ZARZĄDZENIE Nr OR.I- 0152-18/ 07
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 18 stycznia 2007 r.
zmieniające Zarządzenie Nr OR.II – 0152 – 29/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 20 października 2003 r. w sprawie powołania i zasad działania komisji likwidacyjnej środków trwałych i materiałów w Urzędzie Miasta Opola.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 1996r. Nr 13 poz.74 z późn. zm.), w związku z art. 4 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U. Nr 121, poz.591 z późn. zm.) zarządzam:
§ 1
W § 1 Zarządzenia Nr OR.II – 0152 – 29/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 20 października 2003 r. w sprawie powołania i zasad działania komisji likwidacyjnej środków trwałych i materiałów w Urzędzie Miasta Opola, pkt. 2 otrzymuje brzmienie:
2. Bożena Piwowarek - członek - Kierownik Referatu Gospodarczego
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński