logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie - wyższe

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy – 2 letni

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e)znajomość ustawy o ewidencji ludności oraz aktów wykonawczych do ustawy

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f)znajomość ustawy o dowodach osobistych oraz aktów wykonawczych do ustawy

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

g)znajomość języka angielskiego              w stopniu komunikatywnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

i) pracowitość, sumienność, dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, inicjatywność, dyspozycyjność, zaangażowanie, umiejętność organizowania pracy na stanowisku

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  • Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
  • Przygotowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami; kancelaryjną i archiwalną
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach
  • Rejestrowanie zgłoszeń zameldowań obywateli polskich i cudzoziemców na pobyt stały i czasowy oraz wymeldowani z tego pobytu w Systemie Rejestrów Państwowych
  • Rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego, złożonych w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego
  • Przygotowanie projektów decyzji w sprawach dowodów osobistych/wynikających z ustawy o dowodach osobistych
  • Współdziałanie z organami gmin i urzędów stanu cywilnego w zakresie niezgodności danych w rejestrze PESEL, jak również korekta rozbieżności między rejestrem PESEL     a rejestrem mieszkańców, przy subskrypcji danych ze Źródła
  • Wydawanie zaświadczeń w sprawach meldunkowych w ramach udzielonych upoważnień
  • Realizowanie zadań w zakresie:

- wynikającym z przepisów ustaw o ewidencji ludności i o dowodach osobistych,

- aktualizowania, uzupełnienia, porządkowania i archiwizowania ewidencji ludności i dowodów osobistych (koperty dowodowe, rejestry itp.)

  • Wynikającym z takich akcji jak: wybory,  sporządzanie różnego rodzaju raportów i ich aktualizacja itp.
  • Załatwianie i podpisywanie korespondencji o charakterze  techniczno-przygotowawczym w zakresie spraw ewidencyjno – dowodowych, prowadzonych na swoim stanowisku pracy.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem, wymianą, zwrotem, utratą   i unieważnieniem dowodów osobistych.
  • Załatwianie wniosków  dotyczących udostępniania dokumentacji związanej z dowodami osobistymi (w tym oryginałów  wniosków o wydanie dowodu osobistego dla organów ścigania)
  • Prowadzenie archiwum kopert  dowodowych , w szczególności prowadzenie kopert dowodowych w archiwum, zgodnie z chronologicznym porządkiem, seriami i numerami.
  • Współpraca z innymi Wydziałami i komórkami równorzędnymi w realizacji bieżących zadań Urzędu.
  • Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
  • Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Kierownika Referatu Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych i Naczelnika Wydziału

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Plac Wolności 7-8 (parter), w pełnym wymiarze czasu pracy,  z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie  i innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu III 2018 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,04 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych w terminie do dnia 17 kwietnia 2018 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz.U.
z 2016r, poz. 922 ze zm.) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48. 2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r. 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Sparw Obywatelskich
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Chorzewska
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2018-04-05 13:45:31
Data udostępnienia informacji: 2018-04-05 13:45:31
Data ostatniej aktualizacji: 2018-04-05 14:10:43

Wersja do wydruku...

corner   corner