logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 

ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-55/2005

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 26 sierpnia 2005 r.

w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.

Na podstawie § 5 pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-13/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie przyjęcia tekstu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, zmienionego zarządzeniami Nr OR.I-0152-30/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 23 maja 2005 r., Nr OR.I-0152-42/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 1 lipca 2005 r., zarządzam co następuje:

§ 1

Wprowadza się następujące procedury w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola:

  1. Procedura uchwalania budżetu miasta Opola - wg Uchwały Nr XVII/136/03 Rady Miasta Opola z dnia 21 sierpnia 2003 r., stanowiąca załącznik nr 1;

  2. Procedura opracowania układu wykonawczego budżetu miasta Opola po uchwaleniu budżetu miasta Opola na dany rok, stanowiąca załącznik nr 2;

  3. Procedura opracowania planu finansowego zadań zleconych, po uchwaleniu budżetu miasta Opola na dany rok, stanowiąca załącznik nr 3;

  4. Procedura opracowania planu finansowego Urzędu Miasta Opola po uchwaleniu budżetu na dany rok, stanowiąca załącznik nr 4;

  5. Procedura opracowania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych miasta Opola po uchwaleniu budżetu na dany rok, stanowiąca załącznik nr 5.

  6. Procedura dokonywania korekt w budżecie miasta Opola przez Radę Miasta Opola, stanowiąca załącznik nr 6, wraz z wzorem nr 1, 2 i 3;

  7. Procedura dokonywania korekt w budżecie miasta Opola przez Prezydenta Miasta Opola, stanowiąca załącznik nr 7, wraz z wzorem nr 1 i 2;

  8. Procedura opracowania układu wykonawczego po korektach budżetu miasta Opola, na koniec danego miesiąca , stanowiąca załącznik nr 8;

  9. Procedura opracowania planu finansowego zadań zleconych, po korektach budżetu miasta Opola, na koniec danego miesiąca, stanowiąca załącznik nr 9;

  10. Procedura opracowania planu finansowego Urzędu Miasta Opola, po korektach budżetu miasta Opola, na koniec danego kwartału, stanowiąca załącznik nr 10;

  11. Procedura opracowania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków po korektach budżetu miasta Opola, na koniec danego kwartału, stanowiąca załącznik nr 11;

  12. Procedura opracowania informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze
    – wg Uchwały Nr XXV/373/00 Rady Miasta Opola z dnia 25.05.2000r., stanowiąca załącznik nr 12;

  13. Procedura sporządzania sprawozdania Rb-28 S, stanowiąca załącznik nr 13;

  14. Procedura sporządzania sprawozdania Rb-50, stanowiąca załącznik nr 14;

  15. Procedura sporządzania sprawozdania Rb-Z, stanowiąca załącznik nr 15;

  16. Procedura sporządzania sprawozdania Rb-N, stanowiąca załącznik nr 16;

  17. Procedura sporządzania sprawozdania Rb-NDS, stanowiąca załącznik nr 17;

  18. Procedura sporządzania sprawozdania Rb-30, stanowiąca załącznik nr 18;

  19. Procedura sporządzania sprawozdania Rb-31, stanowiąca załącznik nr 19;

  20. Procedura sporządzania sprawozdań Rb-32, stanowiąca załącznik nr 20;

  21. Procedura sporządzania sprawozdania Rb-33, stanowiąca załącznik nr 21.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam naczelnikom wydziałów, kierownikom samodzielnych referatów, samodzielnym jednoosobowym stanowiskom pracy Urzędu Miasta Opola oraz gminnym jednostkom organizacyjnym.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński


Nazwa dokumentu: z dnia 26 sierpnia 2005 r.
Skrócony opis: w sprawie wprowadzenia procedur w zakresie planowania, dokonywania korekt oraz sprawozdawczości budżetu miasta Opola.
Podmiot udostępniający: Wydział Budżetu
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Marcjasz
Data wytworzenia informacji: 2005-08-10 15:07:27
Data udostępnienia informacji: 2005-08-10 15:07:27
Data ostatniej aktualizacji: 2005-09-07 15:43:59

Wersja do wydruku...

corner   corner