logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


    Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
                         im. Henryka Sienkiewicza
                  
45-760 Opole
               
ul. Wróblewskiego 7
            
tel./fax  077-474-40-80
        
e-mail: psp10@poczta.onet.pl
     
NIP 754-23-54-637  REGON 000697716

 

                                Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 w Opolu

ogłasza nabór na stanowisko

referent d/s  płac

 

1.      Adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10 w Opolu im. Henryka Sienkiewicza

45-760 Opole ul. Wróblewskiego 7,

  1. Określenie stanowiska:

referent d/s płac,

  1. Wymiar etatu:

1/2 etatu (20 godzin tygodniowo)

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem zgodnie z art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych / Dz. U. nr 142 poz. 1593 z 2001 r. z późn. zm./ - referent do spraw płac:

·        obywatelstwo państwa członkowskiego UE,

·        pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,

·        wykształcenie co najmniej średnie preferowane ekonomiczne, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości bądź wykształcenie średnie (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna) i co najmniej 3-letnia praktyka na w/w stanowisku,

·        ukończony 18 rok życia,

·        osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

·        znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie praw publicznych, prawo zamówień publicznych,

·        znajomość sprawozdawczości jednostki organizacyjnej gminy,

·        znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego,

·        nieposzlakowana opinia,

·        nie karanie za przestępstwa popełnione umyślnie,

·        znajomość obsługi oraz umiejętność pracy w programie Płacowym (Vulcan),

·        co najmniej 3 letni staż pracy w jednostce budżetowej na podobnym stanowisku pracy,

·        umiejętność biegłej obsługi komputera i pracy w środowisku Windows (Word, Excel, Internet),

·        znajomość bankowości elektronicznej,

·        dobra organizacja czasu pracy, rzetelność oraz komunikatywność, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole odpowiedzialność zaangażowanie

·        brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

  1. Zakres zadań:

·        sporządzanie list płac wynagrodzeń pracowników szkoły

·        naliczanie pochodnych od wynagrodzeń pracowników

·        naliczanie zasiłków ZUS (zasiłki rodzinne, chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze, wychowawcze   i inne) – sporządzanie list płac w/w zasiłków

·        sporządzanie rozliczeń podatku oraz dokumentacji do Urzędu Skarbowego

·        sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji wypłaconych zasiłków ZUS zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami ZUS oraz wysyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS

·        sporządzanie sprawozdań płacowych

·        opracowywanie planów finansowych dotyczących płac

·        ścisła współpraca z Głównym Księgowym

·        prowadzenie ewidencji wynagrodzeń

·        sporządzanie zaświadczeń płacowych

·        przygotowanie dokumentacji finansowej pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę

·        bieżące zapoznawanie się z przepisami dotyczącymi zmian w przepisach ZUS, oraz w przepisach Ministra Finansów dotyczących naliczania podatku od wynagrodzeń, sporządzania miesięcznych deklaracji do Urzędu Skarbowego. Udział w szkoleniach organizowanych przez ZUS oraz szkoleniach dotyczących naliczania płac i obowiązujących potrąceń do Urzędu Skarbowego i Kasy Chorych,

·        sporządzanie wszelkich dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUS,

·        obliczanie indywidualnych nagród (dodatkowe wynagrodzenie roczne pracowników)

Nazwa dokumentu: referent ds. płac
Osoba, która wytworzyła informację: Sylwia Orlik
Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Orlik
Osoba, która wprowadzała dane: Sylwia Orlik
Data wytworzenia informacji: 2007-03-21 07:42:45
Data udostępnienia informacji: 2007-03-21 07:42:45
Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-21 07:53:46

Wersja do wydruku...

corner   corner