URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. eksploatacji
w Referacie Eksploatacyjnym w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnym
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe
|
Kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
b) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
c) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
d)brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
e) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość ustawy
o własności lokali
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) bardzo dobra znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość kodeksu cywilnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość przepisów KPA
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) ogólna znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
g) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Oficce
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
|
h) umiejętności organizacyjne,
w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
|
i) rzetelność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji,
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
|
|
j) licencja zarządcy nieruchomości
|
kserokopia licencji
|
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. nadzór nad czynnościami w zakresie zadań eksploatacyjnych, a w szczególności w zakresie:
a) zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych,
b) zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich zabudowanych budynkami komunalnymi, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
c) zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych,
d) przejmowania nabytych oraz przekazywania zbywanych przez miasto Opole nieruchomości,
e) inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
i podnoszących jakość zamieszkania,
2. uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność miasta Opola oraz zasad rozliczania kosztów eksploatacji lokali mieszkalnych i użytkowych,
3. przedkładanie do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta planów eksploatacji, remontów bieżących, konserwacji budynków i lokali stanowiących własność miasta Opola oraz infrastruktury terenów zewnętrznych,
4. uczestniczenie w sporządzaniu planów rozbiórek budynków, bądź wyłączenia z użytkowania budynków z uwagi na zły stan techniczny,
5. nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji, remontów bieżących
i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność miasta Opola
6. załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących stanu technicznego zasobów Gminy Opole,
7. przygotowywanie stanowiska miasta Opola w sprawach wspólnot mieszkaniowych, w których miasto posiada udziały,
8. reprezentowanie miasta Opola na zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
9. współdziałanie przy opracowywaniu projektów planów inwestycyjnych zadań realizowanych ze środków budżetu miasta Opole, opracowywaniu wieloletnich programów technicznego utrzymania zasobów miasta Opola,
10. przygotowywanie dokumentacji przetargowej na zadania eksploatacyjne,
11. sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym,
12. uczestniczenie w przeglądach budynków w celu ustalenia priorytetów przy opracowywaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
13. współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym,
14. sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów eksploatacji i mediów,
15. nadzorowanie terminowości i prawidłowości dokonywania przez zarządców wspólnot mieszkaniowych rozliczeń mediów najemców zasobu komunalnego,
16. rozpatrywanie skarg i interwencji w zakresie powierzonych zadań,
17. kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
18. kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
19. nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym w systemie informatycznym GRANIT.
20. współdziałanie w zakresie wykonywanych czynności z innymi pracownikami Wydziału, innymi Wydziałami, organami administracji rządowej i samorządowej.
21. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. eksploatacji w Referacie Eksploatacyjnym w Wydziale Zarządzania Zasobem Komunalnym w terminie do dnia 28 listopada 2011 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.