logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR
ZESPOŁU PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH W OPOLU
 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
   KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
 
 
Adres jednostki
 
Zespół Placówek
Opiekuńczo-Wychowawczych
Ul.Dambonia 3
45-861 Opole
 
Stanowisko służbowe : Kierownik ds. administracyjno-gospodarczych
 
Wymiar etatu : pełny etat
 
Wymagania niezbędne  i wymagane dokumenty:
  1. obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej* – kserokopia dowodu osobistego
  2.  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - oświadczenie,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane            z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie,
  4. nieposzlakowana opinia - oświadczenie,
  5.  wykształcenie wyższe – kserokopia dyplomu,
  6.  3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku – kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie
 
*Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku , na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
 
Wymagania dodatkowe i wymagane dokumenty :
 1. obsługa komputera(  Microsoft Office- Word, Excel) – zapis w liście motywacyjnym
 2. wykształcenie techniczne – kserokopia dyplomu lub świadectwa ukończenia,
 3.znajomość ustawy o zamówieniach  publicznych –zapis w liście motywacyjnym,
 4. znajomość prawa budowlanego – zapis w liście motywacyjnym,
 5. znajomość ustawy o finansach publicznych – zapis w liście motywacyjnym,
 6. umiejętność zarządzania zespołem pracowników - zapis w liście motywacyjnym ,
 7. umiejętność organizacji pracy w zespole, sumienność, rzetelność, kreatywność - zapis        
        w liście motywacyjnym.
 
 
Zakres obowiązków :
  1.  Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówki w zakresie działalności administracyjno-gospodarczej.
  2. Sprawowanie nadzoru nad służbami administracyjno-gospodarczymi i udzielanie
      im niezbędnej pomocy w wykonywaniu zadań.
  1. Organizowanie zakupów wyposażenia  i przygotowywanie przetargów zgodnie
       z obowiązującymi przepisami prawa.
4.    Nadzór w zakresie żywienia zbiorowego.
5.    Czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji placówki.
6.     Wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa w zakresie  
        polityki administracyjno-gospodarczej placówki i zadań powierzonych przez  
        Dyrektora.
  1. Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań wykonywanych przez podległych pracowników.
  2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych w placówce zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać:
  1. Dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej.
  2. Życiorys ( w tym przebieg kariery zawodowej) - z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz..U.  z 2002 r. Nr 101,poz.926 z póżn.zm.)
  3. list motywacyjny
  4. kwestionariusz osobowy
 
 
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Zespołu placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu  ul. Dambonia 3 do godz.15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika ds. administracyjno-gospodarczych” w terminie do dnia 15.04.2011 roku.
O terminach rozmów kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dokumenty, które wpłyną do Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w związku z naborem nie są zwracane
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Zespole Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu.
 
 
 
                                                                                     Dyrektor Pogotowia Opiekuńczego
 
                                                                                              mgr Agnieszka Kasper

Nazwa dokumentu: Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu
Skrócony opis: NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH
Podmiot udostępniający: Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Marek Menzfeld
Osoba, która odpowiada za treść: Marek Menzfeld
Osoba, która wprowadzała dane: Marek Menzfeld
Data wytworzenia informacji: 2011-04-01 22:27:25
Data udostępnienia informacji: 2011-04-01 22:27:25
Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-01 22:36:06

Wersja do wydruku...

corner   corner