logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 36
w Opolu

Informacje o jednostce:


- nazwa: Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28

Publiczne Przedszkole nr 36

- adres: Opole , ul. Wyszomirskiego 6

- tel. 457 34 81

- fax: 457 34 81

- e-mail psp28@poczta.onet.pl

-strony www: www.zsp1.int.pl

- dyrektor: mgr Marianna Wrześniewska

- główna księgowa: Irena Rutowicz

- Kierownik administracyjny: Teresa Wojtusiak

- podmiot udostępniający dane : Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Opolu

- odpowiedzialny za treść : mgr Marianna Wrześniewska

Majątek:


Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28

  • Środki trwałe - 2 175 994, 07 zł

  • Środki inwentarzowe 119 839, 10 zł
  • zbiory biblioteczne 17 226, 38 zł
  • oprogramowanie komputerowe 3 462, 00 zł

---------------------

Razem 2 316 521, 55 zł


Publiczne Przedszkole nr 36


  • Środki trwałe 385 977, 54 zł
  • Środki inwentarzowe 47 001, 70 zł
  • Zbiory biblioteczne 1 476, 57 zł

-----------------------

Razem 434 455, 71 zł

Budżet:


Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28:

  • Wynagrodzenia i pochodne 610 100 zł

  • wydatki bieżące 149 500 zł

----------------------------

Razem 759 500 zł



Publiczne Przedszkole nr 36:


Wynagrodzenia i pochodne 259 600 zł

 

Wykaz regulaminów:



  1. Regulamin Rady Pedagogicznej PSP 28 – dyrektor , pokój nauczycielski

  2. Regulamin Rady Pedagogicznej PP 36 – dyrektor , pokój nauczycielski

  3. Regulamin działalności Rady Rodziców PSP 28 – sekretariat Zespołu

  4. Regulamin pracy w PSP 28 – dyrektor

  5. Regulamin pracy w PP 36 – dyrektor

  6. Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w PSP 28 – sekretariat

  7. Regulamin korzystania z sali gimnastycznej – w sali gimnastycznej

  8. Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego PSP 28 – dyrektor

  9. Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego PP 36 – dyrektor

  10. Instrukcja kancelaryjna – sekretariat zespołu

  11. Instrukcja inwentaryzacyjna – kierownik administracyjny

  12. Instrukcja sporządzania ,obiegu i kontroli dokumentów – dyrektor

  13. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami w PSP 28 – dyrektor

  14. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami w PP 36 – dyrektor

  15. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami w PSP 28 – dyrektor

  16. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami w PP 36 – dyrektor

  17. Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów

  18. Regulamin przyznawania dodatków motywacyjnych dla nauczycieli PSP 28 – dyrektor

  19. Regulamin przyznawania dodatków motywacyjnych dla nauczycieli PP 36 – dyrektor

  20. Regulamin Kontroli Wewnętrznej PSP 28 – dyrektor

  21. Regulamin oceniania nauczycieli PSP 28 – dyrektor

  22. Regulamin oceniania nauczycieli PP 36 – dyrektor

  23. Regulamin dyżurów nauczycielskich – dyrektor , pokój nauczycielski

  24. Regulamin organizacji wycieczek i imprez turystyczno-krajoznawczych- dyrektor

  25. Regulamin zachowania się uczniów podczas wycieczek – dyrektor

  26. Regulamin świetlicy szkolnej – świetlica , dyrektor

  27. Regulamin biblioteki szkolnej – biblioteka , dyrektor

  28. Regulamin sali komputerowej – sala komputerowa

  29. Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dyrektor , opiekun SU

  30. Instrukcja o przestrzeganiu BHP obowiązująca wszystkich pracowników – pokój nauczycielski, pomieszczenia biurowe i gospodarcze

  31. 31. Instrukcja BHP na stanowisku pracy z komputerem i drukarką – sala komputerowa , sekretariat.

 

 Rejestry, ewidencje, archiwa:

1. Zarządzeń dyrektora

2. Wydanych upoważnień i pełnomocnictw

3. Uchwał organów samorządu gminnego

4. Zamówień publicznych

5. Druków ścisłego zarachowania

6. Wydanych legitymacji szkolnych

7. Wydanych kart rowerowych

8. Rejestr absolwentów

9. Rejestr kart i umów dzieci przyjętych do przedszkola


Ewidencje

1. Delegacji służbowych

2. Czasu pracy

3. Wypadków

4. Ewidencja emerytów i rencistów


Archiwa


W archiwum zakładowym przechowywane są akta osobowe pracowników zwolnionych oraz dokumenty związane z organizacją i działalnością szkoły ( dzienniki lekcyjne, dzienniki zajęć pozalekcyjnych, arkusze ocen, protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej )

 

Zamówienia publiczne:

Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne.

Kontrole:


Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

18.02.2004 r.

Podinspektor ds. BHP i PPOŻ

Urzędu Miasta Opola

Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych

20.08.2003 r.

Podinspektor ds. BHP i PPOŻ

Urzędu Miasta Opola

Stan techniczny pomieszczeń przedszkolnych

27.08.2003 r.

Zakład Usług Kominiarskich

Okresowa kontrola przewodów kominowych

23.10.2003 r.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Sprawdzenie stanu sanitarno-technicznego wszystkich pomieszczeń

Protokoły z przeprowadzonych kontroli są dostępne u kierownika administracyjnego Zespołu.

Przyjmowanie i załatwianie spraw:


- miejsce przyjmowania spraw : sekretariat Zespołu i gabinet Dyrektora

- Codziennie w godzinach 8˚˚ - 13˚˚

- Sprawy można załatwiać ustnie i pisemnie. W przypadku załatwiania sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwiania sprawy powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę

- w ZSP nr 1 obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt

- przy pisemnym załatwianiu spraw stosuje się następujące formy :

a) odręczną

b) korespondencyjną

c) inną ( np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itd.)

Nazwa dokumentu: Przedszkole Publiczne Nr 36 w Opolu
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 36 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: Marianna Wrześniewska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor : Marianna Wrześniewska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:29:52
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:29:52
Data ostatniej aktualizacji: 2004-07-19 12:47:44

Wersja do wydruku...

corner   corner