logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum nr 8
im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
w Opolu

 

Informacje o jednostce:


  • nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum nr 8 w Opolu

  • adres: 45-720 Opole, ul. Sz. Koszyka 21

  • tel. 474-51-72

  • fax: 474-51-72

  • e-mail: g8opole@wodip.opole.pl

  • adres strony: www.g8opole.w.pl

  • dyrektor gimnazjum: Wojciech Rerich

  • wicedyrektor: Małgorzata Ludwikowska

  • główny księgowy: Irena Małyszko

  • podmiot udostępniający dane: Publiczne Gimnazjum nr 8 w Opolu

  • odpowiedzialny za treść: dyrektor gimnazjum Wojciech Rerich

 

Majątek:

Gospodarzem obiektu, w którym mieści się Publiczne Gimnazjum nr 8 w Opolu jest Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 w Opolu. W skład majątku trwałego Publicznego Gimnazjum nr 8 w Opolu wchodzą 3 zestawy komputerowe otrzymane jako dar Urzędu Miasta Opola oraz 1 kserokopiarka otrzymana również w darze od Towarzystwa Społeczno-Kulturalnego Niemców na Śląsku Opolskim.

Publiczne Gimnazjum nr 8 w Opolu, posiada następujące środki trwałe:

1 zestaw komputerowy wraz z drukarką , którą otrzymało protokołem przekazania z Urzędu Miasta Opola w 1999 roku, został całkowicie umorzony 31 marca 2003 r.

2 zestawy komputerowe wraz z jedną drukarką, które otrzymało protokołem przekazania z Urzędu Miasta Opola w 2000 r, a które to zostaną całkowicie umorzone w marcu 2004 r.

1 kserokopiarkę, którą otrzymało w styczniu 2001 roku, jako darowiznę od Towarzystwa Społeczno-Kulturalnego Niemców na Śląsku Opolskim.


Łączna wartość środków trwałych na dzień 31 grudnia 2003 r.

wyniosła netto 2 391,84 zł.

Budżet:

BUDŻET – 80110 1.894.800,-

w tym:

  • wynagrodzenia i pochodne 1.653.900,-

  • wydatki bieżące 240.900,-

na które składają się:

materiały i wyposażenie 24.000,00

pomoce naukowe 8.200,00

energia 85.800,00

usługi remontowe 12.370,00

usługi pozostałe 26.000,00

podróże krajowe i zagraniczne 500,00

różne opłaty składki 600,00

odpis na ZFŚS 78.330,00

nagrody i wydatki niezal. do wynagrodz. 5.100,00



Wykaz regulaminów:

Regulaminy:

  • Organizacyjny
  • Pracy
  • Działalności Rady Pedagogicznej
  • Wynagradzania
  • Premiowania pracowników nie będących nauczycielami
  • Przyznawania nagród nauczycielom
  • Dodatku motywacyjnego dla nauczycieli
  • Oceniania nauczycieli
  • Rady Rodziców
  • Regulamin nagród dla pracowników administracji
  • Regulamin dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli
  • Szczegółowego obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe
  • Zakładowego funduszu zdrowotnego dla nauczycieli emerytów i rencistów
  • Zasady i kryteria dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli PG 8
  • Regulamin kontroli wewnętrznej
  • Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Regulamin ucznia
  • Regulamin czytelni
  • Regulamin wypożyczalni
  • Regulaminy pracowni
  • Regulamin Samorządu Uczniowskiego
  • Instrukcja inwentaryzacyjna dyrektora w sprawie trybu i zasad przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych
  • Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów.
  • Instrukcja przeciwpożarowa
  • Instrukcja kancelaryjna
  • Instrukcja BHP pracy biurowej
  • Instrukcja BHP na stanowisku pracy z komputerem i drukarką

Instrukcja ogólna BHP przy obsłudze urządzeń będących pod napięciem prądu elektrycznego

Regulaminy udostępnione są (w zależności od rodzaju) w pokoju nauczycielskim, bibliotece, sekretariacie szkoły oraz w gabinecie dyrektora

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

Rejestry:

  • Rejestr zatrudnionych nauczycieli
  • Rejestr zatrudnionych pracowników
  • Rejestr absencji chorobowej pracowników
  • Rejestr wydanych zaświadczeń pracownikom
  • Księga druków ścisłego zarachowania
  • Książka uzyskiwanych stopni awansu zawodowego nauczycieli
  • Dziennik korespondencyjny
  • Rejestr wypadków uczniów
  • Rejestr wypadków przy pracy
  • Rejestr uczniów
  • Rejestr legitymacji szkolnych
  • Rejestr kart motorowerowych
  • Rejestr wydanych zaświadczeń
  • Rejestr świadectw
  • Rejestr pieczątek
  • Rejestr materiałów biurowych
  • Rejestr znaczków
  • Rejestr biletów MZK
  • Księga kancelaryjna
  • Księga uczniów
  • Księga dzieci
  • Księga absolwentów
  • Księga druków ścisłego zarachowania- spis akt archiwum

Ewidencje:

  • Zatrudnionych -Akta osobowe pracowników
  • Karty ewidencji rocznej czasu pracy
  • Osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych pracowników
  • Świadectw pracy
  • Zatrudniania i zwalniania pracowników
  • Urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, okolicznościowych, urlopów dla poratowania zdrowia , urlopów bezpłatnych
  • Wynagrodzeń
  • Przeszeregowań
  • Nagród jubileuszowych
  • Nagród prezydenta miasta, kuratora i resortowe
  • Sprawozdań
  • Meldunków
  • Legitymacji służbowych dla n-li, legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników, legitymacji ubezpieczeniowych dla członków rodziny
  • Delegacji
  • Samokształcenia, dokształcania

Archiwa:

W archiwum szkolnym przechowywane są dokumenty zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.

Archiwum podzielone jest na działy: pedagogiczny, księgowości, płace, kadrowy, sekretariat.

 

Zamówienia publiczne:

jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne.

 

Kontrole:

Szkoła posiada księgi kontroli wewnętrznej i zewnętrznej dostępne
w sekretariacie oraz harmonogram kontroli wewnętrznej.


Harmonogram kontroli.


Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

Maj 2001

Urząd Miasta

Kontrola wyrównania wynagrodzeń

Październik 2001

Kurator Oświaty

Społeczny odbiór reformy edukacji

Grudzień 2001

Kurator Oświaty

Analiza i badanie funkcjonowania dokumentów dotyczących nadzoru pedagogicznego, przegląd bieżący szkoły

Maj 2002

WSSE

Kontrola stanu sanitarnego, kontrola w związku z pracą problemową dot. Oceny realizacji wych. fiz.

Październik 2003

Kurator Oświaty

Kontrola obowiązku szkolnego przez dyrektora szkoły

Listopad, grudzień 2003

Kurator Oświaty

Zewnętrzne mierzenie jakości pracy szkoły


Harmonogram kontroli wewnętrznej.


Termin

Kto przeprowadza

Czynności kontrolne

Wrzesień, czerwiec

Wicedyrektor szkoły

Prawidłowość funkcjonowania sekretariatu- druki ścisłego zarachowania

Na bieżąco

Dyrektor szkoły

Prowadzenie teczek akt osobowych- kontrola wykonania obowiązkowych badań pracowników szkoły

Sierpień, na bieżąco

Główny księgowy

Opracowanie planów finansowych i ich realizacja

Na bieżąco

Główny księgowy

Gospodarka kasowa

Na bieżąco

Główny księgowy, specjalista ds. administracji

Kontrola gospodarki materiałowej

Na bieżąco

Główny księgowy, specjalista ds. administracji

Kontrola gospodarki środkami trwałymi, wyposażenie i zbiory biblioteczne

Wg. harmonogramu

Dyrektor szkoły, Główny księgowy

Inwentaryzacja mienia

Na bieżąco

Referent ds. kadr

Prawidłowość w realizowaniu funduszu płac- zatrudnienie

Na bieżąco

Główny księgowy

Prawidłowość w realizowaniu funduszu płac- finanse

Wrzesień, luty

Specjalista ds. administracji, Specjalista ds. BHP

Kontrola stanu higieny szkolnej i stanu sanitarnego obiektu szkoły

W miarę potrzeb

Dyrektor szkoły, Specjalista ds. administracji

Kontrola gospodarki remontowej i inwestycyjnej

W miarę potrzeb

Specjalista ds. administracji, Specjalista ds. BHP

Bezpieczeństwo i higiena pracy:

  • Okresowa ocena stanu ochrony przeciwpożarowej, konserwacje sprzętu gaśniczego, oznakowanie dróg pożarowych,

  • Przegląd warunków pracy i nauki

Codziennie, szczególnie starannie przed sobotą i niedzielą i przerwami w pracy

Dozorcy PSP nr14

Kontrola zabezpieczenia obiektu przed włamaniem, zamykanie obiektu, zamykanie okien.

Raz w miesiącu

Specjalista ds. administracji w uzgodnieniu z PSP nr14

Kontrola sprawności technicznej w tym instalacji elektrycznej, Co i wodnokanalizacyjnej, pompowni

Maj

Specjalista ds. administracji, Specjalista ds. BHP

Przeprowadzanie próbnej ewakuacji stanu osobowego szkoły- kontrole znajomości planu ewakuacyjnego przez personel szkoły


 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:


  • Szkoła pracuje w godzinach 7.30-15.30

  • Interesanci przyjmowani są w sekretariacie szkoły od poniedziałku
    do piątku w godzinach 8.00- 15.00,

  • Wszystkie sprawy załatwiane są na bieżąco wg kolejności zgłoszeń
    i stopnia pilności,

  • Pisma przychodzące i wychodzące rejestrowane są w księdze kancelaryjnej, zgodnie z jednolitym wykazem akt,

  • Pisma przychodzące są rejestrowane w księdze kancelaryjnej, dekretowane przez dyrektora gimnazjum i przekazywane do odpowiedniego działu (kadry, księgowość, wicedyrektorzy, nauczyciele)








Nazwa dokumentu: Publiczne Gimnazjum nr 8 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum nr 8 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor szkoły: Wojciech Rerich
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor szkoły: Wojciech Rerich
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:33:56
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:33:56
Data ostatniej aktualizacji: 2004-07-16 14:53:02

Wersja do wydruku...

corner   corner