logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Stanowisko ds. oferty przewozowej

 (nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe: informatyka, elektronika, elektryka, telekomunikacja, transport, zarządzanie, ekonomia lub podyplomowe w powyższych specjalnościach

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy:

minimum 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej-w tym również na podstawie umów cywilnoprawnych

lub

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) oraz kserokopia zakresu obowiązków lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie
np. zaświadczenie lub kserokopia umowy zlecenia/o dzieło

co najmniej 1 rok działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku

 

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS - aktualne na dzień zgłoszenia

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy

w liście motywacyjnym lub w CV

potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

b) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

c) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

d) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

e) znajomość ustawy o publicznym transporcie zbiorowym

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

f) doświadczenie na stanowisku pracy w administracji samorządowej lub rządowej

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

g) dobra znajomość topografii Miasta Opola (mile widziana znajomość tras linii autobusowych opolskiej komunikacji miejskiej

oraz tras linii autobusowych przewoźników komercyjnych

- w obrębie Miasta Opola)

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

h) dobra znajomość obsługi komputera, aplikacji biurowych

(w tym edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny oraz program do tworzenia prezentacji multimedialnych), umiejętność sprawnego korzystania z zasobów Internetu, obsługa poczty elektronicznej, umiejętność pisemnego formułowania wniosków

i pism służbowych

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

i) umiejętność rozwiązywania sytuacji kryzysowych i pokonywania trudności, odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa

w podejmowaniu decyzji

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

j) dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, szybkość

i skuteczność podejmowanych działań w rozwiązywaniu problemów, kreatywność, wysoka kultura osobista, życzliwość

i uprzejmość wobec interesantów

i przełożonych, dyspozycyjność, rzetelność, dokładność, systematyczność, sumienność, uczciwość, terminowość, bezkonfliktowość i komunikatywność

Zapis w CV lub liście motywacyjnym potwierdzający wymagania

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie badań i analiz potrzeb przewozowych społeczności lokalnej w zakresie transportu zbiorowego.
  2. Współpraca z Operatorem publicznego transportu zbiorowego przy tworzeniu rozkładów jazdy.
  3. Wydawanie opinii w zakresie proponowanych rozkładów jazdy przez innych niż operator przewoźników autobusowych. W tym zakresie współpraca z Miejskim Zarządem Dróg.  
  4. Monitorowanie Operatora w zakresie wykonania usług i ich jakości, w tym za pomocą systemu GPS. Rozliczanie wykonywanych przewozów, w tym w zakresie należnej operatorowi rekompensaty oraz naliczania i egzekwowania należnych od operatora kar umownych.
  5. Samodzielne prowadzenie obserwacji potoków pasażerskich, realizacji i standardów świadczonych usług i punktualności (praca w terenie).
  6. Koordynacja prac ankieterów lub zewnętrznych firm badawczych.
  7. Administrowanie systemem informacji pasażerskiej (Internet, planery podróży).
  8. Prowadzenie analiz taryfy biletowej w transporcie zbiorowym i jej kształtowanie oraz rozwijanie sieci dystrybucji biletów. Udział we wdrożeniu elektronicznej karty miejskiej i sieci automatów biletowych oraz tablic elektronicznych.
  9. Inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działań związanych z promocją zbiorowej komunikacji publicznej.
  10. Rozliczanie comiesięcznej raty rekompensaty dla operatora publicznego transportu  zbiorowego.
  11. Analizy możliwości wdrożeń priorytetów transportu zbiorowego w miejskim ruchu drogowym.
  12. Przygotowywanie projektów opinii Wydziału Transportu w zakresie opracowań, koncepcji, planów i projektów dotyczących organizacji ruchu, infrastruktury drogowej oraz innych zadań realizowanych przez Miasto Opole.
  13. Rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje dotyczące działalności operatora.
  14. Rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, wnioski Radnych Miasta Opola oraz Posłów i Senatorów RP.  
  15. Rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej, z zakresu swoich zadań. 
  16. Rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na wpływającą korespondencję,
    z zakresu swoich zadań.
  17. Tworzenie struktury ponadregionalnego i aglomeracyjnej systemu transportu zbiorowego.
  18. Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Opola, aktów prawa miejscowego, porozumień międzygminnych i innych dokumentów z zakresu transportu zbiorowego.
  19. Przygotowywanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta oraz okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań w zakresie swoich zadań.
  20. Sporządzanie sprawozdania dla Marszałka Województwa Opolskiego z publicznego transportu zbiorowego.
  21. Opracowywanie treści informacji zamieszczanych na stronach internetowych Urzędu (w tym BIP) oraz na tablicy informacyjnej, w zakresie załatwianych spraw.
  22. Przygotowanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych oraz pism, opinii, stanowisk swoich zadań.
  23. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  24. Współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz przygotowywania projektu budżetu Wydziału Transportu.  
  25. Rejestrowanie faktur wpływających do Wydziału i ich opisywanie.
  26. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną i archiwalną.     
  27. Bieżące informowanie przełożonych o postępach prac, napotykanych trudnościach oraz podejmowanych środkach zabezpieczających wykonywanie zadań.   
  28. Pomoc przy organizacji pracy Wydziału Transportu i wykonywanie innych zadań według potrzeb lub na zlecenie przełożonych.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy
na stanowisku. Budynek nie jest wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą w zespole, przy komputerze, sporadycznie praca w terenie. Praca w godzinach: od poniedziałku do środy: 7:30÷15:30, w czwartki 7:30÷17:00, piątki 7:30÷14:00. Bezpośredni kontakt z klientami i interesantami, codzienny kontakt telefoniczny oraz poprzez pocztę e-mail. Bezpośredni dostęp do urządzeń wielofunkcyjnych.

5. W miesiącu kwietniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,11 %.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902)”
i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność.*

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424,
III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na Stanowisko ds. oferty przewozowej w terminie do dnia 29 maja 2017 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).   

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

*W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Transportu
Skrócony opis: stanowisko ds. oferty przewozowej
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Zawadzki
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2017-05-17 11:37:56
Data udostępnienia informacji: 2017-05-17 11:37:56
Data ostatniej aktualizacji: 2017-05-17 13:16:21

Wersja do wydruku...

corner   corner