URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds administracji GIS w wymiarze 1,0 etatu
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy
|
Nie wymagany
|
g) inne – umiejętność posługiwania się programami GIS i/lub tworzenia baz danych
|
Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego np. ukończone kursy, szkolenia, zajęcia
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
e) umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, sumienność, odpowiedzialność |
Zapis w CV lub liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola,
b) poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
c) wprowadzanie, edycja, uszczegóławianie i analiza danych przestrzennych GIS,
d) przygotowywanie raportów, statystyk, sprawozdań na potrzeby m.in. GUS,
e) terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowywanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta,
f) przygotowanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych,
g) przygotowywanie pism, opinii, stanowisk w sprawach dotyczących baz danych,
h) wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej pracy oraz zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy pl. Wolności 7/8 na trzecim piętrze, przy schodach wejściowych do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych, wewnątrz budynku winda oraz łazienka dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w wymiarze 1,0 etatu, lekka siedząca, wymagająca wystarczającej ostrości wzroku przy obsłudze komputera i monitorze ekranowym.
5. W miesiącu październiku 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,88 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”
i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracji GIS w terminie do dnia 3 grudnia 2018 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych