logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

 (nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie  

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie:

  • Średnie ekonomiczne lub wyższe

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy:

  • wykształcenie średnie - dwuletni staż pracy w księgowości
  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne) – staż pracy nie wymagany

 

Kserokopie umów o pracę, zaświadczenia

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) znajomość przepisów ustawy           o rachunkowości, ustawy o finan-sach publicznych,  ustawy Ordyna-cja podatkowa, ustawy o utrzyma-niu czystości i porządku w gmi-nach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, staranność, operatywność, samodzielność, odpowiedzialność,  zdyscyplinowanie,  komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1.             Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,                   a w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy                        o samorządzie gminnym, rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 października 2010 r.       w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego, itp.
  2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu  Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Obsługa systemu księgowego oraz obsługa innych programów komputerowych w związku         z wykonywanymi zadaniami.
  5. Prowadzenie w księgach rachunkowych, przy pomocy oprogramowania komputerowego, prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów, zaliczeń nadpłat i poleceń księgowania, zgodnie                                 z obowiązującymi przepisami, klasyfikacją budżetową oraz wprowadzonymi procedurami. Przygotowywanie i segregowanie dokumentów księgowych, oznaczanie dokumentów co do sposobu ich ujęcia w księgach rachunkowych.
  6. Kontrola terminowości wpłat, tj. regulowania należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  7. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak wystawianie wezwań, upomnień, tytułów wykonawczych.
  8. Dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości.
  9. Ustalenie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o niezaleganiu lub stwierdzających stan zaległości.
  10. Dekretowanie planu budżetowego i jego zmian w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  11. Uzgadnianie ewidencji księgowej przypisów i odpisów należności z rejestrami wymiarowymi ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  12. Przekazywanie środków, tj. sporządzanie przelewów z rachunku bankowego opłaty                       za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  13. Terminowe przygotowywanie, sporządzanie i przekazywanie do właściwych adresatów przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących poboru opłaty                        za gospodarowania odpadami komunalnymi.
  14. Zamykanie okresów sprawozdawczych w księgach rachunkowych oraz wydruk i gromadzenie   w zbiorze zestawień obrotów i sald z zamkniętych okresów sprawozdawczych.
  15. Ścisła współpraca ze służbami finansowymi Urzędu Miasta, m.in. w zakresie uzgadniania prawidłowych sald rachunków bankowych, na które wpływają dochody za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz z pozostałymi Wydziałami Urzędu Miasta.
  16. Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów „SOD” poprzez przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie dokumentów oraz zakładanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt (JRWA).
  17. Monitorowanie zmian prawa finansowego, a w szczególności rozporządzeń i ustaw wymienionych w pkt.1 niniejszego zakresu zadań.
  18. Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu, ład i estetykę miejsca pracy.
  19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika i/lub wynikających z przepisów prawa.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, I piętro, w pełnym wymiarze czasu pracy, poniedziałek - środa w godz. 7.30 – 15.30, czwartek w godz. 7.30 – 17.00, piątek 7.30 – 14.00. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

5. W miesiącu lipcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,04%.

 6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”  i podpisem.

 

  1. list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds.  ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi  w terminie do dnia 5 września 2018 r.  decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

          

            Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Początko
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2018-08-22 11:19:25
Data udostępnienia informacji: 2018-08-22 11:19:25
Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-22 11:25:03

Wersja do wydruku...

corner   corner