logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

ds.  ewidencji gruntów i budynków

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie   średnie   o profilu geodezja  lub wyższe geodezyjne

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

 

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy
o samorządzie gminnym,  Kodeksu postępowania administracyjnego,

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

b)  znajomość Statutu Miasta Opola, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

c)znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
i rozporządzeń wykonawczych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d)doświadczenie zawodowe
w jednostkach samorządu terytorialnego minimum 6 miesięcy

Kserokopia świadectwa pracy i/lub dokument potwierdzający zatrudnienie w przypadku trwania stosunku pracy  

e) bardzo dobra znajomość obsługi komputera / pakiet MS Office, narzędzia internetowe/

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) umiejętność pracy w zespole,

 pozytywne nastawienie do

 drugiego człowieka,

 obowiązkowość, terminowość,

 dyspozycyjność, operatywność.

 

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

 

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt, instrukcja kancelaryjną i archiwalną.
  4. Prowadzenie operatu ewidencji gruntów i budynków dla części miasta Opola :
    • przyjmowanie dokumentów będących podstawą zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
    • aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków,
    • przesyłanie zawiadomień o wprowadzonych zmianach do Wydziału  Finansowo-Księgowego, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Biura  Skarbu Państwa, Sądu Rejonowego oraz wnioskodawcą o zmianach w operacie ewidencji gruntów                  i budynków.
  5. Sporządzanie wyrysów, wypisów i wyciągów z operatu ewidencji gruntów i budynków wynikających z zamówienia przez interesantów oraz niezbędnych do załatwienia spraw               w postępowaniu wieczystoksiegowym oraz innych dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków
  6. Wydawanie informacji oraz zaświadczeń z części opisowej operatu ewidencji gruntów
    i budynków.
  7. Sporządzanie dokumentów obliczania opłaty i licencji za wydawane dokumenty
    z ewidencji gruntów i budynków.
  8. Sporządzanie zestawień zbiorczych z operatu ewidencji gruntów i budynków.
  9. Prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości dla części miasta Opola.
  10.  Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów związanego z realizacją zadań na swoim stanowisku pracy,
  11. Podpisywanie dokumentów w ramach udzielonego upoważnienia przez Prezydenta Miasta Opola .
  12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika. 

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy Plac Wolności 7-8,  III  piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca oraz wymagająca chodzenia, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

 

5. W miesiącu październiku 2016 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2.07 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

       Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji gruntów
i budynków
w terminie do dnia 2 grudnia 2016 r.  , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

 

           

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.58. 2015 z dnia 16 czerwca 2015 r.                                                          strona  2 z 2

 

Nazwa dokumentu: Wydział Geodezji i Kartografii
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Grazyna Czapla
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2016-11-22 13:33:38
Data udostępnienia informacji: 2016-11-22 13:33:38
Data ostatniej aktualizacji: 2016-11-22 13:35:25

Wersja do wydruku...

corner   corner