logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
organizuje nabór na wolne, urzędnicze stanowisko pracy: 
Księgowa
w Dziale Finansowym w Opolu, ul. Armii Krajowej 36  w wymiarze 1,0 etatu 

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,

  2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  3. nieposzlakowana opinia,

  4. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,

  5. wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe o profilach umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku;

  6. przy posiadanym wykształceniu średnim wymagane jest 2 lat doświadczenia zawodowego.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. dobra znajomość przepisów z ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,

  2. umiejętność organizacji i planowania pracy,

  3. zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,

  4. aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań,

  5. wysoka kultura osobista,

  6. odporność na stres,

  7. umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).

III. Główne obowiązki na w/w stanowisku:

1. przyjmowanie zewnętrznych rachunków, faktur i not, ich wstępna weryfikacja i dystrybucja na poszczególne stanowiska w celu dokonania kontroli merytorycznej, nadzór nad zwrotem w terminie,

2. zastępstwo w kasie.

3. regulowanie za pośrednictwem bankowości internetowej w terminie i w prawidłowej wysokości zobowiązań ( zapłata not, faktur, rachunków, potrąceń od wynagrodzeń, list uprzednio sprawdzonych pod względem formalno- rachunkowym, merytorycznym i zatwierdzonym do wypłaty),

4. okresowo, z wykorzystaniem poleceń przelewu uzgadnianie sald konta 201 z osobą prowadzącą ewidencję kont 201,

5. analiza zaliczek ( konto 234 ), weryfikacja sald i nadzór nad terminowym rozliczeniem,

6. prowadzenie rejestrów umów cywilno - prawnych odpłatność za domy pomocy społecznej, zaliczek i porozumień z zakresu pieczy zastępczej,

7. rozliczanie zapłaty kont Zespołu 2 - zobowiązań -konta 225,229,231,240 – w zakresie wynagrodzeń

8. analiza kont pożyczek mieszkaniowych, weryfikacja sald, windykacja,

9. Wystawianie not księgowych z tytułu odsetek od pożyczek mieszkaniowych, przekazanie ich zainteresowanym oraz księgowanie,

10. sprawdzanie dowodów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym,

IV. Warunki pracy na w/w stanowisku:

praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36, I piętro, podjazd na osób niepełnosprawnych do budynku, na I piętrze brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych . Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizyczny- praca siedząca, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.

V. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy

Rodzinie w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2018 r. wynosił poniżej 6%.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl; strefa pracownika;druki do rekrutacji, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o stanowisko urzędnicze ),

  3. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,

  4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,

  5. dokument potwierdzający niepełnosprawność- dla kandydatów chcących skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust.2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

  6. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,

  7. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

  9. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).

VII. Sposób i termin składania ofert:

Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „zatrudnienie na stanowisko urzędnicze Księgowa ”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 25 maja 2018r.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.

Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.

VIII. Inne informacje:

Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest:

  • przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, że kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze,

  • przedłożenie orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.

Wszelkie informacje dot. rekrutacji można pozyskiwać drogą telefoniczną pod nr telefonu u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Kadr p. Justyny Raj tel. 77/40-05-953.

Niewykorzystane oferty będą niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.

 

16 maja 2018r.

Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

dr Zdzisław Markiewicz

Nazwa dokumentu: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
Skrócony opis: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 organizuje nabór na wolne, urzędnicze stanowisko pracy: Księgowa w Dziale Finansowym w Opolu, ul. Armii Krajowej 36 w wymiar
Podmiot udostępniający: Justyna Raj
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Raj
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2018-05-16 10:20:28
Data udostępnienia informacji: 2018-05-16 10:20:28
Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-16 10:31:02

Wersja do wydruku...

corner   corner