-
-
-
-
- MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
- W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko: Inspektor Nadzoru w Dziale Eksploatacji Dróg i Mostów – 1 etat
..........................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
|
|
|
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
|
d) nieposzlakowana opinia
|
|
e) wykształcenie : średnie techniczne lub wyższe techniczne
|
Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom
|
f) staż pracy : minimum 6 lat pracy przy wykształceniu średnim, 4 lata pracy przy wykształceniu wyższym
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie :
- do kierowania , nadzorowania i kontrolowania technicznego budowy i robót w zakresie budowy dróg
- do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
|
Kserokopia nadanych uprawnień budowlanych
|
h) znajomość obsługi komputera w tym Word Excel
|
|
|
|
2.
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) znajomość ustaw : prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
|
|
c) komunikatywność , dyspozycyjność dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista
|
|
d)znajomość programu AutoCad
|
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Wykonywanie nadzoru nad eksploatacją dróg, w tym nad ich budową, modernizacją i remontem oraz prowadzanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych robót drogowych.
|
b) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami drogowymi, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi, projektami, decyzjami, zasadami wiedzy technicznej i umowami oraz nad terminowym i prawidłowym przebiegiem procesu inwestycyjnego w zakresie powierzonych zadań wraz z analizą dokumentacji i kontrolą w terenie prowadzonych robót.
|
c) Kontrola stanu technicznego dróg będących w zarządzie MZD.
|
d) Prowadzenie spraw dotyczących organizowania i kierowania interwencyjnymi robotami przy bieżącym utrzymaniu dróg.
|
e) Współpraca w przygotowywaniu materiałów do planów remontów a także planów mających na celu porządkowanie i rozwój sieci drogowej oraz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.
|
f) Wnioskowanie koniecznych remontów, przebudów, opracowywanie wniosków do planów rocznych i wieloletnich zakresie powierzonych zadań.
|
g) Wnioskowanie ekspertyz i przeprowadzania badań z zakresu oceny stanu technicznego pasa drogowego i jego poszczególnych elementów.
|
h) Współpraca w opracowywaniu specyfikacji technicznych oraz warunków umownych celem udzielenia zamówień na realizację robót z zakresu bieżącego utrzymania, remontu i ochrony dróg oraz nadzór nad realizacją zawartych umów.
|
i) Prowadzenie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań.
|
j) Weryfikacja merytoryczna faktur dotyczących powierzonego zakresu czynności.
|
k) zlecanie opracowań projektowych
|
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul. Firmowa 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku. Kontrola robót w terenie.
5.W miesiącu wrześniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00% .
6.Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko INSPEKTOR NADZORU w dziale eksploatacji dróg i mostów
w terminie do dnia 20 października 2021r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko inspektor nadzoru w dziale eksploatacji dróg i mostów i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel - Wiej