logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum Nr 7
im. Generała Władysława Andersa
w Opolu 

 

Informacje o jednostce:

-         nazwa szkoły:            Publiczne Gimnazjum Nr 7
                                             im. Generała Władysława Andersa

-         adres:                        45-222 Opole ul. Oleska 68

-         nr telefonu:                (077) 40-27-780, (077) 44-21-940

-         fax:                           (077) 40-27-780

-         e-mail:                       g7opole@wodip.opole.pl

-         adres strony www:     www.wodip.opole.pl/~g7opole

-         dyrektor:                   mgr Stanisława Namysło

-         wicedyrektor:             mgr Małgorzata Szafors

-         główny księgowy:      Stanisława Bogdan

-         inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

          Kierownik Gospodarczy – mgr Emilia Szymonek

-           podmiot udostępniający dane: Publiczne Gimnazjum nr 7 
                                           im. Generała Władysława Andersa w Opolu

-         odpowiedzialny za treść: mgr Stanisława Namysło


 


 Majątek:

ŚRODKI TRWAŁE:                                                                          3.115.241,74 zł                                     

w tym:

-         budynki i lokale (grupa 1)                                                  2.835.895,35 zł

-         obiekty inżynierii lądowej i wodnej (grupa 2)                  189.185,00 zł

-         maszyny i urządzenia techniczne (3-6)                               29.689,76 zł

-         narzędzia, przyrządy i wyposażenie (grupa 8)                  60.471,63 zł

Wartości niematerialne i prawne (020,022)                                   7.571,94 zł

PRZEDMIOTY NIETRWAŁE W UŻYTKOWANIU:                        118.997,22 zł

KSIĘGOZBIÓR:                                                                                    55.937,88 zł

 

 


 Budżet:

BUDŻET – 80110                                                                          2.449.800,00  zł

 w tym:

-         wynagrodzenia i pochodne                                             2.150.300,00 zł

-         wydatki bieżące, na które składają się:                         299.500,00 zł

materiały i wyposażenie                                                                 13.200,00 zł

pomoce naukowe                                                                                5.200,00 zł

energia                                                                                              118.200,00 zł      

usługi remontowe                                                                            41.400,00 zł

 pozostałe usługi                                                                                7.400,00 zł       

podróże krajowe i zagraniczne                                                          400,00 zł

odpis na ZFŚS                                                                                   94.500,00 zł

nagrody i wydatki osobowe                                                            4.100,00 zł

zakup usług do sieci Internet                                                            700,00 zł      

opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych  
telefonii stacjonarnej                                                                      7.600,00 zł           

szkolenia pracowników nie będących członkami
korpusu służby cywilnej                                                                  2.000,00 zł 

zakup materiałów papierniczych do sprzętu
drukarskiego i urządzeń kserograficznych                                1.300,00 zł

zakup akcesoriów komputerowych, w tym
programów i licencji                                                                          1.800,00 zł

 

BUDŻET 80113:                                                                  30.100,00

w tym:

-         wynagrodzenia i pochodne                                      14.300,00

-         pozostałe wydatki bieżące
         (wraz z dowożeniem uczniów)                                 15.800,00  

 

                                                                                

Wykaz regulaminów : 

 

L.p.

Nazwa regulaminu.

1.       

Instrukcja w sprawie gospodarki kasowej

2.       

Instrukcja inwentaryzacji

3.       

Instrukcja obiegu dokumentów

4.       

Instrukcja w sprawie ochrony danych osobowych

5.       

Instrukcja kancelaryjna

6.       

Kryteria przyjmowania uczniów spoza rejonu

7.       

Kryteria ruchu kadrowego

8.       

Procedury działania w przypadku niepożądanych zachowań uczniów

9.       

Regulamin gospodarowania środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych

10.  

Regulamin kontroli wewnętrznej

11.  

Regulamin korzystania z sali gimnastycznej

12.  

Regulamin nauczyciela dyżurnego

13.  

Regulamin oceniania pracy nauczycieli

14.  

Regulamin organizacyjny szkoły

15.  

Regulamin postępowania przy zamówieniach publicznych

16.  

Regulamin pracy

17.  

Regulamin premiowania pracowników administracji i obsługi

18.  

Regulamin nagradzania pracowników nie będących nauczycielami

19.  

Regulamin przyznawania uczniom pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym: stypendium za wyniki w nauce lub za osiągnięcia sportowe.

20.  

Regulamin Rady Pedagogicznej

21.  

Regulamin Rady Rodziców

22.  

Regulamin Samorządu Szkolnego

23.  

Regulamin wycieczek szkolnych i ?Zielonych szkół?

24.  

Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami

25.  

Regulamin zakładowego funduszu zdrowotnego dla nauczycieli

26.  

Regulaminy pracowni przyrodniczo-technicznych

27.  

Wewnątrzszkolny system oceniania

28.  

Zakładowy plan kont

29.  

Zasady i kryteria przyznawania dodatków motywacyjnych

30.  

Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli

Miejsce udostępnienia regulaminów:

-         sekretariat szkoły,

-         pokój nauczycielski,

-         pracownie przyrodniczo-techniczne,

-         księgowość.

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

1.      Dokumentacja archiwalna, pedagogiczna i pozostała.

-         akta osobowe

-         arkusze ocen

-         księgi uczniów

-         księgi ewidencji dzieci

-         protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej

-         projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji

-         regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,

-         protokoły kontroli

-         dzienniki lekcyjne,

-         dzienniki zajęć pozalekcyjnych,

-         plany i sprawozdania roczne,

-         dokumentacja techniczna budynków.

2.      Dokumentacja bieżąca:

-         akta osobowe,

-         arkusze ocen,

-         księgi uczniów,

-         księgi ewidencji dzieci,

-         protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,

-         projekty organizacyjne szkoły, arkusze organizacji,

-         regulaminy, instrukcje organizacyjne szkoły,

-         protokoły kontroli,

-         dzienniki lekcyjne,

-         dzienniki zajęć pozalekcyjnych ,

-         plany i sprawozdania roczne,

-         książka kancelaryjna, rejestr pism przychodzących i wychodzących.,

-         rejestr wydanych legitymacji szkolnych,

-         rejestr wydanych legitymacji służbowych dla nauczycieli,

-         księga druków ścisłego zarachowania – świadectwa,

-         rejestr wydanych kart rowerowych,

-         księga zarządzeń,

-         księga kontroli wewnętrznej,

-         ewidencja wyjść zorganizowanych grup uczniowskich poza teren szkoły,

-         ewidencja wydanych delegacji służbowych,

-         książka obiektu budowlanego.

 

 

 

 

Zamówienia publiczne:

Publiczne Gimnazjum Nr 7 w Opolu obecnie nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.

Gdyby była taka potrzeba, to przy zamówieniu publicznym o wartości powyżej 6.000,- euro dokumentację prowadziliby pracownicy Referatu Przetargów Publicznych oraz Referatu Inwestycji i Remontów Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Opola.

Wyjątek stanowi dostawa energii cieplnej – korzystamy z art. 67 ust.1 pkt. 1a prawa zamówień publicznych.

Przy wydatkach ze środków publicznych poniżej 6.000,- euro, zasady
i kryteria postępowania ustalane są każdorazowo w zależności od zamawianych towarów i usług. Zapraszamy losowo wybranych wykonawców oraz sprawdzonych oferentów do składania ofert i wybieramy najkorzystniejszą ofertę biorąc pod uwagę cenę, solidność wykonania, termin wykonania oraz udzieloną gwarancję.

W przypadku robót remontowo - budowlanych, w celu zabezpieczenia należytego wykonania, korzystamy z pomocy Inspektora Nadzoru, a odbiór wykonywanych prac przez Inspektora, potwierdzony jest protokołem odbioru.

 

 

Kontrole:


 Termin kontroli

 Instytucja

   
Cel  kontroli

02.06.2004r.

WSSE Opole

PSSE Opole

Kontrola stanu sanitarnego

23.06.2004r.

Kuratorium Oświaty

Obserwacja pracy komisji kwalifikacyjnej na stopień nauczyciela kontraktowego

22.10.2004r.

Kuratorium Oświaty

Kryteria rekrutacji do gimnazjów

16.11.2004r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola dokumentacji normującej zasady prowadzenia rachunkowości.

1.12.2004

Kuratorium Oświaty

Podtrzymanie tożsamości narodowej i etnicznej (monitorowanie)

1.02.2005

Kuratorium Oświaty

Nadzór pedagogiczny

10.02.2005

Kuratorium Oświaty

Obowiązek szkolny

15.04.2005

Kuratorium Oświaty

Edukacja patriotyczna

30.05.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Pomiar mebli szkolnych, kontrola dokumentacji medycznej pracowników

13.09.2005

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sprawdzająca j.w.

29.11.2005

Kuratorium Oświaty

Zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2005/2006 – arkusz diagnostyczny

Protokoły kontroli dostępne są u dyrektora szkoły.

 

 

 

 

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

 

  1. Przyjmowanie i załatwianie spraw

    1.     Miejsce przyjmowania interesantów:

    -         sekretariat szkoły

    2.     W jakich dniach i godzinach:

    -         sekretariat przyjmuje interesantów:

    każdy dzień tygodnia w godz.1000 - 1200, godz.1400 - 1500;

    -         dyrektor szkoły przyjmuje interesantów:

    poniedziałek, wtorek, piątek w godz. 800 - 845;

    w pierwszą środę miesiąca w godz. 1700 - 1800.

    3.     W jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:

    -         korespondencyjnie i rejestrowana w dzienniku korespondencji

    -         osobiście odbierana w Wydziale Oświaty i rejestrowana jw.

    -         telefonicznie.

    Pracownik sekretariatu po zarejestrowaniu sprawy przedkłada ją dyrektorowi do dekretacji i rozdziału wg kompetencji. 

    4.     Jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce?

    W szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola zatwierdzony przez Archiwum Państwowe dnia 9 marca 2001r. Wykaz akt stanowi jednolitą klasyfikację akt powstających w toku działalności jednostki oraz zawiera ich klasyfikację archiwalną. Służy do oznaczania rejestracji, łączenia i przechowywania akt.

    -         każdy rejestr kancelaryjny otrzymuje własny symbol.

    5.     W jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:

    -         forma odręczna

    -         forma korespondencyjna.

    6.     Załatwianie spraw może być:

    a.      tymczasowe - gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego,

    b.     ostateczne - gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę co do istoty merytorycznej,

    Wysyłanie i doręczanie pism dokonuje się:

    -         przesyłką listową,

    -         faksem,

    -         na nośniku informatycznym,

    -          poczta elektroniczną,

    -          odbiór doręczanych terminowych pism miejscowych kwitowany jest przez adresata na kopii.

    7.     W jakiej kolejności załatwiane są sprawy:

    Pracownik sekretariatu załatwia sprawy wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym  pismem,

    -         przy załatwianiu spraw wykorzystuje się formularze i druki przewidziane przepisami szczególnymi,

    -         załatwienie spraw jest zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi terminów załatwienia, z uwzględnieniem przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego .

     

Nazwa dokumentu: Publiczne Gimnazjum Nr 7 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 7 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Stanisława Namysło
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Stanisława Namysło
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 17:32:27
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 17:32:27
Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-28 11:18:58

Wersja do wydruku...

corner   corner