Przedszkole Publiczne Nr 14
w Opolu
Informacje o jednostce:
Majątek:
ŚRODKI TRWAŁE
KOCIOŁ: 5616,90 zł
KOMPUTER SZT 2: 9660,78 zł
KSEROKOPIARKA: 5264 zł
LODÓWKA: 1649 zł
ZAMRAŻALKA: 1189 zł
OBIERACZKA: 3129,90 zł
WAGA: 915 zł
MEBLE: 3269,30 zł
PATELNIA ELEK: 6832 zł
RAZEM: 37525,78
URZĄDZENIA TECHNICZNE 91028,99
Budżet:
§ 3020: 700 zł
§ 4040: 37 300 zł
§ 4100: 493 700 zł
§ 4110: 95 700 zł
§ 4120: 16 800 zł
§ 4300: 65 300 zł
§ 4440: 27 800 zł
RAZEM 737 300
ŚRODKI SPECJALNE
PRZYPISANE PRZYCHODY WŁASNE: 199 500 zł
WYDATKI: 198 000 zł
Wykaz regulaminów:
1. Regulamin Przedszkola Publicznego Nr 14
2. Regulamin pracy:
-załącznik nr 1: tabela norm przydziału środków czystości, ochrony indywidualnej
-załącznik nr 2: normy przydziału środków czystości, herbaty i innych
-załącznik nr 3: wykaz prac wzbronionych kobietom
3. Regulamin wynagrodzenia pracowników niebędących nauczycielami:
-załącznik nr 1: tabela miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego
-załącznik nr 2: tabela stanowisk, kwalifikacji i zaszeregowania
-załącznik nr 3: wykaz stanowisk kierowniczych, tabela miesięcznych stawek dodatku funkcyjnego
-Aneks nr 1 2oo3 w sprawie korzystania z wyżywienia pracowników kuchni
4. Regulamin premiowania pracowników niebędących nauczycielami
5. Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników niebędących nauczycielami
6. Regulamin organizacyjny:
-schemat organizacyjny
-etatyzacja
7. Regulamin tworzenia i gospodarowania środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
8. Regulamin tworzenia i gospodarowania środkami funduszu zdrowotnego dla nauczycieli
9. Kryteria zasady przyznawania nagród dla nauczycieli
10. Regulamin Rady Pedagogicznej
11. Regulamin Rady Rodziców
12. Zasady i kryteria przyznawania dofinansowania do doskonalenia zawodowego nauczycieli
13. Instrukcja obiegu dokumentów księgowych
14. Instrukcja w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych
Rejestry, ewidencje, archiwa:
Nr spisu
|
Data przyjęcia
|
Nazwa komórki organizacyjnej
|
Licz. poz. Spisu
|
Liczba teczek
|
Uwagi
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1
|
16.09.2002
|
Akta kategorii B-25
|
|
|
|
2
|
- | | -
|
Dział Księgowości – list płac
|
|
|
|
3
|
- | | -
|
- | | - - | | - - Karty zarobków
|
|
|
|
4
|
- | | -
|
- | | - - | | - -rok 1997
|
13
|
|
|
5
|
- | | -
|
- | | - - | | - - | | - 1998
|
10
|
|
|
6
|
- | | -
|
- | | - - | | - - | | - 1999
|
12
|
|
|
7
|
- | | -
|
- | | - - | | - - | | - 2000
|
13
|
|
|
8
|
- | | -
|
- | | - - | | - - | | - 2001
|
4
|
|
|
9
|
- | | -
|
- | | - Pedagogiczny
|
11
|
|
|
Zamówienia publiczne:
W naszej jednostce nie prowadzi się obecnie postępowanie o zamówienia publiczne.
Kontrole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
20.09.2001 r.
|
Urząd Miasta Opola Wydział Administracyjna - Gospodarczy
|
Bezpieczne korzystanie ze sprzętu do gier i zabaw w salach do ćwiczeń i na placu zabaw.
|
24.08.2001 r. -14.09.2001 r.
|
Urząd Miasta Opola Referat Kontroli
|
Prawidłowość wdrożenia regulaminów określających wysokość przyznanych nauczycielom dodatków
|
24.09.2002 r.
|
ZUS Opole
|
Korekta dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych
|
08.10.2003 r. – 21.11.2003 r.
|
ZUS Opole
|
Prawidłowość terminowość wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe
|
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
Miejsce przyjmowania interesantów: 1. Dyrektor
2. Komórka administracyjna
W jakich dniach i godzinach:
1.pn., śr., pt. – 7.30 – 8.30
2. wt., czw – 15.30 – 16.30
W jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw:
Zarejestrowanie sprawy polega na jej wpisie do rejestru, nadaje jej się znak, każde nowe pismo tej sprawy ma ten sam znak
Jaki system kancelaryjny:
W przedszkolu obowiązuje system obowiązuje w jednostce kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt.
W jaki sposób załatwiane są sprawy:
W zależności od sprawy: formy pisemne załatwień odbywają się ustnie, pisemnie lub odręcznie.
W jakiej kolejności załatwiane są sprawy:
Pilne – niezwłoczne, terminowe - odpowiedź na ustalony czas, zwykłe – najpóźniej w ciągu 14 dni.