logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Zastępca Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa

1. 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

 

 

 

 

 

 

 

a)   Wykształcenie

wyższe preferowane z zakresu ochrony środowiska

 

 

 

Kserokopia dyplomu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

b)   Staż pracy:

·       Co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach kierowniczych.

·       Spełnia wymagania w tym 2 letni staż pracy, o których mowa w art. 3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami)

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.  

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy

w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a) Studia podyplomowe z zakresu prawa ochrony środowiska, kursy i szkolenia specjalistyczne z za-kresu ochrony środowiska, zamówień publicznych, finansów publicznych

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

b) Wskazane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, szczególnie w urzędach wojewódzkich lub starostwach powiatowych, na stanowiskach związanych z ochroną środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia w uzgadnianiu dokumentacji technicznych, prowadzeniu postę-powań w sprawie ocen oddziaływania na środowisko przedsięwzięć inwestycyjnych oraz wydawaniu pozwoleń związanych z gospodarką odpadami.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

c)    Bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu zadań realizowanych przez Wydział, a w szczególności z dziedziny: ochrony powierzchni ziemi i gospodarki odpadami, ochrony powietrza, ochrony wód i gospodarki wodnej, ochrony przed hałasem, a także umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

d)   Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz postępowania egzeku-cyjnego w administracji.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

e)    Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point).

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

f)     Wskazana znajomość prawa geologicznego i górniczego, zagadnień dotyczących ochrony przyrody, rolnictwa oraz zagospodarowania przestrzennego i  prawa budowlanego.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

g)   Wskazana wiedza z zakresu funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, zamówień publicznych, finansów publicznych.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

h)   Dobra znajomość topografii miasta Opola, w tym uwarunkowań środowiskowych.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

i)      Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy, kierowania zespołem, prowadzenia negocjacji.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

j)     Obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność, kreatywność i zaangażowanie, inicjatywa, operatywność, terminowość, dyspozycyjność.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

j) Samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, uprzejmość, cierpliwość, odporność na stres, dobra pamięć;

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

k)    Konsekwencja w działaniu, stanowczość w podejmowaniu decyzji i wydawaniu poleceń służbowych.

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

 

 

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.      Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.

2.      Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.

3.      Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.

4.      Opracowywanie propozycji do planu pracy i planu kontroli w zakresie prowadzonych i nadzorowanych zadań.

5.      Organizacja i kierowanie pracą Wydziału podczas nieobecności Naczelnika, w tym udział w sesjach i na zaproszenie w posiedzeniach Komisji.

6.      Dbałość o zgodność aprobowanych i podpisywanych spraw z prawem oraz kryteriami celowości, rzetelności i gospodarności.

7.      Sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją dochodów i wydatków budżetowych Wydziału oraz przychodów i wydatków Gminnego/Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

8.      Nadzorowanie i koordynowanie zadań realizowanych przez podległych pracowników Wydziału oraz prowadzenie kontroli i samokontroli w zakresie nadzorowanych spraw.

9.      Podejmowanie inicjatyw zmierzających do usprawnienia organizacji pracy Wydziału.

10.   Podpisywanie korespondencji w sprawach techniczno - przygotowawczych w nadzorowanym zakresie, a także w innych sprawach z upoważnienia Naczelnika Wydziału lub Prezydenta Miasta.

11.   Nadzór nad opracowywaniem i realizacją uchwalonych przez Radę programów ochrony środowiska i planów gospodarki odpadami.

12.     Przyjmowanie i rejestr wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz mogących znacząco oddziaływać na obszar NATURA 2000.

13.     Określanie i uzgadnianie konieczności sporządzania raportów oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, stwierdzanie obowiązku sporządzania raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i określanie ich zakresów.

14.     Podawanie do publicznej wiadomości informacji o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych o wnioskach przed wydaniem decyzji oraz o wydanych decyzjach wymagających udziału społeczeństwa.

15.     Prowadzenie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko.

16.     Przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.

17.     Uzgadnianie uwarunkowań środowiskowych z właściwymi organami.

18.     Prowadzenie rejestru wydanych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

19.     Przedkładanie Ministrowi Środowiska informacji o prowadzonych postępowaniach w sprawie oceny oddziaływania na środowisko, w tym danych o sporządzanych dokumentach.

20.     Opiniowanie wojewódzkich planów gospodarki odpadami.

21.     Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów.

22.     Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w  zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów oraz w zakresie zbierania i transportu odpadów.

23.     Zatwierdzanie instrukcji eksploatacji składowisk odpadów.

24.     Wydawanie decyzji o zamknięciu składowiska odpadów lub jego wydzielonej części.

25.     Opiniowanie projektów planów zagospodarowania przestrzennego.

26.     Wydawanie decyzji nakładających obowiązek ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia oraz przywrócenia do stanu właściwego, dla podmiotów negatywnie oddziaływujących na środowisko.

27.     Wydawanie decyzji zobowiązujących podmioty prowadzące instalacje do sporządzania i przedkładania przeglądów ekologicznych.

28.     Pozwolenia zintegrowane – przygotowywanie w części dotyczącej gospodarki odpadami.

29.     Prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania  przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i osoby fizyczne z terenu gminy.

30.     Wnioskowanie do innych właściwych organów o przeprowadzenie kontroli w wypadku stwierdzenia naruszeń przepisów o ochronie środowiska.

31.     Współdziałanie z Inspekcją Ochrony Środowiska w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska.

32.     Prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach ze  swojego zakresu.

33.     Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta (ze swojego zakresu).

34.     Przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.

35.     Przygotowywanie materiałów i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (do 6.000 EURO) z zakresu zadań Wydziału.

36.     Zlecanie, nadzór, odbiory i rozliczanie prac realizowanych przez Wydział.

37.     Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania jakością i weryfikacja pod kątem przepisów prawnych.

38.     Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

c)         list motywacyjny,

d)        kwestionariusz osobowy,

e)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa w terminie do dnia 14 marca 2007r.         

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.        

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

 

 

Nazwa dokumentu: Zastępca Naczelnika
Osoba, która wytworzyła informację: Marcin Lontkowski
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Lontkowski
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Lontkowski
Data wytworzenia informacji: 2007-02-28 11:46:10
Data udostępnienia informacji: 2007-02-28 11:46:10
Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-28 15:29:12

Wersja do wydruku...

corner   corner