URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów III
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy 5 lat
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) cechy osobowe i predyspozycje: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, operatywność
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
g) umiejętności: bardzo dobra obsługa komputera, czytanie dokumentacji geodezyjnej, czytanie wycen nieruchomości, czytanie i analiza mpzp
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z opłatami z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
- Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości.
- Przeprowadzanie aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
- Udzielanie bonifikat od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu.
- Fakturowanie – na bazie programu KSAT
- wystawianie faktur VAT, korekt faktur VAT, duplikatów faktur stosownie do obowiązujących przepisów z uwzględnieniem momentu powstania obowiązku podatkowego,
- tworzenie rejestrów dzierżawców VAT i ewidencjonowanie faktur w tych rejestrach,
- dostarczanie faktur do odbiorców, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących dostarczania faktur korygujących,
- przechowywanie i archiwizowanie pierwszych kopii faktur oraz bieżące przekazywanie drugich kopii faktur do Wydziału Finansowo-Księgowego Referatu Księgowości Dochodów Budżetowych.
- Przygotowanie projektów uchwał Rady Miasta Opola.
- Uczestniczenie na polecenie Naczelnika Wydziału w posiedzeniach:
- Komisji Rady Miasta i sesjach Rady Miasta
- Załatwianie skarg i wniosków w sprawach objętych niniejszym zakresem czynności.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca samodzielna, wymagająca wysiłku umysłowego, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca biurowa w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta zlokalizowanych w Opolu Pl. Wolności 7-8, I piętro (budynek wyposażony jest w windę). Praca siedząca przy komputerze stacjonarnym. Obsługa monitorów ekranowych oraz innych urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie. Możliwa również praca w terenie podczas przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta Opola oraz przy realizacji zadań związanych ze współpracą Wydziału z innymi podmiotami.
5. W miesiącu listopadzie 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,06 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 902)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów III w terminie do dnia 2 stycznia 2017 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych