|
Przedszkole Publiczne Nr 54
w Opolu
Informacje o jednostce.
nazwa szkoły - Publiczne Przedszkole Nr 54 w Opolu
Majątek
Środki trwałe 1275525,20
Wartości niematerialne i prawne 22837,38
Urządzenia techniczne 182374,95
Budżet
Wykonanie ogółem 2208520,52
W tym :
Wykonanie środków budżetowych z urzędu miasta 1642715,83
Wykonanie dochodów własnych 565804,69
Wykaz regulaminów Publicznego Przedszkola Nr 54 w Opolu
Lp.
|
Nazwa Regulaminu
|
Miejsce przechowywania
|
1
|
- Regulamin Organizacyjny Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
2
|
- Regulamin Pracy Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
3
|
- Regulamin Wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
4
|
- Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
5
|
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
6
|
- Regulamin Rady Pedagogicznej Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
7
|
- Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
8
|
- Regulamin Dodatku Motywacyjnego Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
9
|
- Regulamin Spacerów i Wycieczek w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
10
|
- Zasady i kryteria przyznawania nagród ze specjalnego Funduszu Nagród dla nauczycieli Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
11
|
- Kryteria oceny pracy zawodowej nauczycieli zatrudnionych w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
12
|
- Zasady i kryteria przyznawania dofinansowania do doskonalenia zawodowego nauczycielom Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
13
|
- Regulamin Rady Rodziców Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
14
|
|
wejście główne
|
15
|
- Regulamin Pracowników Przedszkola
|
hol przy tablicach ogłoszeń
|
16
|
- Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
17
|
- Instrukcja kancelaryjo-archiwalna Przedszkola Publicznego Nr 54 w Opolu,
|
gabinet dyrektora
|
18
|
- Instrukcja sporządzania, kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych w Publicznym Przedszkolu Nr 54 w Opolu,
|
gabinet dyrektora
|
19
|
- Instrukcja w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych Publicznego Przedszkola Nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
21
|
- Regulamin korzystania z sali gimnastycznej
|
sala gimnastyczna
|
22
|
|
gabinet dyrektora
|
23
|
- Procedury gromadzenia i przekazywania danych do systemu informacji oświatowej w programie SIO w Przedszkolu Publicznym nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
24
|
- Zasady organizacji i funkcjonowania kontroli wewnętrznej w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
25
|
- Kontrola zarządcza w Przedszkolu Publicznym Nr 54 w Opolu
|
gabinet dyrektora
|
Rejestry, ewidencje, archiwa .
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Jest on podstawą do oznaczania, rejestracji, łączenia i przechowywania akt. Spis spraw prowadzi się dla każdej teczki oddzielnie na każdy rok kalendarzowy.
W przedszkolu prowadzone są następujące centralne rejestry kancelaryjne:
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr aktów wewnętrznych.
- rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
- rejestr przyjętych dzieci,
W archiwum przedszkola przechowuje się całą dokumentację wytworzoną w toku pracy przedszkola. Przechowuje się akta mające trwałą wartość historyczną jak i materiały niearchiwalne posiadające wyłącznie wartość praktyczną, które są przechowywane okresowo.
Zamówienia publiczne.
W chwili obecnej przedszkole nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.
Kontrole
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
08-05-2007
|
Urząd Miasta Opola
|
Przegląd pięcioletni budynku
|
08.08.2008
|
Zakład Usług Technicznych TERMA - Paweł Płonka
|
Próba szczelności instalacji gazowej – przegląd pięcioletni
|
09-10-2009
|
Roman Pastusiak
|
Badanie oświetlenia wnętrz światłem elektrycznym - pięcioletnie
|
11-06-2010
|
Przedsiębiorstwo Usług Pożarniczych TECHNO-POŻ Opole
|
- kontrola instalacji wodociągowej przeciwpożarowej,
|
08.11.2010 r.
|
Roman Pastusiak
|
Badanie skuteczności działania urządzeń ochrony przeciwporażeniowej w sieciach typu TN-C
|
24-01-2011
|
Zakład Usługowy DOM-SERVIS P. Bratko
|
Próba szczelności instalacji gazowej –
|
24-11-2011
|
Roman Pastusiak
|
Okresowe pomiary ochrony odgromowej- przegląd pięcioletni
|
24-11-2011
|
Roman Pastusiak
|
Okresowe pomiary elektryczne
|
13-01-2012
|
Zakład Usługowy DOM-SERVIS P. Bratko
|
Próba szczelności instalacji gazowej
|
06-02-2012
|
Zakład Usług Kominiarskich
Jerzy Buchta
46-023 Osowiec
|
Kontrola przewodów kominowych
|
27.02.2012
|
SANEPiD Opole
|
Sprawdzenie stanu higieniczno-sanitarnego pomieszczeń
|
III 2012
|
Andrzej Chmiel
|
Roczny przegląd techniczny budynku
|
20-06-2012
|
Andrzej Chmiel
|
Roczny przegląd urządzeń zabawowych na placu zabaw
|
17.08.2012
|
Andrzej Chmiel
|
Okresowa 5-letnia kontrola obiektu
|
18-08-2012
|
Andrzej Chmiel
|
Roczny przegląd urządzeń zabawowych na placu zabaw
|
05.09.2012
|
SANEPiD
|
Kontrola oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Opolu ul. Hubala2
|
10.09.2012
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Przestrzeganie przepisów dotyczących zapewnienia dzieciom bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, wychowania i opieki
|
17.09.2012
|
UM Opole
|
Kontrola finansowa
|
21.11.2012
|
SANEPiD Opole
|
Sprawdzenie stanu higieniczno-sanitarnego pomieszczeń
|
03.12.2012
|
SANEPiD Opole
|
Kontrola poprawności żywienia w przedszkolu
|
13.12.2012
|
ZUS Opole
|
Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ub. społeczne, wystawianie zaświadczeń, zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeniowych
|
22.02.2013
|
Zakład Usług Kominiarskich
Jerzy Buchta
46-023 Osowiec
|
Kontrola przewodów kominowych
|
21.03.2013
|
SANEPiD Opole
|
Kontrola sanitarna w ramach urzędowej kontroli żywności
|
IV 2013
|
Andrzej Chmiel
|
Roczny przegląd techniczny budynku
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw.
- Interesantów przyjmuje się w gabinecie dyrektora lub sekretariacie,
- Godziny przyjęć :
- sekretariat – codziennie w godz. 600 – 1700,
- czas pracy dyrektora
Imię i nazwisko dyrektora: Jadwiga Bryk
Roboczy dzień tygodnia
|
Ustalony czas pracy w tygodniu (40 godz.)
|
W tym godziny dydaktyczne
|
W tym godziny przyjmowania stron
|
|
Liczba godzin
|
od godz. do godz.
|
Liczba godzin
|
od godz. do godz.
|
od godz. do godz
|
Poniedziałek
|
7,5
|
8,00-15,30
|
|
|
|
Wtorek
|
7,5
|
7,45-15,15
|
3
|
8,00-11,00
|
|
Środa
|
10
|
9,00-19,00
|
3
|
16,00-19,00
|
15,00-16,00
|
Czwartek
|
8
|
8,00-16,00
|
|
|
|
Piątek
|
7
|
8,00-15,00
|
|
|
|
Imię i nazwisko wicedyrektora: Anna Miśtal
Roboczy dzień tygodnia
|
Ustalony czas pracy w tygodniu (40 godz.)
|
W tym godziny dydaktyczne
|
W tym godziny przyjmowania stron
|
|
Liczba godzin
|
od godz. do godz.
|
Liczba godzin
|
od godz. do godz.
|
od godz. do godz
|
Poniedziałek
|
10
|
9,00-19,00
|
5,5
|
13,15-14,00
14,15-19,00
|
|
Wtorek
|
7,5
|
8,30-16,00
|
|
|
15,00-16,00
|
Środa
|
7,5
|
8,30-16,00
|
|
|
|
Czwartek
|
8
|
8,00-16,00
|
4,5
|
8,00-12,30
|
|
Piątek
|
7
|
8,00-15,00
|
|
|
|
Załatwianie spraw
Korespondencję przyjmuje pracownik sekretariatu i przekazuje odpowiednio dyrektorowi przedszkola lub jego zastępcy.
Obieg akt odbywa się bez pokwitowania. Za pokwitowaniem doręcza się wyłącznie akta, co do których obowiązek kwitowania wynika z odrębnych przepisów. Potwierdzenie otrzymania pisma, sekretariat wydaje na żądanie składającego pismo.
W przedszkolu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
Nazwa dokumentu: | PP Nr 54 | Podmiot udostępniający: | Przedszkole Publiczne Nr 54 w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Dyrektor: mgr Jadwiga Bryk | Osoba, która odpowiada za treść: | Dyrektor: mgr Jadwiga Bryk | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Watraszyńska | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-30 15:29:31 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-30 15:29:31 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-05-23 09:22:14 |
Wersja do wydruku...
|