logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


ZARZĄDZENIE NR OR-I.120.1.9.2016
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 21 stycznia 2016 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 z późn. zm.) – ustalam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Opola, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr OR.I-0152-94/06 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 sierpnia 2006 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionym zarządzeniami Prezydenta Miasta Opola Nr: OR.I-0152-125/06 z dnia 29 września 2006 r., OR.I-0152-131/06 z dnia 24 października 2006 r., OR.I-0152-20/07 z dnia 26 stycznia 2007 r., OR.I-0152-44/07 z dnia 21 marca 2007 r., OR.I-0152-47/07 z dnia 30 marca 2007 r., OR.I-0152-77/07 z dnia 30 maja 2007 r., OR.I-0152-126/07 z dnia 18 września 2007 r., OR.I-0152-142/07 z dnia 30 października 2007 r., OR.I-0152-148/07 z dnia 9 listopada 2007 r., OR.I-0152-186/08 z dnia 31 stycznia 2008 r., OR.I-0152-194/08 z dnia 25 lutego 2008 r., OR.I-0152-208/08 z dnia 18 marca 2008 r., OR.I-0152-219/08 z dnia 17 kwietnia 2008 r., OR.I-0152-238/08 z dnia 30 maja 2008 r., OR.I-0152-263/08 z dnia 22 lipca 2008 r., OR.I-0152-323/08 z dnia 31 października 2008 r., OR.I-0152-334/08 z dnia 27 listopada 2008 r., OR.I-0152-419/09 z dnia 1 kwietnia 2009 r., OR.I-0152-438/09 z dnia 7 maja 2009 r., OR.I-0152-488/09 z dnia 12 sierpnia 2009 r., OR.I-0152-514/09 z dnia 14 października 2009 r., OR.I-0152-550/09 z dnia 17 grudnia 2009 r., OR.I-0152-560/10 z dnia 15 stycznia 2010 r., OR.I-0152-564/10 z dnia 27 stycznia 2010 r., OR.I-0152-608/10 z dnia 1 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-621/10 z dnia 30 kwietnia 2010 r., OR.I-0152-646/10 z dnia 30 czerwca 2010 r., OR.I-0152-699/10 z dnia 29 października 2010 r., OR.I-0152-1/10 z dnia 9 grudnia 2010 r., OR.I-0152-13/10 z dnia 29 grudnia 2010 r., OR.I-0152-36/11 z dnia 28 stycznia 2011 r., OR.I-0152-52/11 z dnia 10 marca 2011 r., OR.I-0152-63/11 z dnia 12 kwietnia 2011 r., OR.I-0152-74/11 z dnia 10 maja 2011 r., OR.I-0152-76/11 z dnia 13 maja 2011 r., OR.I-0152-86/11 z dnia 31 maja 2011 r., OR-I.120.1.7.2011 z dnia 15 lipca 2011 r., OR.I.120.1.11.2011 z dnia 1 sierpnia 2011 r., OR-I.120.1.20.2011 z dnia 16 sierpnia 2011 r., OR.I.120.1.36.2011 z dnia 19 września 2011 r., OR-I.120.1.53.2011 z dnia 25 października 2011 r., OR-I.120.1.60.2011 z dnia 10 listopada 2011 r., OR-I.120.1.74.2011 z dnia 30 listopada 2011 r., OR-I.120.1.95.2011 z dnia 30 grudnia 2011 r., OR-I.120.1.40.2012 z dnia 29 lutego 2012 r., OR-I.120.1.55.2012 z dnia 28 marca 2012 r., OR-I.120.1.70.2012 z dnia 11 maja 2012 r., OR-I.120.1.78.2012 z dnia 1 czerwca 2012 r., OR-I.120.1.92.2012 z dnia 10 lipca 2012 r., OR-I.120.1.96.2012 z dnia 11 lipca 2012 r., OR-I.120.1.107.2012 z dnia 8 sierpnia 2012 r., OR-I.120.1.117.2012 z dnia 25 września 2012 r., OR-I.120.1.133.2012 z dnia 29 października 2012 r., OR-I.120.1.141.2012 z dnia 30 listopada 2012 r., OR-I.120.1.153.2012 z dnia 31 grudnia 2012 r., OR-I.120.1.5.2013 z dnia 16 stycznia 2013 r., OR-I.120.1.25.2013 z dnia 28 lutego 2013 r., OR-I.120.1.37.2013 z dnia 29 marca 2013 r., OR-I.120.1.63.2013 z dnia 28 maja 2013 r., OR-I.120.1.84.2013 z dnia 19 lipca 2013 r., OR-I.120.1.96.2013 z dnia 27 września 2013 r., OR-I.120.1.106.2013 z dnia 15 października 2013 r., OR-I.120.1.112.2013 z dnia 30 października
2013 r., OR-I.120.1.116.2013 z dnia 6 listopada 2013 r., OR-I.120.1.125.2013 z dnia 29 listopada 2013 r., OR-I.120.1.131.2013 z dnia 11 grudnia 2013 r., OR-I.120.1.137.2013 z dnia 30 grudnia 2013 r., OR-I.120.1.5.2014 z dnia 13 stycznia 2014 r., OR-I.120.1.12.2014 z dnia 29 stycznia 2014 r., OR-I.120.1.19.2014 z dnia 19 lutego 2014 r., OR-I.120.1.27.2014 z dnia 27 marca 2014 r., OR-I.120.1.47.2014 z dnia 28 maja 2014 r., OR-I.120.1.68.2014 z dnia 27 czerwca 2014 r., OR-I.120.1.98.2014 z dnia 1 października 2014 r., OR-I.120.1.119.2014 z dnia 26 listopada 2014 r., OR-I.120.1.124.2014 z dnia 5 grudnia 2014 r., OR-I.120.1.134.2014 z dnia 23 grudnia 2014 r., OR-I.120.1.26.2015 z dnia 6 marca 2015 r., OR-I.120.1.31.2015 z dnia 23 marca 2015 r., OR-I.120.1.34.2015 z dnia 31 marca 2015 r., OR-I.120.1.51.2015 z dnia 28 maja 2015 r., OR-I.120.1.69.2015 z dnia 25 sierpnia 2015 r., OR-I.120.1.73.2015 z dnia 30 września 2015 r.OR-I.120.1.88.2015 z dnia 30 października 2015 r., OR-I.120.1.101.2015 z dnia 11 grudnia 2015 r. i OR-I.120.1.5.2016 z dnia 13 stycznia 2016 r. wprowadzam następujące zmiany:

1) w § 2 w ust. 1 pkt 7 otrzymuje brzmienie:

„7) samodzielne stanowisko pracy – Pełnomocnika ds. Nadzoru Korporacyjnego, Doradcę
       Prezydenta I, Doradcę Prezydenta II, Asystenta Prezydenta,”;

2) w § 15 w ust. 1:

    a) pkt 39 otrzymuje brzmienie:

„39) Asystent Prezydenta.’’,

     b) skreśla się punkt pkt 40.;

3) w § 28:

a) ust. 3 otrzymuje brzmienie:

          „3. W strukturze Wydziału działa Geolog Miejski, który podlega Kierownikowi Referatu
            Infrastruktury Komunalnej.”,

b) dodaje się ust. 4 w brzmieniu:

    „4. Do zakresu działania Wydziału należy:

              1) realizacja zadań JRP w ramach Projektu „Poprawa jakości wody w Opolu”,

             2) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie oświetlenia ulic, placów i dróg 
                 publicznych,

            3) prowadzenie spraw związanych z ochrona przeciwpowodziową,

            4) nadzór nad realizacją Projektu „TRIAS OPOLSKI – ochrona zbiornika wód podziemnych dla aglomeracji Opole,
                 Prószków i Tarnów Opolski – II etap”,

             5) prowadzenie spraw wynikających z obowiązujących przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych w tym
                 nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem cmentarzy komunalnych oraz grobami i cmentarzami wojennymi,

            6) prowadzenie spraw związanych z eksploatacją fontann na terenach zieleni publicznej,

            7) prowadzenie spraw w zakresie prawidłowego funkcjonowania Miasta w jego kluczowych obszarach:

                 a) utrzymania czystości i porządku w gminie z wyłączeniem spraw dotyczących postępowania ze zwierzętami
                     żywymi i padłymi,

                 b) zarządzania ruchem na drogach publicznych,

                c) energetyki,

               d) oświetlenia Miasta,

               e) zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków,

              f) gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi,

        8) prowadzenie spraw należących do właściwości powiatowej administracji geologicznej, wynikających z ustawy
              prawo geologiczne i górnicze,

        9) współpraca z przedsiębiorstwami: Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o., Zakład Komunalny Sp. z o.o., 
              Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A., Grupa Tauron Energia Pro S.A., Zakład Gazowniczy Sp. z o.o. w Opolu w
              zakresie planowania budowy i rozbudowy sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, gazowych
              i ciepłowniczych oraz gospodarki odpadami,

      10) sprawowanie nadzoru nad działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.”;


4) w § 29 w ust. 2 pkt 10 otrzymuje brzmienie:

        „10) nadzór nad interwencyjnym sprzątaniem terenów stanowiących własność Miasta Opola,
        nieposiadających zarządcy,”;

5) § 35 otrzymuje brzmienie:

㤠35

  1. Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności (symbol ZO) dzieli się na stanowiska pracy.
  2. Zespołem kieruje Przewodniczący Zespołu, do którego zadań należy:
    1) realizacja zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz   zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a w szczególności reprezentowanie zespołu na zewnątrz oraz organizowanie jego obsługi administracyjno-biurowej oraz zapewnienie bezpieczeństwa poufności danych,

           2) realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym, w tym wydawanie kart parkingowych.

       3. Do zakresu działania Zespołu należy realizacja zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej
          oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a w szczególności:

           1) wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności,

           2) wydawanie orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,

          3) wydawanie orzeczeń o wskazaniach do ulg i uprawnień,

          4) wydawanie legitymacji dokumentującej niepełnosprawność,

         5) wydawanie legitymacji dokumentującej stopień niepełnosprawności.”;

 

 

6) § 51d otrzymuje brzmienie:

„51d

  1. Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów (Symbol BMRK) dzieli się na stanowiska pracy.
  2. Biurem kieruje Miejski Rzecznik Konsumentów, który bezpośrednio podlega Prezydentowi Miasta.
  3. Do zakresu działania Biura należy pomoc dla Miejskiego Rzecznika Konsumentów przy wykonywaniu zadań w zakresie ochrony praw konsumentów, w szczególności wynikających z ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.”;

 

7) § 55o otrzymuje brzmienie:

       „§ 55o

             1. Asystent Prezydenta (Symbol AP) jest samodzielnym stanowiskiem pracy.

            2. Do zakresu działania Asystenta Prezydenta należy współpraca z uczelniami wyższymi oraz  
            opracowywanie na potrzeby Prezydenta sprawozdań i analiz na temat szkolnictwa wyższego w
            mieście Opolu.”;

8) skreśla się § 55 p;

9) załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego otrzymuje brzmienie jak  załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Prezydent Miasta

Arkadiusz Wiśniewski

 

 

 

 

 

Nazwa dokumentu: zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
Podmiot udostępniający: Wydział Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Marcjasz - Sekretarz Miasta
Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Marcjasz - Sekretarz Miasta
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Kwiatkowska-Kazimierska
Data wytworzenia informacji: 2016-01-21 14:45:31
Data udostępnienia informacji: 2016-01-21 14:45:31
Data ostatniej aktualizacji: 2016-01-21 17:15:22

Wersja do wydruku...

corner   corner