logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 36
w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 1
w Opolu

 

Informacje o jednostce:


- nazwa: Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 1

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 28

Publiczne Przedszkole Nr 36

- adres: Opole , ul. Wyszomirskiego 6

- tel. 077 457 34 81

- fax: 077 457 34 81

- e-mail psp28@poczta.onet.pl

-strony www: www.zsp1.int.pl

- dyrektor: mgr Marianna Wrześniewska

- główna księgowa: Irena Rutowicz

- Kierownik administracyjny: Teresa Wojtusiak

- podmiot udostępniający dane : Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 1 w Opolu

- odpowiedzialny za treść : mgr Marianna Wrześniewska

 

Majątek:


1. Środki trwałe  konto 011                392 336, 54

a) budynek                                         371 884, 54

b) ogrodzenie                                         1 948,00

c) piec co                                                6 000,00

d) zestaw komputerowy                         4 193, 00

e) kserokopiarka i zmywarka                 8 311, 00 

2. Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu         konto 013:      49 700, 46

3. Zbiory biblioteczne               konto 014 :                                   1 476, 57 

RAZEM    majątek przedszkola                                        443 513, 57

 

 

Budżet:


1. Wynagrodzenia i pochodne                              217 391

2. Dodatkowe wynagrodzenia roczne                    12 691

3. Odpis na ZFŚS                                                   10 300

4. Pozostałe wydatki ( fundusz zdrowotny )               200

 RAZEM                                                           240 582, 00

 

 

Wykaz regulaminów:


  1. Regulamin Rady Pedagogicznej PP 36 – dyrektor , pokój nauczycielski

  2. Regulamin pracy Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 1
  3. Regulamin korzystania z sali gimnastycznej – w sali gimnastycznej
  4. Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego PP 36 – dyrektor
  5. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

  6. Instrukcja inwentaryzacyjna – kierownik administracyjny

  7. Instrukcja sporządzania ,obiegu i kontroli dokumentów – dyrektor

  8. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami w PP 36 – dyrektor
  9. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami w PP 36 – dyrektor

  10. Regulamin wynagradzania pracowników nie będących nauczycielami

  11. Regulamin premiowania pracowników nie będących nauczycielami
  12. Regulamin oceniania nauczycieli PP 36 – dyrektor

  13. Regulamin dyżurów nauczycielskich – dyrektor , pokój nauczycielski

  14. Regulamin organizacji wycieczek i imprez turystyczno-krajoznawczych- dyrektor

  15. Regulamin zachowania się uczniów podczas wycieczek – dyrektor

  16. Regulamin świetlicy szkolnej – świetlica , dyrektor

  17. Regulamin biblioteki szkolnej – biblioteka , dyrektor

  18. Regulamin sali komputerowej – sala komputerowa

  19. Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dyrektor , opiekun SU

  20. Instrukcja o przestrzeganiu BHP obowiązująca wszystkich pracowników – pokój nauczycielski, pomieszczenia biurowe i gospodarcze

  21. 31. Instrukcja BHP na stanowisku pracy z komputerem i drukarką – sala komputerowa , sekretariat.

 

 Rejestry, ewidencje, archiwa:

1. Zarządzeń dyrektora

2. Wydanych upoważnień i pełnomocnictw

3. Uchwał organów samorządu gminnego

4. Zamówień publicznych

5. Druków ścisłego zarachowania

6. Wydanych legitymacji szkolnych

7. Wydanych kart rowerowych

8. Rejestr absolwentów

9. Rejestr kart i umów dzieci przyjętych do przedszkola


Ewidencje

1. Delegacji służbowych

2. Czasu pracy

3. Wypadków

4. Ewidencja emerytów i rencistów


Archiwa

W archiwum zakładowym przechowywane są akta osobowe pracowników zwolnionych oraz dokumenty związane z organizacją i działalnością szkoły ( dzienniki lekcyjne, dzienniki zajęć pozalekcyjnych, arkusze ocen, protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej )

 

Zamówienia publiczne:

Nie prowadzi.

 

 

Kontrole:

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

24.05 2005 r.

Zakład usługowo-handlowy sprzętu przeciwpożarowego

Przegląd techniczny i konserwacja sprzętu gaśniczego

30.06.2005 r.

Urząd Miasta Opola

Ustalenie zakresu prac remontowych

23.08.2005 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sanitarny ?Przygotowanie szkoły do nowego roku?

5.09.2005 r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola placówki po przerwie w działalności oświatowej

 

21.09.2005 r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola sanitarna ?Ocena stanu sanitarnego przedszkola?

8.11.2005 r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola polityki rachunkowości

1,2,6.12.2005

Kuratorium Opole

Mierzenie jakości pracy szkoły

13.12.2005 r.

Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny

Kontrola sanitarna

 

Protokoły z przeprowadzonych kontroli są dostępne u kierownika administracyjnego Zespołu.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

- miejsce przyjmowania spraw : sekretariat Zespołu i gabinet Dyrektora

- Codziennie w godzinach 8˚˚ - 13˚˚

- Sprawy można załatwiać ustnie i pisemnie. W przypadku załatwiania sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwiania sprawy powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę

- w ZSP nr 1 obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt

- przy pisemnym załatwianiu spraw stosuje się następujące formy :

a) odręczną

b) korespondencyjną

c) inną ( np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itd.)

Nazwa dokumentu: Przedszkole Publiczne Nr 36 w Opolu
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 36 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Marianna Wrześniewska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Marianna Wrześniewska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:29:52
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:29:52
Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-30 15:42:32

Wersja do wydruku...

corner   corner