URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko do spraw urodzeń
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie – wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
f) staż pracy: 1 rok
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, zaświadczenie o odbyciu stażu lub umów o trwającym aktualnie stażu
|
|
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) bardzo dobra znajomość obsługi
komputera w tym umiejętność
posługiwania się edytorem
tekstu (pisanie pism)
|
zapisy w CV
|
b) znajomość przepisów prawnych
w zakresie rejestracji stanu
cywilnego (ustawa - Prawo o aktach
stanu cywilnego)
|
zapisy w CV
|
c) znajomość języka
niemieckiego
lub angielskiego w stopniu
podstawowym
|
zapisy w CV lub zaświadczenie o ukończonych kursach
|
d) posiadanie cech osobowych
i predyspozycji jak np. pracowitość, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, inicjatywność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
|
zapis w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
3. Stałe podnoszenie kwalifikacji realizowane poprzez aktywny udział w szkoleniach.
4. Prowadzenie spraw związanych z rejestracją urodzeń, a w szczególności:
- wypełnianie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka,
- sporządzanie aktów urodzeń,
- sporządzanie odpisów aktów urodzeń,
- prowadzenie skorowidza urodzeń,
- prowadzenie ewidencji odpisów aktów urodzeń przekazywanych do organów ewidencji
ludności,
- sprawdzanie wykazów noworodków przekazywanych przez Szpital Ginekologiczno –
Położniczy w Opolu,
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań statystycznych w zakresie rejestracji urodzeń.
5. Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach prostowania oczywistych błędów pisarskich w aktach stanu cywilnego.
6. Prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach uzupełniania aktów stanu cywilnego o brakujące dane.
7. Przygotowywanie projektów stanu cywilnego, wzmianek marginesowych, decyzji, postanowień, protokołów, zaświadczeń, pism oraz wszystkich innych dokumentów niezbędnych do wykonywania przypisanych prawem czynności Kierownika.
8. Podpisywanie z upoważnienia Kierownika odpisów skróconych i zupełnych wydawanych z ksiąg stanu cywilnego i potwierdzanie wniosków dowodowych. Podpisywanie pisemnych zgłoszeń urodzenia dziecka.
9. Załatwianie korespondencji krajowej.
10. Obsługa uroczystości związanych z wręczaniem Medali Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie.
11. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących zadań Urzędu.
12. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
13. Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw urodzeń w terminie do dnia 7 maja 2010 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl )i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.