MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU
45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
organizuje nabór na wolne, urzędnicze stanowisko pracy:
Księgowa
w Dziale Finansowym w Opolu, ul. Armii Krajowej 36 w wymiarze 1,0 etatu
I. Wymagania niezbędne:
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
-
wykształcenie średnie lub wykształcenie wyższe o profilach umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku;
-
przy posiadanym wykształceniu średnim wymagane jest 2 lat doświadczenia zawodowego.
II. Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość przepisów z ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
-
umiejętność organizacji i planowania pracy,
-
zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
-
aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
-
wysoka kultura osobista,
-
odporność na stres,
-
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).
III. Główne obowiązki na w/w stanowisku:
1. przyjmowanie zewnętrznych rachunków, faktur i not, ich wstępna weryfikacja i dystrybucja na poszczególne stanowiska w celu dokonania kontroli merytorycznej, nadzór nad zwrotem w terminie,
2. zastępstwo w kasie.
3. regulowanie za pośrednictwem bankowości internetowej w terminie i w prawidłowej wysokości zobowiązań ( zapłata not, faktur, rachunków, potrąceń od wynagrodzeń, list uprzednio sprawdzonych pod względem formalno- rachunkowym, merytorycznym i zatwierdzonym do wypłaty),
4. okresowo, z wykorzystaniem poleceń przelewu uzgadnianie sald konta 201 z osobą prowadzącą ewidencję kont 201,
5. analiza zaliczek ( konto 234 ), weryfikacja sald i nadzór nad terminowym rozliczeniem,
6. prowadzenie rejestrów umów cywilno - prawnych odpłatność za domy pomocy społecznej, zaliczek i porozumień z zakresu pieczy zastępczej,
7. rozliczanie zapłaty kont Zespołu 2 - zobowiązań -konta 225,229,231,240 – w zakresie wynagrodzeń
8. analiza kont pożyczek mieszkaniowych, weryfikacja sald, windykacja,
9. Wystawianie not księgowych z tytułu odsetek od pożyczek mieszkaniowych, przekazanie ich zainteresowanym oraz księgowanie,
10. sprawdzanie dowodów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym,
IV. Warunki pracy na w/w stanowisku:
praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36, I piętro, podjazd na osób niepełnosprawnych do budynku, na I piętrze brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych . Praca w wymiarze 1 etatu, wysiłek umysłowy, lekki wysiłek fizyczny- praca siedząca, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku- obsługa komputera.
V. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy
Rodzinie w Opolu:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2018 r. wynosił poniżej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 20 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl; strefa pracownika;druki do rekrutacji, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o stanowisko urzędnicze ),
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
-
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp.,
-
dokument potwierdzający niepełnosprawność- dla kandydatów chcących skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust.2. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
-
ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
-
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),
-
oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2).
VII. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „zatrudnienie na stanowisko urzędnicze Księgowa ”, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 25 maja 2018r.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
VIII. Inne informacje:
Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest:
-
przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, że kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze,
-
przedłożenie orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.
Wszelkie informacje dot. rekrutacji można pozyskiwać drogą telefoniczną pod nr telefonu u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Kadr p. Justyny Raj tel. 77/40-05-953.
Niewykorzystane oferty będą niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
16 maja 2018r.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
dr Zdzisław Markiewicz