logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 


  URZĄD MIASTA OPOLA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. prawno – organizacyjnych

 1.

Wymagania niezbędne  

 Wymagane dokumenty

a) wykształcenie wyższe mgr -kierunek prawo

Kserokopia dyplomu

b) 5-cio letni staż pracy

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

2.

 

Wymagania dodatkowe 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) wykształcenie pedagogiczne

 Kserokopia dyplomu lub świadectwa

b) Organizowanie pracy własnej i zespołu, praca w zespole, planowanie i kontrolowanie postępów podejmowanych działań,bardzo dobra komunikacja interpersonalna, stosowanie i interpretacja przepisów regulujących sprawy funkcjonowania oświaty,dobra znajomość obsługi komputera.


 Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagań

c)organizowanie konferencji 

 Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagań

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem aktów prawa miejscowego z zakresu pracy Wydziału Oświaty. Przygotowywanie projektów uchwał z zakresu spraw realizowanych przez Referat Kadr Wydziału Oświaty.

2. Proponowanie oraz konstruowanie narzędzi wspierających procesy zarządzania oświatą.

3. Opracowywanie analiz dotyczących zatrudnienia w jednostkach oświatowych.

4. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i organizacją szkoleń dla pracowników Wydziału Oświaty i dyrektorów, w zakresie prawa oświatowego, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy.

5. Aktualizowanie przepisów prawa przypisanych do zadań realizowanych przez Wydział.

6. Koordynowanie spraw dotyczących strony formalno – prawnej awansu zawodowego nauczycieli  i organizacji konkursów na stanowisko dyrektora szkoły (placówki oświatowej).

7. Udzielanie porad i wyjaśnień z zakresu stosowania prawa oświatowego i prawa pracy.

8. Koordynowanie prac Referatu Kadr.

9. Analiza realizacji zadań na poszczególnych stanowiskach pracy w kontekście projektowania opisów stanowisk. Prowadzenie spraw dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale.

10.Udział konferencjach, szkoleniach, sympozjach oświatowej kadry kierowniczej.

11.Współpraca i wymiana doświadczeń z zakresu zarządzania oświatą z innymi gminami.

12. Współpraca z instytucjami, stowarzyszeniami i innymi środowiskami naukowo – kulturalnymi działającymi na rzecz edukacji i wychowania.

4.    Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.), c)         list motywacyjny, d)        kwestionariusz osobowy, d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego. 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. prawno - organizacyjnych w terminie do dnia
22 września 2006 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

           


Nazwa dokumentu: stanowisko ds.prawno organizacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Mroczek
Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Mroczek
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Mroczek
Data wytworzenia informacji: 2006-09-12 15:40:34
Data udostępnienia informacji: 2006-09-12 15:40:34
Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-12 15:44:33

Wersja do wydruku...

corner   corner