logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Urząd Miasta Opola                                                        Opole, dnia 3 marca 2017 r.

Rynek-Ratusz

 

 

INFORMACJA

 

o wyniku  naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi konsumentów
w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów

ogłoszonego w dniu 16 lutego 2017  r. w Urzędzie Miasta Opola.

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Patrycjusz Maziarski zam. w Opolu.

 

                                           

Uzasadnienie

 

Pan Patrycjusz Maziarski spełnił wszystkie wymagania formalne określone  w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się bardzo dobrą znajomością przepisów prawnych zarówno w zakresie administracji samorządowej jak i prawa konsumenckiego. W skali punktowej uzyskał najwyższy wynik spośród wszystkich kandydatów i otrzymał ocenę pozytywną. W ocenie Komisji Rekrutacyjnej okazał się najlepszym kandydatem na to stanowisko, którego zgodnie rekomenduje do zatrudnienia.

 

 

 

Z up. Prezydenta Miasta Opola

Grzegorz Marcjasz

Sekretarz Miasta

Nazwa dokumentu: Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Skrócony opis: stanowisko ds. obsługi konsumentów
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-03-03 13:06:02
Data udostępnienia informacji: 2017-03-03 13:06:02
Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-03 13:08:14

Wersja do wydruku...

corner   corner