logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. analiz i monitoringu

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności
      prawnych, korzystanie z pełni
      praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym
       wyrokiem sądu za umyślne
       przestępstwo ścigane
       z oskarżenia publicznego lub
       umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie
     o kierunku ekonomia, finanse
     i rachunkowość, zarządzanie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów(w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy

doświadczenie zawodowe – minimum
5 lat w wykonywaniu analiz finansowych jednostek wraz z oceną ich sytuacji ekonomicznej w szeroko rozumianym otoczeniu gospodarczym, wskazywanie perspektyw rozwoju danej działalności

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) oraz kserokopia dokumentu potwierdzającego spełnienie niezbędnego wymagania np. opis stanowiska pracy, referencje lub oświadczenie.   

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy
    o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym

b) znajomość Kodeksu
    postępowania
    administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym

c)  znajomość Statutu Miasta
     Opola

Zapis w liście motywacyjnym

d)  znajomość Regulaminu
     organizacyjnego Urzędu Miasta
     Opola

Zapis w liście motywacyjnym

a) zdolność analitycznego
    myślenia i wyrażania opinii
    w zakresie przypisanych zadań.

Zapis w liście motywacyjnym

b)  biegła znajomość pakietu MS
     Office.

Zapis w liście motywacyjnym

c) dobra znajomość przepisów
    normujących funkcjonowanie
    jednostek samorządu
    terytorialnego (ze szczególnym
    uwzględnieniem ustaw oraz
    innych aktów prawnych
    normujących sprawy finansów
    publicznych oraz
    funkcjonowania polskiego
    samorządu).

Zapis w liście motywacyjnym

d) znajomość języka angielskiego
    w stopniu podstawowym

Zapis w liście motywacyjnym

e) uczciwość, zdyscyplinowanie,
    odpowiedzialność, staranność,
    umiejętność pracy w zespole,
    systematyczność,
    komunikatywność, zdolność
    szybkiego uczenia się.

Zapis w liście motywacyjnym

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sporządzenie projektów Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Opola (ze szczególnym uwzględnieniem zapisów wynikających z Polityki Zarządzania Długiem miasta Opola).
  2. Sporządzanie informacji o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Opola.
  3. Sporządzenie materiałów określających poziom planowanych spłat kredytów, pożyczek, wykupu obligacji oraz przewidywanych płatności odsetkowych na potrzeby opracowania projektu budżetu miasta Opola na rok następny.
  4. W przypadku otrzymania odpowiedniej dyspozycji dokonywanie analiz historycznego wykonania budżetu miasta Opola jak też bieżącego wykonania budżetu.
  5. Redagowanie i bieżąca aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej miasta Opola z zakresu budżetu miasta.
  6. Współudział przy opracowaniu projektu budżetu miasta Opola. Przygotowywanie materiałów wstępnych, a także wariantów projektów uwzględniających wytyczne oraz zasady wynikające
    z procedury uchwalania budżetu miasta.
  7. Współudział w sporządzaniu sprawozdań (w części tabelarycznej i opisowej) z wykonania budżetu miasta Opola – półrocznych i rocznych, w wymaganej szczegółowości.
  8. Opracowanie projektów Uchwał Rady Miasta Opola oraz projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta Opola, w sprawie zaciągnięcia kredytów, pożyczek oraz emisji obligacji komunalnych.
  9. Opracowywanie materiałów i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zaciągania zobowiązań.
  10. Opracowywanie materiałów i informacji z zakresu budżetu w związku z aktualizacją oceny ratingowej Miasta Opola.
  11. W przypadku otrzymania dyspozycji, przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia Radnych Miasta Opola oraz innych osób w zakresie działania Wydziału.
  12. Monitorowanie ogólnej sytuacji gospodarczej w kraju i regionie, analiza runku długu
    i kształtowanie się podstawowych stóp procentowych oraz obserwacja danych makroekonomicznych i informowanie o obserwowanych zjawiskach. 
  13. Inne czynności, związane swym zakresem z wykonywaniem zadań Wydziału, zlecone przez przełożonego.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz na 2 piętrze (dojazd do IV poziomu windą), samodzielna, w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera.

5. W miesiącu lipcu wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
           w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
           niepełnosprawnych wyniósł 1,77%.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)” i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej
    (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, V poziom z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. analiz i monitoringu w terminie do dnia
7 września 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

                  

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

Nazwa dokumentu: Wydział Budżetu
Skrócony opis: stanowisko ds. analiz i monitoringu
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Morawski
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-08-28 09:24:41
Data udostępnienia informacji: 2017-08-28 09:24:41
Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-28 09:30:35

Wersja do wydruku...

corner   corner