logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

stanowisko ds. upowszechniania kultury fizycznej

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie-wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu  

f) staż pracy co najmniej 5 lat

w tym co najmniej 1 rok pracy w administracji samorządowej

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)  lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie np. zaświadczenie lub kserokopia umowy zlecenia/o dzieło

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy przy rozliczaniu dotacji celowych na realizację zadań publicznych, mile widziane doświadczenie przy rozliczaniu dotacji unijnych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

b) znajomość zasad obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

c)znajomość zasad finansowania sportu

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d) umiejętność redagowania tekstów, pism urzędowych, not prasowych oraz doświadczenie w obsłudze stron internetowych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d) doświadczenie w pracy związanej z archiwizowaniem dokumentów zgodnie z rzeczowym wykazem akt

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e) znajomość Ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) znajomość Ustawy o sporcie

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

g) znajomość Ustawy o działalności  pożytku publicznego  i o wolontariacie

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

h) znajomość ustawy prawo o stowarzyszeniach

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

i) podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

j) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

k)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

l) umiejętność właściwej organizacji czasu pracy i samokontroli

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

ł) bardzo dobra umiejętność obsługi oprogramowania komputerowego Windows, pakietu MS Office, elektronicznego systemu obiegu dokumentów

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

m) znajomość języka angielskiego lub innego na poziomie komunikacji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

n) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, odpowiedzialność, punktualność, uprzejmość, asertywność, umiejętność współpracy w grupie i umiejętność wystąpień publicznych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Współpraca z podmiotami działającymi w obszarze sportu i rekreacji w zakresie przyznawania i rozliczania dotacji uzyskanych na działalność sportową.
  2. Organizacja i udział we wskazanych przez przełożonego imprezach i wydarzeniach sportowych oraz rekreacyjnych.
  3. Prowadzenie bieżących spraw wydziału sportu.       
  4. Redagowanie materiałów na stronę internetową oraz obsługa strony internetowej w zakresie sportu. 
  5. Rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów wydziału, prowadzenie korespondencji zewnętrznej i międzywydziałowej, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i zasadami przewidzianymi w elektronicznym Systemie Obiegu Dokumentów.
  6. kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną. 
  7. Przygotowywanie planów finansowych i wniosków budżetowych oraz prowadzenie w wersji elektronicznej ewidencji wydatków w zakresie sportu.
  8. Przygotowywanie analiz, opinii, ocen, umów, pism i uchwał Rady Miasta Opola w zakresie sportu.
  9. Pozyskiwanie środków zewnętrznych w tym realizacja projektów z udziałem środków UE i innych źródeł.
  10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
  11. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.

    ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI

Pracownik odpowiada za:

  1. Należyte i sumienne wykonywanie obowiązków służbowych.
  2. Terminowe załatwianie spraw.
  3. Należyte i sumienne załatwianie spraw klientów Urzędu.
  4. Przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP oraz ppoż.
  5. Sprawne wykonywanie poleceń służbowych.
  6. Ochronę danych osobowych i innych informacji związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz załatwianych spraw przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnionym przetwarzaniem lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem.
  7. Współpracę z jednostkami zewnętrznymi w tym z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi oraz z MOSIRem.
  8. Współpracę z wszystkimi komórkami urzędu.

    4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca samodzielna, z przewagą wysiłku umysłowego, w pełnym wymiarze czasu pracy. Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie.

5. W miesiącu lutym 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,16 %.

6.   Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. upowszechniania kultury fizycznej w terminie do dnia 18 marca 2016 r.,  decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

Nazwa dokumentu: Wydział Sportu
Skrócony opis: stanowisko ds. upowszechniania kultury fizycznej
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Flis-Baranek
Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Strzelecki
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Flis-Baranek
Data wytworzenia informacji: 2016-03-08 12:47:51
Data udostępnienia informacji: 2016-03-08 12:47:51
Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-08 13:24:29

Wersja do wydruku...

corner   corner