|
ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-55/2005
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 26 sierpnia 2005 r.
w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionego zarządzeniami Nr OR.I-0152-30/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 23 maja 2005 r., Nr OR.I-0152-42/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 lipca 2005 r., zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadza się następujące procedury w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola:
-
Procedura uchwalania budżetu miasta Opola - wg Uchwały Nr XVII/136/03 Rady Miasta Opola z dnia 21 sierpnia 2003 r., stanowiąca załącznik nr 1;
-
Procedura opracowania układu wykonawczego budżetu miasta Opola po uchwaleniu budżetu miasta Opola na dany rok, stanowiąca załącznik nr 2;
-
Procedura opracowania planu finansowego zadań zleconych, po uchwaleniu budżetu miasta Opola na dany rok, stanowiąca załącznik nr 3;
-
Procedura opracowania planu finansowego Urzędu Miasta Opola po uchwaleniu budżetu na dany rok, stanowiąca załącznik nr 4;
-
Procedura opracowania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych miasta Opola po uchwaleniu budżetu na dany rok, stanowiąca załącznik nr 5.
-
Procedura dokonywania korekt w budżecie miasta Opola przez Radę Miasta Opola, stanowiąca załącznik nr 6, wraz z wzorem nr 1, 2 i 3;
-
Procedura dokonywania korekt w budżecie miasta Opola przez Prezydenta Miasta Opola, stanowiąca załącznik nr 7, wraz z wzorem nr 1 i 2;
-
Procedura opracowania układu wykonawczego po korektach budżetu miasta Opola, na koniec danego miesiąca , stanowiąca załącznik nr 8;
-
Procedura opracowania planu finansowego zadań zleconych, po korektach budżetu miasta Opola, na koniec danego miesiąca, stanowiąca załącznik nr 9;
-
Procedura opracowania planu finansowego Urzędu Miasta Opola, po korektach budżetu miasta Opola, na koniec danego kwartału, stanowiąca załącznik nr 10;
-
Procedura opracowania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków po korektach budżetu miasta Opola, na koniec danego kwartału, stanowiąca załącznik nr 11;
-
Procedura opracowania informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze – wg Uchwały Nr XXV/373/00 Rady Miasta Opola z dnia 25.05.2000r., stanowiąca załącznik nr 12;
-
Procedura sporządzania sprawozdania Rb-28 S, stanowiąca załącznik nr 13;
-
Procedura sporządzania sprawozdania Rb-50, stanowiąca załącznik nr 14;
-
Procedura sporządzania sprawozdania Rb-Z, stanowiąca załącznik nr 15;
-
Procedura sporządzania sprawozdania Rb-N, stanowiąca załącznik nr 16;
-
Procedura sporządzania sprawozdania Rb-NDS, stanowiąca załącznik nr 17;
-
Procedura sporządzania sprawozdania Rb-30, stanowiąca załącznik nr 18;
-
Procedura sporządzania sprawozdania Rb-31, stanowiąca załącznik nr 19;
-
Procedura sporządzania sprawozdań Rb-32, stanowiąca załącznik nr 20;
-
Procedura sporządzania sprawozdania Rb-33, stanowiąca załącznik nr 21.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam naczelnikom wydziałów, kierownikom samodzielnych referatów, samodzielnym jednoosobowym stanowiskom pracy Urzędu Miasta Opola oraz gminnym jednostkom organizacyjnym.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta Ryszard Zembaczyński
Nazwa dokumentu: | z dnia 26 sierpnia 2005 r. | Skrócony opis: | w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
| Podmiot udostępniający: | Wydział Budżetu | Osoba, która wprowadzała dane: | Grzegorz Marcjasz | Data wytworzenia informacji: | 2005-08-10 15:07:27 | Data udostępnienia informacji: | 2005-08-10 15:07:27 | Data ostatniej aktualizacji: | 2005-09-07 15:43:59 |
Wersja do wydruku...
|