URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. podatku od nieruchomości od osób prawnych i jednostek organizacyjnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) Wykształcenie:
- niezbędne wyższe
- pożądane wyższe ekonomiczne, prawnicze lub inne wyższe o specjalności przydatnej w zakresie podatków i opłat lokalnych,
|
Kserokopia dyplomu
|
b) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Exel).
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) podstawowa znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i ustawa o podatkach i opłatach lokalnych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) systematyczność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) staranność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) zdyscyplinowanie,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) odpowiedzialność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) komunikatywność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) samodzielność,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
-
Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie.
-
Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
-
Nanoszenie zmian geodezyjnych w ewidencji podatkowej nieruchomości.
-
Rozpatrywanie podań i odwołań w sprawach ulg w formie rozkładania na raty, odroczenia terminu płatności i umorzenia podatku od nieruchomości dla osób prawnych i jednostek organizacyjnych – przygotowywanie projektów decyzji.
-
Sprawdzanie deklaracji na podatek od nieruchomości pod względem formalno – prawnym składanych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne.
-
Prowadzenie rejestru wymiarowego oraz rejestru przypisów i odpisów podatku od nieruchomości dla osób prawnych i jednostek organizacyjnych.
-
Przeprowadzanie doraźnych i sprawdzających kontroli nieruchomości dotyczących zgodności danych złożonych do urzędu w deklaracjach podatku od nieruchomości ze stanem faktycznym.
-
Potwierdzanie zaświadczeń i innych dokumentów w zakresie stanu majątkowego zgodnie z ewidencją podatkową nieruchomości.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. podatku od nieruchomości od osób prawnych i jednostek organizacyjnych w terminie do dnia 27 grudnia 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.