URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe inżynierskie branży elektroenergetycznej
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy: 3 lata pracy w branży elektroenergetycznej w tym 2 lata pracy związanej z budową zgodnie z prawem budowlanym sieci elektroenergetycznych
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży elektroenergetycznej
|
Kserokopia dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektroenergetycznej
|
kserokopia dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych
|
b) doświadczenie przy budowie i/lub eksploatacji oświetlenia ulicznego
|
informacja w CV
|
c) praca na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego
|
świadectwo pracy i informacja w CV
|
d) znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych, w tym edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego (WORD i Excel)
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) znajomość rozliczeń finansowych w zakresie stanowiska pracy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
f) znajomość przepisów i umiejętność ich interpretacji w zakresie stanowiska pracy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
- pożądane: znajomość GIS w zakresie wprowadzania danych
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
- odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, punktualność, odporność na stres, gotowość do działania, innowacyjność, umiejętność stosowania posiadanej wiedzy
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- Organizacja stanowiska pracy poprzez:
- a)przedkładanie wniosków usprawniających obsługę interesantów,
- b)stosowanie właściwych przepisów prawnych.
- Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem sieci oświetlenia dróg, ulic i placów.
- Sprawowanie nadzoru nad zakupem energii i zakupem usługi przesyłowej.
- Uczestniczenie w odbiorach technicznych sieci oświetlenia ulicznego.
- Przygotowywanie zleceń na usuwanie awarii i niesprawności sieci oświetlenia ulicznego oraz nadzorowanie wykonania zgłoszonych prac.
- Kontrole oświetlenia ulicznego.
- Kontrola odczytów liczników energii zużytej na oświetlenie miasta.
- Koordynacja budowy, przebudowy i remontów sieci oraz urządzeń oświetlenia ulicznego z innymi zarządcami sieci uzbrojenia technicznego i zarządem dróg.
- Wdrażanie energooszczędnego oświetlenia ulicznego, w tym na etapie projektowania.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy oświetlenia.
- Przekazywanie informacji w sprawach związanych z eksploatacją oświetlenia ulicznego mieszkańcom, radnym, innym wydziałom urzędu oraz miejskim jednostkom.
- Planowanie i rozliczanie środków budżetowych na eksploatację oświetlenia ulicznego. Przygotowywanie sprawozdań w tym zakresie.
- Dokumentowanie przyjęcia do ewidencji księgowej środków trwałych związanych z oświetleniem ulicznym.
- Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
- Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem sieci oświetlenia dróg, ulic i placów.
- Uczestniczenie w odbiorach technicznych sieci oświetlenia ulicznego.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego.
- Opiniowanie projektów technicznych w zakresie oświetlenia ulicznego i infrastruktury elektroenergetycznej.
- Dokumentowanie przyjęcia do ewidencji księgowej środków trwałych związanych z oświetleniem ulicznym.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego.
- Opiniowanie projektów technicznych w zakresie oświetlenia ulicznego i infrastruktury
- Koordynacja budowy, przebudowy i remontów sieci oraz urządzeń oświetlenia ulicznego z innymi zarządcami sieci uzbrojenia technicznego i zarządem dróg.
- Wykonywanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – pl. Wolności, pierwsze piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. Praca w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny z klientami.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta:
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 2,21 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
- dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego w terminie do dnia 03 grudnia 2013 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
Nazwa dokumentu: | Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej |
Skrócony opis: | stanowisko ds.eksploatacji i rozwoju oświetlenia ulicznego |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Początko |
Osoba, która odpowiada za treść: | Jolanta Początko |
Osoba, która wprowadzała dane: | Jolanta Początko |
Data wytworzenia informacji: | 2013-11-12 09:37:31 |
Data udostępnienia informacji: | 2013-11-12 09:37:31 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2013-11-12 09:40:58 |