URZĄD MIASTA OPOLA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. prawno – organizacyjnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe mgr -kierunek prawo
|
Kserokopia dyplomu
|
b) 5-cio letni staż pracy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) wykształcenie pedagogiczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
b) Organizowanie pracy własnej i zespołu, praca w zespole, planowanie i kontrolowanie postępów podejmowanych działań,bardzo dobra komunikacja interpersonalna, stosowanie i interpretacja przepisów regulujących sprawy funkcjonowania oświaty,dobra znajomość obsługi komputera.
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagań
|
c)organizowanie konferencji
|
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnianie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem aktów prawa miejscowego z zakresu pracy Wydziału Oświaty. Przygotowywanie projektów uchwał z zakresu spraw realizowanych przez Referat Kadr Wydziału Oświaty.
2. Proponowanie oraz konstruowanie narzędzi wspierających procesy zarządzania oświatą.
3. Opracowywanie analiz dotyczących zatrudnienia w jednostkach oświatowych.
4. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i organizacją szkoleń dla pracowników Wydziału Oświaty i dyrektorów, w zakresie prawa oświatowego, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa pracy.
5. Aktualizowanie przepisów prawa przypisanych do zadań realizowanych przez Wydział.
6. Koordynowanie spraw dotyczących strony formalno – prawnej awansu zawodowego nauczycieli i organizacji konkursów na stanowisko dyrektora szkoły (placówki oświatowej).
7. Udzielanie porad i wyjaśnień z zakresu stosowania prawa oświatowego i prawa pracy.
8. Koordynowanie prac Referatu Kadr.
9. Analiza realizacji zadań na poszczególnych stanowiskach pracy w kontekście projektowania opisów stanowisk. Prowadzenie spraw dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale.
10.Udział konferencjach, szkoleniach, sympozjach oświatowej kadry kierowniczej.
11.Współpraca i wymiana doświadczeń z zakresu zarządzania oświatą z innymi gminami.
12. Współpraca z instytucjami, stowarzyszeniami i innymi środowiskami naukowo – kulturalnymi działającymi na rzecz edukacji i wychowania.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.), c) list motywacyjny, d) kwestionariusz osobowy, d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. prawno - organizacyjnych w terminie do dnia
22 września 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.