logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. ewidencji księgowej organu i rozliczania jednostek organizacyjnych miasta Opola (4).

 (nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie 

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość lub wyższe ekonomiczne wraz ze studiami podyplomowymi o specjalności rachunkowość

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) minimum dwuletni staż pracy

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

b) znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e) znajomość przepisów ustawy           o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych,  ustawy o dochodach jednostki samorządu terytorialnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

g) dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, staranność, operatywność, samodzielność, odpowiedzialność,  zdyscyplinowanie,  komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,              a w szczególności: ustawy o dochodach jednostki samorządu terytorialnego, ustawy
    o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
  2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu  Miasta Opola, znajomość i przestrzeganie Statutu Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Obsługa systemu księgowego oraz obsługa innych programów komputerowych w związku         z wykonywanymi zadaniami.
  5. Prowadzenie ewidencji księgowej środków otrzymywanych przez miasto Opole
    i przekazywanych do samorządowych jednostek budżetowych miasta Opola w ramach:

- projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych UE,

                 - projektów współfinansowanych z dotacji, funduszy lub środków z innych źródeł,

           (np. Fundusz Pracy, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, programy rządowe),

6. Prowadzenie ewidencji księgowej środków zgromadzonych na wyodrębnionych rachunkach bankowych, założonych na potrzeby realizacji w/w projektów, w tym kredytu EBI.

7. Zapoznanie się z umowami o dofinansowanie lub z innymi dokumentami , na podstawie których zostały przyznane środki na dofinansowanie zadań celem sporządzenia ewidencji finansowo-księgowej, w przypadku jeżeli umowa narzuca obowiązek jej wyodrębnienia.

8.  Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych.    

9.   Aktualizowanie ewidencji finansowo-księgowych w przypadkach zmian przepisów lub zmian umów.

      10.  Prowadzenie ewidencji sum do wyjaśnienia i bieżące ich rozliczanie.

      11. Ścisła współpraca ze służbami finansowymi oraz pozostałymi wydziałami Urzędu Miasta
           w zakresie:

  • Przekazywania informacji na temat wpływu środków na wyodrębnione rachunki projektów,
  • Sprecyzowanie obowiązku, sposobu postępowania Referatu Księgowości Organu przy realizacji poszczególnych projektów celem ujęcia ich w procedurach,
  • Przygotowywanie kserokopii wyciągów bankowych potwierdzanych „za zgodność
    z oryginałem”, potrzebnych do sporządzania „Wniosku o płatność” lub dostarczania organowi kontrolującemu,
  • Weryfikacja poleceń przelewów w zakresie wysokość środków na koncie danego projektu,

       12. Zakładanie kont bilansowych i pozabilansowych w systemie KSAT w obrębie księgi głównej

            organu, umożliwiających prowadzenie obsługi księgowej projektów.

13. Księgowanie sprawozdań Rb-28S na kontach wskazanych w ewidencji finansowo-księgowej
      w ramach:

  • realizowanych projektów,
  • realizowanych wydatków miasta Opola.

14. Sprawdzanie  i uzgadnianie sald  na rachunkach bankowych projektów obsługiwanych przez

     miasto Opole.

       15. Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów realizowanych przez urzędy skarbowe na rzecz

            Urzędu Miasta Opola.  Prowadzenie w księgach rachunkowych, przy pomocy oprogramowania

            komputerowego, prawidłowej ewidencji wpłat, zwrotów, zaliczeń nadpłat i poleceń

            księgowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz klasyfikacją budżetową                     16. Weryfikacja kwartalnych sprawozdań RB27 ze strony BIP Ministra Finansów i kontrolaz ewidencją księgową organu pod względem zgodności dochodów  wykonanych przez urzędy skarbowe.

         17. Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów „SOD” poprzez przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie dokumentów oraz zakładanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt (JRWA).

         18.Monitorowanie zmian prawa finansowego, a w szczególności rozporządzeń i ustaw wymienionych w pkt.1 niniejszego zakresu zadań.

         19. Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu, ład i estetykę miejsca pracy.

         20. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika i/lub wynikających z przepisów prawa.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz, drugie piętro, w pełnym wymiarze czasu pracy, poniedziałek - środa w godz. 7.30 – 15.30, czwartek w godz. 7.30 – 17.00, piątek 7.30 – 14.00. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

5. W miesiącu styczniu2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,02 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”
i podpisem;

              c)list motywacyjny;

              d)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

              e)dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w terminie do dnia 15 marca 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.        

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji księgowej organu i rozliczania jednostek organizacyjnych miasta Opola (4)
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Sienkiewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2017-03-01 13:30:19
Data udostępnienia informacji: 2017-03-01 13:30:19
Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-01 13:36:49

Wersja do wydruku...

corner   corner