logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


 URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  

ds. budowlanych w  pełnym  wymiarze

w Wydziale Oświaty

(nazwa stanowiska pracy)

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe techniczne o specjalności  budownictwo lądowe

Kserokopia dyplomu  

f) staż pracy – co najmniej 5  lat stażu  pracy  jako  konstruktor konstrukcji  budowlanych i  3  lata stażu  pracy na  stanowisku związanym z  pełnieniem  funkcji inspektora  nadzoru  robót

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 

 

 

g) Uprawnienia  budowlane  do  pełnienia  samodzielnych funkcji  technicznych  w  budownictwie  o  specjalności  konstrukcyjno -  budowlanej

Kserokopia dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) znajomość regulacji prawnych  

 z  zakresu  prawa  budowlanego , zamówień publicznych , planowania i zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska oraz finansów publicznych i  znajomość KPA

Zapis w  liście  motywacyjnym  lub CV

b)- umiejętność obsługi  komputera (pakiet MS   Office, Excel , Word)

- umiejętność korzystania z komputerowych programów  kosztorysowych.

Zapis w  liście  motywacyjnym  lub CV

c) - umiejętność pracy  w  zespole

   i  komunikacji  interpersonalnej       

- zdolność analitycznego myślenia

- odpowiedzialność                         - obowiązkowość                           - dyspozycyjność 

Zapis w  liście  motywacyjnym  lub CV

d)wykształcenie wyższe magisterskie techniczne                  o specjalności budownictwo lądowe

Kserokopia dyplomu

e)umiejętność czytania dokumentacji technicznej, znajomość i interpretacja przepisów prawnych związanych

z nadzorowaniem robót budowlanych oraz prawidłowej i rzetelnej oceny jakościowo-ilościowej odbieranych robót

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)    Uczestnictwo w przygotowaniu  planu  budżetu  w  zakresie kwalifikacji zadań  remontowych

       i inwestycyjnych 

b)    Przygotowanie dokumentów i  wniosków zgodnie z  ustawą Prawo Zamówień  Publicznych

c)    Prowadzenie  nadzoru technicznego  nad  przydzielonymi zadaniami  remontowymi

       i inwestycyjnymi w zakresie budowlanym

d)    Rozwiązywanie problemów  dot.  konstrukcji budowlanych w  remontowanych  obiektach oraz opiniowanie  dokumentacji  technicznej  w  tym  zakresie.

e)   Bieżące współdziałanie  z Wydziałami Urzędu  Miasta i jednostkami  miejskimi  w  zakresie realizowanych  zadań.

       f)    Ocena  techniczna  zakresów  robót remontowych prowadzonych  ze  środków  własnych      

             jednostek oświatowych

  g)    Udział w radach  budowy i  komisjach  odbiorowych na przydzielonych zadaniach

  h)   Współpraca z  projektantami  przy koncepcji i zakresie  realizacji  inwestycji oraz  

        sprawdzeniu dokumentacji technicznej

   i)    Opracowywanie  i  kompletowanie niezbędnych dokumentów do  uzyskania  pozwolenia  na  

         budowę

   j)    Weryfikacja  wycen  robót przedkładanych  przez wykonawców

   k)   Realizacja i  kontrola rozliczeń  finansowych  zadań  inwestycyjnych  i  remontowych.

   l)    Terminowe i  prawidłowe  pod  względem  merytorycznym przygotowanie  materiałów dla   

         potrzeb Rady Miasta i Prezydenta Miasta Opola.

 

 

4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29

      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).

 

c)         list motywacyjny,

 

d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budowlanych  w  pełnym  wymiarze w terminie do dnia 10 sierpnia 2009r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Nazwa dokumentu: Wydział Oświaty
Osoba, która wytworzyła informację: OR
Osoba, która odpowiada za treść: OR
Osoba, która wprowadzała dane: Marek Kulig
Data wytworzenia informacji: 2009-07-29 10:11:50
Data udostępnienia informacji: 2009-07-29 10:11:50
Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-29 10:14:07

Wersja do wydruku...

corner   corner