URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Ds. obsługi inwestorów
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne o specjalizacji marketing)
|
Kserokopia dyplomu
|
b) staż pracy 3 letni
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) znajomość języka angielskiego
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania lub kserokopia innych dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) doświadczenie w obsłudze inwestorów lub prowadzeniu projektów inwestycyjnych
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) umiejętność przygotowania oferty inwestycyjnej
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
c) znajomość podstawowych zagadnień dot. promocji miasta(marketingu terytorialnego)
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d)odpowiedzialność,
dyspozycyjność
|
Zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e)umiejętność komunikacji interpersonalnej
|
Zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f)umiejętność analitycznego myślenia
|
Zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
g)umiejętność
pracy pod presją czasu
|
Zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
h)bardzo dobra znajomość obsługi komputera(pakiet MS Office, Exel, Power Point, narzędzia internetowe)
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
i)znajomość innych języków obcych(preferowane :niemiecki, francuski)
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- tworzenie profesjonalnych ofert inwestycyjnych,
- aktywne pozyskiwanie inwestorów( w tym profesjonalna obsługa inwestorów, organizacja spotkań z inwestorami),
- pomoc w załatwianiu spraw w Urzędzie Miasta na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego,
- koordynacja prac zespołu do spraw poszerzania oferty inwestycyjnej,
-ścisła współpraca z wyznaczonymi pracownikami wszystkich wydziałów uczestniczących w procesie inwestycyjnym,
- nawiązywanie współpracy z właścicielami prywatnymi i publicznymi w celu podejmowania wspólnych działań promocyjnych dotyczących nieruchomości mogących stanowić bazę do inwestycji prorozwojowych,
- wykonywanie innych zadań dotyczących promocji gospodarczej miasta.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestora w terminie do dnia 01 marca 2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.