logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

                                    OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

                       Stanowisko do obsługi przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta Opola

                  .................................................................................................................................

                                            (nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie

wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy – 6 miesięcy

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

c) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

e) umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem  Word, Excel, PowerPoint oraz innych narzędzi internetowych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

f) Cechy osobowe i predyspozycje:

Duża kultura osobista, umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, operatywność, terminowość, komunikatywność.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

g)Umiejętności:

Wiedza z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, samorządzie powiatu, znajomość Statutu Miasta Opola, znajomość i umiejętność stosowania KPA w praktyce, dobra umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office i Excel i narzędzi internetowych, znajomość języka obcego – preferowany niemiecki, angielski.

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną.
  2. Koordynowanie prac związanych z przekazywaniem wszystkich akt Biura Rady do archiwum zakładowego.
  3. Kompleksowa obsługa przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta i ich gości.
  4. Prowadzenie kancelarii Biura Rady Miasta, a w szczególności: dziennika korespondencji, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestru rozmów telefonicznych, teczki zaproszeń kierowanych do przewodniczącego Rady i wiceprzewodniczących.
  5. Koordynowanie wykonania przez Biuro Rady Miasta inicjowanych przez Radę Miasta lub jej przewodniczącego obchodów świąt i rocznic oraz uroczystych sesji Rady Miasta.
  6. Sporządzanie cotygodniowych planów dyżurów radnych i funkcyjnych Rady Miasta, umieszczanie informacji w tym zakresie na stronie internetowej Urzędu oraz prowadzenie aż do merytorycznego ostatecznego zakończenia spraw zgłaszanych podczas tych dyżurów.
  7. Organizowanie planu udziału w zebraniach, na które przewodniczący Rady Miasta będzie zapraszany bądź organizowanie zastępstwa przewodniczącego.
  8. Organizowanie pocztu sztandarowego i obsługa występowania sztandaru miasta.
  9. Współorganizowanie wraz z właściwymi służbami Urzędu Miasta Opola pobytu w Opolu krajowych i zagranicznych gości Rady Miasta i przewodniczącego Rady Miasta.
  10. Posiadanie na bieżąco aktualizowanego wykazu VIP-ów z terenu miasta i województwa   opolskiego.
  11. Przepisywanie na komputerze wszelkich pism i dokumentów przewodniczącego                               i wiceprzewodniczących Rady Miasta.
  12. Prowadzenie spraw związanych z podróżami służbowymi (w tym zagranicznymi) wszystkich radnych.
  13. Dokumentowanie kontaktów przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta                      z dziennikarzami, towarzyszenie przewodniczącemu Rady Miasta podczas spotkań, narad
    i uroczystości, sporządzanie notatek i sprawozdań zgodnie z dyspozycją przewodniczącego Rady Miasta.
  14. Dokonywanie zakupów realizowanych wg dyspozycji przewodniczącego Rady dla potrzeb reprezentacyjnych Rady Miasta Opola.
  1. Gromadzenie oświadczeń majątkowych radnych i współpraca z Urzędem Skarbowym.
    1. Umieszczanie informacji o Radzie Miasta przeznaczonych do publikacji na miejskiej stronie internetowej.
    2. Obsługa administracyjno-techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Opola.

 

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Rynek - Ratusz (parter), w pełnym wymiarze czasu pracy (zgodnie z wykazem godzin pracy w Urzędzie Miasta Opola), z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie, a także innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,95 %

6.    Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29  sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) i podpisem

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do obsługi przewodniczącego
i wiceprzewodniczących Rady Miasta Opola w terminie do dnia 24 lipca 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2016 r. poz. 922 informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48. 2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r. 

strona  3 z 3

Nazwa dokumentu: Biuro Rady Miasta
Skrócony opis: stanowisko do obsługi przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miasta
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Widera
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2017-07-13 12:50:53
Data udostępnienia informacji: 2017-07-13 12:50:53
Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-13 13:02:12

Wersja do wydruku...

corner   corner