logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
na stanowisko do spraw prawnych i organizacyjnych w Biurze Urbanistycznym w wymiarze 0,5 etatu
(nazwa stanowiska pracy)
 
1.

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) wykształcenie wyższe – prawnicze ukończone tytułem magistra prawa
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
f) staż pracy – nie wymaga się
 

 
2.

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) znajomość redakcji obszernych tekstów w edytorze MS Word
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
b) znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
c) umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, sumienność, odpowiedzialność oraz zdolność rozwiązywania problemów prawnych
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 
3.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)       Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola.
b)       Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
c)       Nadzór nad zapisami projektów:
     studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz jego zmian,
     miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian,
     oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów miejscowych poprzez dokonanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, ocenianie postępów w opracowywaniu planów miejscowych oraz opracowanie wieloletniego programu sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium
wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami, analizami, materiałami związanymi z ich opracowaniem i prowadzonymi procedurami zgodnie z przepisami prawnymi oraz procedurami wewnętrznymi Biura Urbanistycznego.
d)       Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowywanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta.
e)       Przygotowanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych.
f)         Przygotowywanie pism, opinii, stanowisk w sprawach dotyczących projektów prowadzonych w Biurze.
g)       Przygotowanie umów z członkami Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i innych umów wynikających z bieżących prac Biura Urbanistycznego.
h)       Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika w zakresie zadań Biura Urbanistycznego.
i)         Pomoc przy organizacji pracy w Biurze Urbanistycznym – nadzór nad zarządzeniami, procedurami wewnętrznymi itp.
 
4.   Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy pl. Wolności 7-8 na trzecim piętrze (dostęp do windy), w połowie wymiaru czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).
 
5.   W miesiącu grudniu 2011 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
       o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,9%
 
6.   Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko na stanowisko do spraw prawnych i organizacyjnych w Biurze Urbanistycznym w terminie do dnia 24 stycznia 2012 r.,decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Nazwa dokumentu: Biuro Urbanistyczne
Skrócony opis: stanowisko ds. prawnych i organizacyjnych - 0,5 etatu
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Krzysztof Śliwa
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2012-01-13 14:53:01
Data udostępnienia informacji: 2012-01-13 14:53:01
Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-13 14:54:47

Wersja do wydruku...

corner   corner