logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 25
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce: 

·        nazwa szkoły            Przedszkole Publiczne Nr 25

·        adres                         45 –060 Opole, Plac Teatralny 14

·        NIP                            754-20-32-135

·        REGON                       530581966

·        nr telefonu                 /077/ 4536286 

·        Fax                            /077/ 4536286    

·        e – mail                    pp25opole@op.pl 

·        adres strony www.   www.republika.pl/pp25opole  

·        dyrektor                    mgr Stanisława Kowalska  

·        wicedyrektor              nie ma 

·        główny księgowy        Halina Chałupka 

·        inne stanowiska kierownicze  nie ma 

·        podmiot udostępniający dane    Przedszkole Publiczne Nr 25
                                                              w Opolu 

  • odpowiedzialny za treść:   mgr Stanisława Kowalska

 

 

Majątek:

Środki trwałe: 

·        Budynek                  -           381.132,00 PLN

·        Ogrodzenie              -             11.737,00 PLN

·        Dźwig towarowy        -               7.814,00 PLN

·        Ksero                      -               4.232,01 PLN

·        Patelnia                   -               4566,00 PLN

 

Wyposażenie:                   -              88721,00 PLN           

 

 Budżet:

Środki budżetowe miasta                                                     604.600,00 PLN 

Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń               600,00 PLN 

Wynagrodzenie osobowe pracowników                                    444.800,00 PLN 

Dodatkowe wynagrodzenia roczne                                            35.600,00 PLN 

Składki na ubezpieczenie społeczne                                         86.200,00 PLN 

Składki na fundusz pracy                                                         11.700,00 PLN 

Zakup usług pozostałych                                                           2.000,00 PLN 

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń pracowniczych                 23.500,00 PLN 

Wydatki bieżące razem                                                            604.600,00 PLN

 

PLAN FINANSOWY dochodów własnych

 

Stan środków pieniężnych na początku roku                          28.205,00 PLN 

Wpływy z różnych opłat                                                     217.900,00 PLN 

Zakup materiałów i wyposażenia                                          29.500,00 PLN 

Zakup środków żywności                                                      73.900,00 PLN 

Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek                  6.000,00 PLN 

Zakup energii                                                                     40.000,00 PLN 

Zakup usług remontowych                                                    27.000,00 PLN 

Zakup usług zdrowotnych                                                          800,00 PLN

Zakup usług pozostałych                                                       38.000,00 PLN 

Usługi internetowe                                                                  1.400,00 PLN 

Różne opłaty i składki                                                             1.400,00 PLN 

Wydatki bieżące razem                                                        218.000,00 PLN 

Stan środków na koniec roku                                                   28.105,00 PLN


 

 

Wykaz regulaminów :

·        Regulamin pracy

·        Regulamin wynagradzania

·        Regulamin organizacyjny

·        Regulamin przedszkola

·        Regulamin  podziału i tworzenia funduszu nagród

·        Regulamin Rady Rodziców

·        Regulamin Rady Pedagogicznej

·        Regulamin dokonywania oceny pracy nauczyciela

·        Instrukcja kancelaryjna

·        Instrukcja przeprowadzenia inwentaryzacji

·        Instrukcja obiegu i kontroli dowodów księgowych

·        Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum
         zakładowego

·        Instrukcja BHP

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:


Rejestry:

- wynagrodzeń

- bankowe

- pracowników

 

Ewidencje:

- wychowanków

- pracowników

- środków trwałych

- wyposażenia

- akt osobowych

- list obecności

- kartotek płacowych

- dowodów księgowych


Archiwa wszystkie wymienione wyżej są archiwizowane w naszej placówce.



 

Zamówienia publiczne:

W naszej jednostce nie prowadzi się obecnie postępowania o zamówienia publiczne.


 

Kontrole: 

 Termin  kontroli  

  Instytucja kontrolująca

     Cel  kontroli

 17.05.2004

Urząd Miasta Opola

Komórka BHP

 Omówienie zagadnień związanych z HCCP

 

3.09.2004

Urząd Miasta Opola

Komórka BHP

Dotyczy zapewnienia BHP warunków korzystania z obiektów przedszkolnych

5.11.2004

 Urząd Miasta Opole

Kontrola dokumentacji księgowej

21.04.2005

Wydział Oświaty UM

Organizacja pracy dydaktyczno-wychowawczej

20.06.2005

BHP Urząd Miejski w Opolu

Przegląd obiektu przed remontem

02.08.2005

BHP Urząd Miejski w Opolu

Przegląd obiektu po remoncie

27.10.2005

Prezydent UM w Opolu

Kontrola księgowości

04.05.2006 PSSE Opole

Zakres realizacji Przedszkolnego Programu Profilaktyki
WZW typu A

24.09.2006 BHP UM Opole

Przegląd obiektu pod względem BHP

25.10.2006 PINB Opole

Utrzymanie obiektu pod względem zachowania bezpieczeństwa osób i mienia


 

Przyjmowanie i załatwianie spraw :

 

Miejsce przyjmowania                     -               1. dyrektor     

interesantów                                                     2. komórka administracyjno-

                                                                                gospodarcza

 

 W jakich dniach i godzinach           -              1. od poniedziałku  do piątku

                                                                  8:00 - 15:30

                                                               2. od poniedziałku do piątku

                                                                 7.30 - 14.30

 

W jaki sposób odbywa się                                 zarejestrowanie sprawy polega

przyjmowanie i załatwianie spraw                 na wpisaniu jej do spisu spraw,

                                                             sprawę /nie pismo/ rejestruje się

                                                              jeden raz każde nowe pismo

                                                             dotyczące sprawy już    
                                                                     
                                                              rejestrowanej otrzymuje ten sam
                         
                                                              znak sprawy.

 

Jaki system kancelaryjny                            w przedszkolu obowiązuje

obowiązuje w jednostce                                          bezdziennikowy system kancela-

                                                                  ryjny oparty na jednolitym

                                                                  rzeczowym wykazie akt

 

W jaki sposób załatwiane są sprawy                     Formy załatwień spraw pisemnych

pisemne                                                                         uzależnione są od rodzaju sprawy i  

                                                                   udzielane są w formie pisemnej

                                                                   pełnej lub skróconej.

 

W jakiej kolejności załatwiane są                      pilne- załatwiane niezwłocznie

sprawy                                                                               terminowe- załatwione z takim

                                                                        wyliczeniem aby adresat otrzymał

                                                                        odpowiedź w ustalonym czasie

                                                                        zwykłe – załatwiane najpóźniej

                                                                        w ciągu 14 dni licząc od dnia

                                                                        otrzymania sprawy do załatwienia.

 

 

Nazwa dokumentu: Przedszkole Publiczne Nr 25 w Opolu
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 25 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Stanisława Kowalska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Stanisława Kowalska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 14:04:52
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 14:04:52
Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-01 12:51:43

Wersja do wydruku...

corner   corner