logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przedszkole Publiczne Nr 21
w Opolu

 

 Informacja o jednostce:


  • nazwa placówki - Przedszkole Publiczne nr 21

  • adres - 45- 342 Opole , ul.Drzymały 28-30

  • telefon - /077/ 454-35-51

  • fax - nie ma

  • e-mail - nie ma

  • adres strony www. - nie ma

  • dyrektor - mgr Michalina Kądziel

  • wicedyrektor - nie ma

  • gł.księgowy - Jolanta Janusz

  • inne stanowiska kierownicze - nie ma

  • podmiot udostępniający dane - Przedszkole Publiczne nr 21 w Opolu

  • odpowiedzialny za treść - mgr Michalina Kądziel



Majątek (podano w wartościach brutto):


  • wartość budynku - ( trzysta sześćdziesiąt osiem tysięcy sto sześćdziesiąt złotych 00/100)

  • ogrodzenie - ( trzydzieści dziewięć tysięcy sto sześćdziesiąt cztery złote 60/100 )


  • wyposażenie ujęte w księgach inwentarzowych (w tym : komputer z oprzyrządowaniem, drukarka, kserokopiarka, sprzęt RTV i sprzęt gospodarstwa domowego) na ogólną kwotę :

pięćdziesiąt trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt trzy złote 00/100


Budżet

Wg planu finansowego środków specjalnych :


Dochody własne – ( sto siedemdziesiąt sześć tysięcy czterysta złotych 00/100)


Wydatki :

  • zakup materiałów i wyposażenia – (jedenaście tysięcy złotych)

  • zakup środków żywności – (pięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset złotych 00/100)

  • zakup energii – (czterdzieści dwa tysiące złotych 00/100)

  • zakup usług remontowych – ( czterdzieści tysięcy złotych 00/100)

  • różne opłaty i składki – ( dziewięćset złotych 00/100)

  • zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek – ( pięć tysięcy złotych 00/100)

  • zakup usług pozostałych – ( dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100)


razem wydatki bieżące – ( sto siedemdziesiąt sześć tysięcy czterysta złotych 00/100)


Wg planu -środki budżetowe


Dochody – ( pięćset osiemdziesiąt jeden tysięcy dwieście złotych 00/100)

Wydatki

  • nagrody i wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń –( sześćset złotych 00/100)

  • wynagrodzenie osobowe pracowników – ( czterysta trzydzieści tysięcy trzysta złotych 00/100)

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne – ( trzydzieści dwa tysiące siedemset złotych 00/100)

  • składki na ubezpieczenia społeczne – ( osiemdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100)

  • składki na fundusz pracy – ( jedenaście tysięcy trzysta złotych 00/100)

  • odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych – (dwadzieścia trzy tysiące trzysta złotych 00/100)


razem wydatki bieżące – ( pięćset osiemdziesiąt jeden tysięcy dwieście złotych 00/100)


 

Wykaz regulaminów:


W Przedszkolu Publicznym nr 21 w Opolu obowiązują następujące regulaminy i instrukcje które są dostępne w kancelarii przedszkola

  • Regulamin Organizacyjny

  • Regulamin Pracy

  • Regulamin Wynagradzania

  • Regulamin Premiowania

  • Regulamin Przyznawania Nagród

  • Regulamin ZFŚS

  • Regulamin Przedszkola

  • Regulamin Oceny Pracy Nauczyciela

  • Regulamin Rady Pedagogicznej

  • Regulamin Rady Rodziców

  • Standardy Pracy Przedszkola

  • Instrukcja Kontroli Wewnętrznej i Obiegu Dokumentów

  • Instrukcja w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych



 

Rejestry,ewidencje,archiwa:

  • Akta osobowe pracowników

  • Ewidencja Czasu Pracy

  • Listy obecności pracowników

  • Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Kancelaryjnych

  • Ewidencja i karty zgłoszeń dzieci

  • Rejestr umów z rodzicami

  • Dzienniki zajęć dydaktycznych

  • Dzienniki zajęć dodatkowych

  • Księgozbiór

  • Księga protokołów Rad Pedagogicznych

  • Rejestr Zarządzeń Dyrektora PP nr 21

  • Rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej

  • Rejestr wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych dla pracownika

  • Rejestr wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych dla członków rodziny pracownika

  • Rejestr badań okresowych pracowników

  • Rejestr szkoleń bhp pracowników

  • Rejestr wypadków pracowników i wychowanków

  • Kartoteki odzieży ochronnej pracownika

  • Kartoteki środków czystości

  • Kartoteki magazynowe - żywnościowe

  • Raporty żywieniowe

  • Co miesięczne przypisy dotyczące opłaty za pobyt dziecka w przedszkolu

  • Księgi inwentarzowe

  • Kartoteki ilościowe środków nietrwałych


Rodzaj dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym


  • ewidencja akt osobowych pracowników zwolnionych

  • listy obecności

  • kartoteki wynagrodzeń

  • listy płac

  • kartoteki zasiłkowe i zasiłki rodzinne

  • Pit-y

  • Bilanse

  • Plany i sprawozdania finansowe

  • Raporty kasowe,żywieniowe

  • Rozliczenie zaliczek

  • Kartoteki magazynowe żywienia

  • Remonty –protokoły komisji

  • Inwentaryzacje okresowe- protokoły kwalifikacji,likiwdacji dot. wypozażenia przedszkola

  • Sprawozdania GUS

  • EWIKAN

  • Arkusze organizacyjne Przedszkola

  • Statuty

  • Regulaminy

  • Roczne Plany Pracy

  • Sprawozdania z pracy dyd.-wych

  • Księgi protokołów Rad Pegagogicznych

  • Dzienniki zajęć przedszkola

  • Karty zgłoszeń dzieci i umowy z rodzicami

  • Protokoły zebrań z rodzicami i Radą rodziców

  • Listy wpład na Radę Rodziców

  • Księga przychodów i rozchodów ,rachunki ,wyciągi bankowe dot.Rady Rodziców

  • Protokoły pokontrolne dot. spraw księgowych,kadrowych ,snitarnych

  • Ubezpieczenia – grupowe pracowników, dzieci i mienia przedszkola

  • Zamówienia publiczne


Dokumentacja dot.ZFŚS

  • Rap. kasowe kartoteki finansowe ,wyciągi bankowe ,protokoły posiedzeń, wnioski, zapomogi ,wczasy i inne dokumenty dot.świadczen socjalnych


- oraz inne dokumenty podlegające archiwizacji



Zamówienia publiczne:


Obecnie jednostka nie prowadzi postępowania o zamówieniach publicznych.


 

Kontrole:


Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli


8-16.10.1996

Kuratorium Oświaty w Opolu

Diagnozowanie i ocena pracy wychowawczo- dydaktycznej, opiekuńczej przedszkola


17.10.1996

Miejski Zarząd Oświaty w Opolu

Zagadnienia kadrowe

18.10.1996

Miejski Zarząd Oświaty w Opolu

Gospodarka mieniem

28.08.1997

Urząd Miast w Opolu

Stan techniczny budynku

26.09.1997

Kuratorium Oświaty w Opolu

Organizacja pracy ze szczególnym uwzględnieniem warunków do realizacji podstawowej formy pracy – zabawy

22.09.- 03.10.1997

Zarząd Miasta Opola

-Gospodarka kasowa

-Rozrachunki

-Dochody i koszty w tym gospodarka

żywieniowa i składniki majątkowe

27.03.1998

Kuratorium Oświaty w Opolu

Nadzór pedagogiczny dyrektora nad pracą nauczycieli

21.07.1998

Ursząd Miasta Opola

Referat ds. bhp

Kontrola stanu technicznego obiektu

08.03.1999

Urząd Skarbowy w Opolu

Rzetelność deklarowanych podstaw opodatkowania i wpłacania podatku dochodowego od osób fizycznych i od wypłat wynagrodzeń

10.03.1999

Kuratorium Oświaty w Opolu

Przegląd bieżący – Obserwacje pedagogiczne dziecka jako zadanie statutowe przedszkola

27.05.1999

Ursząd Miasta Opola

Wydział Adm.-Gosp.

Rekontrola przepisów zasad bhp i p.poż

08.03.1999

Urząd Skarbowy w Opolu

Rzetelność deklarowanych podstaw opodatkowania i wpłacania podatku dochodowego od osób fizycznych i od wypłat wynagrodzeń



12.05.2000

Państwowa Inspekcja Pracy w Opolu

Zagadnienia z zakresu prawa pracy,

kontrola list płac , kontrola regulaminu ZFŚS

12.06.2001

Ursząd Miasta Opola

Wydział Adm.-Gosp.

Kontrola przestrzegania przepisów i zasad bhp

18.09.2001

Urząd Miasta Opola

Wydział Oświaty

Przegląd bieżący

01.- 10.10.2001

Urząd Miasta Opola

Referat kontroli


Przeliczanie wyrównania wynagrodzeń dyrektora i nauczycieli

14.11.2001

Urząd Miasta Opola

Wydział Oświaty

Przegląd bieżący pod kątem wykonanych remontów

11.12.2001

Urząd Miasta Opola

Wydział Oświaty

Przegląd bieżący dokumentacji kancelaryjnej

04.10.2002

Urząd Miasta Opola

Wydział Oświaty

Organizacja pracy

15.10.2003

Kuratorium Oświaty w Opolu

Badanie bieżące- przestrzeganie praw dziecka oraz upowszechnianie wiedzy o tych prawach

22.09.1997

02.12.1997

17.02.1998

30.03.1999

24.11.1999

15.10.2001

24.09.2002

14.05.2003

10.12.2003

SANEPID

Wg książki kontroli sanitarnej


Ponadto w przedszkolu dokonywane są okresowe kontrole i przeglądy obiektu i urządzeń oraz instalacji w nim znajdujących się zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego (Dz.U nr 84 poz.14 /1994 z póż.zm)



Przyjmowanie i załatwianie spraw:


Dyrektor Przedszkola przebywa na terenie placówki codziennie w godzinach :

Poniedziałek, Wtorek - 8.00 -16.00

Środa ,Czwartek - 7.30 - 15.30

Piątek - 7.00 -15.00


Strony przyjmowane są w godzinach :


Poniedziałek, Wtorek - 15.30 – 16.00

Środa ,Czwartek - 7.30 – 9.00

Piątek - 11.30 – 13.00


W przypadku nieobecności dyrektora na placówce interesantów przyjmują osoby upoważnione .

Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się w terminie określonym przez ogólnie obowiązujące przepisy prawa dla danego rodzaju sprawy.

W Przedszkolu obowiązuje jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych dla miasta Opola.

W przypadku otrzymania korespondencji , która obliguje do udzielenia odpowiedzi pisemnej – udzielana jest odpowiedź w formie pisemnej drogą korespondencyjną .

Inne sprawy związane z bieżącym funkcjonowaniem przedszkola wymagające pisemnego ustosunkowania się np. wydania decyzji , podpisania umowy ,karty zgłoszenia , upomnienia, potwierdzenia sald załatwiane są w formie odręcznej za potwierdzeniem przez interesanta.

Sprawy dotyczące konkretnych zagadnień są załatwiane wg kompetencji przynależnych pracownikom zatrudnionym na danym stanowisku.

Np.:


Gł.księgowy – finanse

Specj.ds. kadr – sprawy osobowe

Specj ds. płac - sprawy związane z wynagrodzeniem pracowników

Intendent – sprawy związane z żywieniem dzieci ,naliczaniem odpłatności ,

dokonywaniem zakupów

Nauczyciele – sprawy związane z dydaktyką, opieką i wychowaniem dzieci

Pracownicy obsługi – sprawy związane z utrzymaniem czystości i ładu na terenie placówki ponad to wszyscy pracownicy przedszkola zobowiązani są do dbania o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci powierzonych opiece.


Dyrektor Przedszkola kieruje bieżącą działalnością dydaktyczną ,wychowawczą, administracyjno - gospodarczą placówki oraz reprezentuje ją na zewnątrz w zakresie posiadanych pełnomocnictw.

Nazwa dokumentu: Przedszkole Publiczne Nr 21 w Opolu
Podmiot udostępniający: Przedszkole Publiczne Nr 21 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: Michalina Kądziel
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: Michalina Kądziel
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-30 13:48:04
Data udostępnienia informacji: 2003-06-30 13:48:04
Data ostatniej aktualizacji: 2006-01-09 12:08:01

Wersja do wydruku...

corner   corner