-
-
-
-
- MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
- W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale inwestycji unijnych – 1 etat
(nazwa stanowiska pracy)
1.
|
|
|
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
|
d) nieposzlakowana opinia
|
|
e) wykształcenie : wyższe techniczne drugiego stopnia, preferowane w zakresie inżynierii lądowej lub telematyki transportu lub automatyki lub informatyki
|
|
f) staż pracy : min. 2 lata, w tym 1,5 roku doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego i zarządzania ruchem lub 1,5 roku doświadczenia w obszarze Inteligentnych Systemów Transportowych,
|
Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) znajomość systemów sterowania ruchem oraz pozostałych systemów inteligentnego zarządzania ruchem drogowym,
|
Informacja w CV ( wskazać konkretne zadania )
|
h) znajomość zagadnień transportu, inżynierii ruchu,
|
|
i) umiejętność czytania map
|
|
j)kreatywność, umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu, umiejętność zarządzania swoim czasem, dobra organizacja pracy, samodzielność,
|
|
k) znajomość przepisów dotyczących dróg publicznych oraz prawa o ruchu drogowym,
|
|
l) znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
|
|
ł) znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego,
|
|
|
|
n) umiejętność obsługi programów komputerowych w szczególności pakietów biurowych MS Office oraz branżowych typu. Autocad, Vision, Visum
|
|
|
|
2.
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) przeszkolenie w zakresie audytu BRD.
|
Informacja w CV potwierdzona odpowiednimi dokumentami
|
b) udział przy wdrożeniach Inteligentnych Systemów Transportowych.
|
Informacja w CV ( wskazać konkretne zadania oraz zakres wykonywanych czynności)
|
c) znajomość środowiska telekomunikacyjnego
|
|
d) przeszkolenie w zakresie: inżynieria ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego
|
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) realizacja umów związanych z przygotowaniem dokumentów/projektów/analiz/ harmonogramów… niezbędnych do
prawidłowego rozliczenia projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej,
b) przygotowanie dokumentów przetargowych zmierzających do wyłonienia wykonawcy na zaprojektowanie i wdrożenie Inteligentnego Systemu Transportowego dla miasta Opola,
c) przygotowanie dokumentacji projektowej zmierzającej do budowy Centrum Sterowania Ruchem,
d) koordynacja prac na poziomie Wykonawca - Zamawiający z zakresu wdrożenia ITS , w tym z zakresu inżynierii ruchu, telematyki transportu,
e) opiniowanie oraz konsultowanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu,
f) udział w komisjach i zespołach problemowych dotyczących organizacji i bezpieczeństwa ruchu, w szczególności organizacja obrad dot. uzgodnienia dokumentacji ITS,
g) nadzór nad wdrożeniem systemu ITS w Opolu,
h) udział w wydawaniu wytycznych do projektowania w zakresie organizacji ruchu, nadzorowania projektowania organizacji ruchu,
i) udział w Radach Technicznych, Radach Projektów,
j) współpraca z innymi działami zarówno MZD jak również urzędu Miasta Opola w szczególności z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej, Wydziałem Komunikacji i Transportu Zbiorowego, Wydziałem Informatyki, etc.
k) przygotowanie dokumentów, wniosków w zakresie zamówień publicznych dla prowadzonych przez dział inwestycji,
l) przygotowanie i kontrola dokumentacji związanej z projektem,
ł) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej, w tym przygotowanie harmonogramów płatności i rozliczeń w zakresie pozyskanych środków unijnych na realizowanych przez dział zadaniach/projektach,
m) sporządzanie rozliczeń bieżących i końcowych prowadzonych zadań/ projektów,
n) sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i funduszy krajowych,
o) przygotowywanie sprawozdań, analiz, danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu i jednostki,
p) aktywne uczestnictwo w realizacji rzeczowej zadań między innymi poprzez kontrole budowy i prowadzenie korespondencji,
r) sporządzenie projektów pism związanych z realizacją prowadzanych inwestycji ,
s )prowadzenie i rozliczanie takich zadań.
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul.Firmowa 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5. W miesiącu lutym 2019r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,00% .
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju
213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko w dziale inwestycji unijnych w terminie do dnia 05 kwietnia 2019r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej