URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. wymiaru podatków
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
- obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
- wykształcenie wyższe w zakresie: prawa, administracji
|
Kserokopia dyplomu
|
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
- brak skazania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
- nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
- staż pracy – nie jest wymagany
|
x
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
- znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o podatku rolnym, ustawa o samorządzie gminnym, KPA i Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
- umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel).
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
- systematyczność, staranność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta
Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- Przygotowywanie materiałów do akcji wymiarowej w zakresie podatku od nieruchomości.
- Poddawanie czynnościom sprawdzającym złożonych przez podatników informacji o nieruchomościach.
- Sporządzanie decyzji wymiarowych podatku od nieruchomości dla osób fizycznych w systemie komputerowym.
- Nanoszenie zmian geodezyjnych w ewidencji podatkowej nieruchomości.
- Współpraca z Referatem Kontroli Podatkowej w zakresie podań i odwołań w sprawach ulg w formie rozkładania na raty, odroczenia terminu płatności i umorzenia podatku od nieruchomości dla osób fizycznych.
- Sporządzanie sprawozdań z wymiaru podatku od nieruchomości przy współpracy pozostałych pracowników.
- Współpraca z Referatem Kontroli Podatkowej w ramach przeprowadzania doraźnych i sprawdzających kontroli dotyczących zgodności danych złożonych do urzędu w informacjach o nieruchomościach ze stanem faktycznym.
- Dbałość o kompletność podmiotów oraz danych zawartych w przydzielonej do prowadzenia części ewidencji podatkowej stosownie do Rozporządzenia Ministrów Finansów z dnia 22 kwietnia 2004r. w sprawie ewidencji podatkowej nieruchomości.
- Dokonywanie weryfikacji kompletności bazy nieruchomości gminnych lub Skarbu Państwa w ewidencji podatkowej z zestawieniami tych nieruchomości przekazywanymi przez odpowiednie Wydziały Urzędu Miasta wynajmowanych osobom fizycznym, osobom prawnym i jednostkom nieposiadających osobowości prawnej.
- Potwierdzanie zaświadczeń i innych dokumentów w zakresie stanu majątkowego zgodnie z ewidencją podatkową nieruchomości.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Rynek - Ratusz, pierwsze półpiętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca
w godz. 730 – 1530, praca w zespole, codzienny kontakt bezpośredni lub telefoniczny
z płatnikami.
5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta:
W miesiącu listopadzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,02.%.
Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisem.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
d) dokument potwierdzający niepełnosprawność *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatków w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych