logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

radca prawny w Wydziale Prawnym

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę Radców Prawnych,

Kserokopia dyplomu lub świadectwa oraz zaświadczenie

f) staż pracy co najmniej 2 lata w zawodzie radcy prawnego;

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) i/lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej 

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d) znajomość przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) odporność na stres,

umiejętność pracy w zespole, terminowość, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

g) biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, w tym narzędzi internetowych oraz umiejętność obsługi systemów prawnych.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

h) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność, punktualność, kompetencje analityczne.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    Udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie opinii prawnych, opracowywanie projektów aktów prawnych, występowanie przed sądami, urzędami,  w charakterze pełnomocnika w sprawach w, których stroną jest Prezydent lub Miasto Opole, w zakresie spraw przydzielonych przez Naczelnika Wydziału Prawnego.
2.    Załatwianie i dokumentowanie przydzielonych spraw:
1)    w wersji elektronicznej;
2)    w wersji papierowej, stosownie do wymagań danej sprawy.
3.    Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4.    Wykonywanie innych zadań zleconych przez naczelnika, Sekretarza Miasta, Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Skarbnika Miasta.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola w Ratuszu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, bezpośredni kontakt z wydziałami Urzędu.

5. W miesiącu czerwcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,01 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulę    o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opolaw celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.” i podpisem;

  1. list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
  3. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko radcy prawnego w terminie do dnia  9 sierpnia 2018 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.     

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Prawny
Skrócony opis: stanowisko radcy prawnego
Podmiot udostępniający: Agnieszka Skwarczyńska
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Skwarczyńska
Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz Miasta Opola
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Skwarczyńska
Data wytworzenia informacji: 2018-07-30 10:39:34
Data udostępnienia informacji: 2018-07-30 10:39:34
Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-30 11:27:18

Wersja do wydruku...

corner   corner