|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. osobowych
w Wydziale Organizacyjnym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
f) rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, Regulaminu pracy Urzędu Miasta Opola, znajomość przepisów Kodeksu pracy
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) dokładność, skrupulatność, dociekliwość, systematyczność, dyspozycyjność, umiejętność obsługi informatycznych programów kadrowo- płacowych, obsługi komputera ( MS Office : Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, umiejętność interpretowania i rozumienia przepisów prawnych, umiejętność pracy w zespole
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
4. Czuwanie nad terminami szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników Urzędu, zgodnie z obowiązującym prawem oraz organizowanie tych szkoleń.
5. Przygotowywanie projektów umów w sprawie zlecenia przeprowadzenia szkoleń pracowników
Urzędu, w tym z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy z firmą szkolącą.
6. Prowadzenie i załatwianie wszystkich spraw związanych ze szkoleniem zawodowym pracowników Urzędu zgodnie z obowiązującą procedurą systemu szkoleń w Urzędzie Miasta Opola.
7. Przygotowywanie planu szkoleń na podstawie propozycji przedłożonych przez naczelników
wydziałów oraz kierowników samodzielnych referatów.
8. Przygotowywanie druków polecenia wyjazdów służbowych dla pracowników Urzędu, uzupełnionych
o informację o klasyfikacji budżetowej, strukturalnej, źródle finansowania oraz zadaniu budżetowym.
9. Prowadzenie rejestru delegacji w systemie elektronicznym.
10. Ewidencjonowanie nieobecności pracowników Urzędu związanych z podróżami służbowymi
w systemie KSAT.
11. Sprawdzanie zgodności zapisów na listach obecności z systemem KSAT.
12. Prowadzenie rejestru zleceń pracy w godzinach nadliczbowych.
13. Prowadzenie ewidencji limitu kilometrów przyznanych pracownikom Urzędu Miasta Opola.
14. Sprawdzanie i stwierdzanie zgodności faktur i ich opisów z zamówieniami.
15. Opisywanie dokumentów księgowych i czuwanie nad terminowością ich realizacji.
16. Monitorowanie wysokości wydatków w odniesieniu do planu budżetowego w zakresie
szkoleń, podróży służbowych krajowych i zagranicznych.
17. Zakup biletów autobusowych komunikacji miejskiej oraz prowadzenie rozliczenia kosztów
zakupu tych biletów.
18. Prowadzenie ewidencji kosztów związanych z planowanymi, zagranicznymi wyjazdami
służbowymi pracowników Urzędu Miasta Opola.
19. Prowadzenie arkuszy kalkulacyjnych w zakresie zatrudnienia i wynagradzania pracowników
Urzędu Miasta z podziałem na stanowiska pracy i komórki organizacyjne Urzędu.
20. Zgłaszanie rozwiązań oraz opracowywanie projektów mających na celu usprawnienia pracy
na własnym stanowisku, w Wydziale oraz w Urzędzie Miasta Opola.
21. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz na trzecim półpiętrze ( winda), samodzielna, w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca znajomości obsługi komputera.
5. W miesiącu lutym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,98 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. 926 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z2016 r.922) i podpisem
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424,
III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. osobowych w Referacie Kadr
w Wydziale Organizacyjnym w terminie do dnia 3 kwietnia 2017 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Nazwa dokumentu: | Wydział Organizacyjny | Skrócony opis: | stanowisko ds. osobowych | Osoba, która wytworzyła informację: | Katarzyna Flis-Baranek | Osoba, która odpowiada za treść: | Grzegorz Marcjasz | Osoba, która wprowadzała dane: | Katarzyna Flis-Baranek | Data wytworzenia informacji: | 2017-03-23 16:07:52 | Data udostępnienia informacji: | 2017-03-23 16:07:52 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-03-23 16:19:16 |
Wersja do wydruku...
|