logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 
URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

                                                             

ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola i Sekretarza Miasta  Wydziale Organizacyjnym

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

 

a)  wykształcenie wyższe,

 

 

 

a)    kserokopia dyplomu,

 

 

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty

 

a)      umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera w tym narzędzi internetowych

 

b)      umiejętność redagowania pism

 

c)       znajomość ustawy o samorządzie gminnym, podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

 

d)      doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. obsługi sekretariatu

 

e)      znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym

 

f)        komunikatywność, uprzejmość, umiejętność

       pracy w warunkach stresowych

 

 

a)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

b)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

c)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

d)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

      potwierdzające spełnianie wymagania

 

e)   zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

      potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

f)    zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

      potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1.  Prowadzenie sekretariatu  Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.

 

2.  Redagowanie i sporządzanie pism oraz innych dokumentów.

 

3.  Organizowanie spotkań Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.

 

4.  Prowadzenie kalendarza i planu pracy Zastępcy Prezydenta Miasta i Sekretarzowi Miasta.

 

5.  Organizacja przyjęć Klientów Urzędu przez Zastępcę Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta.

 

7.  Obsługa urządzeń biurowych i komputera, w tym urządzeń internetowych.

 

 

4.    Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)   dokumenty wymienione powyżej

b)   życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

c)   list motywacyjny,

d)   kwestionariusz osobowy,

e)   oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.

 

 

                                                                                                                                                                     Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem:

 

Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta Opola

i Sekretarza Miasta w Wydziale Organizacyjnym

 

w terminie do dnia 24 sierpnia 2009 r.

           

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

           

 

 

Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny
Skrócony opis: stanowisko ds. obsługi sekretariatu Zastepcy Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Osiecka
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Osiecka
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Osiecka
Data wytworzenia informacji: 2009-08-12 13:40:06
Data udostępnienia informacji: 2009-08-12 13:40:06
Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-12 13:50:51

Wersja do wydruku...

corner   corner