logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego 
(nazwa stanowiska pracy)
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) obywatelstwo polskie
Kserokopia dowodu osobistego
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
Oświadczenie
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
Oświadczenie
d) nieposzlakowana opinia
Oświadczenie
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Zaświadczenie lekarskie
f) wykształcenie – ukończone studia prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra lub podyplomowe studia administracyjne
Kserokopia dyplomu
g) łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy :
- na stanowiskach urzędniczych
 w urzędach lub biurach jednostek  
 samorządu terytorialnego lub
- w służbie cywilnej lub
- w urzędach państwowych,
   z wyjątkiem stanowisk
   pomocniczych i obsługi lub
- w służbie zagranicznej,
   z wyjątkiem stanowisk
   pomocniczych i obsługi
 
      
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie                     o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) bardzo dobra znajomość obsługi
    komputera w tym umiejętność
    posługiwania się edytorem
    tekstu (pisanie pism)
zapisy w CV
b) znajomość przepisów prawnych
    w zakresie rejestracji stanu
    cywilnego (ustawa – Prawo
    o aktach stanu cywilnego)
zapisy w CV
c) znajomość języka niemieckiego
     lub angielskiego w stopniu
     podstawowym
zapisy w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
d) posiadanie cech osobowych
     i predyspozycji : umiejętność
     kierowania zespołem,skuteczność  
     podejmowania decyzji, umiejętność
    rozwiązywania problemów,
    komunikatywność, wysoka kultura
    osobista, uprzejmość i życzliwość
    wobec interesantów,dyspozycyjność  
zapisy w CV

 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu   
    Miasta Opola.
3. Prowadzenie spraw związanych z rejestracją urodzeń , a w szczególności :
    - wypełnianie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka,
    - sporządzanie aktów urodzeń,
    - sporządzanie odpisów aktów urodzeń,
    - prowadzenie skorowidza urodzeń,
    - prowadzenie ewidencji odpisów aktów urodzeń przekazywanych do organów ewidencji
      ludności
    - sprawdzanie wykazów noworodków przekazywanych przez Szpital Ginekologiczno –
      Położniczy w Opolu,
    - sporządzanie miesięcznych sprawozdań statystycznych w zakresie rejestracji urodzeń.
4. Przyjmowanie oświadczeń woli wynikających z przepisów Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
    Prawa o aktach stanu cywilnego oraz ustawy o zmianie imienia i nazwiska.
5. Podpisywanie decyzji ,postanowień,aktów stanu cywilnego,wzmianek marginesowych,odpisów
    aktów stanu cywilnego,zaświadczeń,protokołów,kart statystycznych,wniosków dowodowych,
    pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem
    czynności Kierownika ,zgodnie z upoważnieniem.
6. Załatwianie korespondencji krajowej w zakresie spraw prowadzonych na swoim stanowisku
    pracy.
7. Dokonywanie na bieżąco wzmianek marginesowych w aktach stanu cywilnego.
8. Realizacja spraw w zakresie unieważnienia aktu stanu cywilnego.
9. Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach
    odtwarzania treści aktu stanu cywilnego.
     10. Prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem i wyniesieniem poza lokal ksiąg stanu
    cywilnego.
     11. Dokonywanie aktualizacji dokumentów zamieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej.
     12. Prowadzenie aktualizacji dokumentów w systemie zarządzania jakością i dokonywanie ich
           weryfikacji pod kątem przepisów prawnych.
     13. Współpraca z wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących zadań
           Urzędu.
     14. Nadzorowanie i koordynowanie zadań realizowanych przez drugie stanowisko do spraw
           urodzeń oraz prowadzenie kontroli i samokontroli w zakresie nadzorowanych spraw.
     15. Wykonywanie wszelkich zadań zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
           i kierownictwo Urzędu Miasta.
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
 
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 2 do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze… wprowadzonego
Zarządzeniem NR OR I-0152- 399 /09 z dnia 2 marca 2009r., 
strona 2 z 3
 
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w terminie do dnia 2 listopada 2010r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
           
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
        

Nazwa dokumentu: Urząd Stanu Cywilnego
Skrócony opis: Zastępca Kierownika USC
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2010-10-22 07:41:47
Data udostępnienia informacji: 2010-10-22 07:41:47
Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-22 07:45:18

Wersja do wydruku...

corner   corner