   corner