URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej
(nazwa stanowiska pracy)
w Wydziale Gospodarki i Promocji Miasta
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a)wykształcenie:- niezbędne: średnie
|
kserokopia świadectwa maturalnego
|
b) doświadczenia zawodowe:
- 3 lata pracy dla kandydatów
z wykształceniem średnim
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zarudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) obywatelstwo polskie
|
kserokopia dowodu osobistego
|
d) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
e) brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
oświadczenie
|
f) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) pożądane wyższe o dowolnej
specjalizacji
|
kserokopia dyplomu ukończenia studiów
|
a) umiejętność obsługi komputera w zakresie edytora tekstu i baz danych
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, komunikatywność, dobry kontakt z klientami, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność,
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość przepisów prawa w zakresie: działalności gospodarczej, zasad ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przyjmowanie zgłoszeń o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz przygotowywanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Przyjmowanie zgłoszeń o dotyczących zmiany wpisu oraz przygotowywanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z uwzględnieniem powstałych zmian.
3. Przyjmowanie zawiadomień o zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej oraz przygotowywanie decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej.
4. Przygotowywanie decyzji o odmowie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
5. Przyjmowanie wniosków oraz przygotowywanie innych zaświadczeń w tym potwierdzeń okresu prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców.
6. Przygotowywanie odpowiedzi na pisma z zakresu ewidencji działalności gospodarczej.
7. Przekazywanie informacji o wykreśleniu przedsiębiorcy z ewidencji działalności gospodarczej urzędowi statystycznemu oraz urzędowi skarbowemu właściwym ze względu na ostatnie miejsce zamieszkania przedsiębiorcy.
8. Udzielanie informacji o zarejestrowanych przedsiębiorcach.
9. Prowadzenie ewidencji innych obiektów niż obiekty hotelarskie, w których świadczone są usługi hotelarskie oraz ewidencja pól biwakowych.
10. Współdziałanie z organami kontroli i innymi jednostkami w zakresie działalności referatu, a w szczególności z Urzędem Skarbowym, Państwową Inspekcją Handlową, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Urzędem Statystycznym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Policją i Strażą Miejską w Opolu.
11. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
12. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
13. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej w terminie do dnia 19 lutego 2009 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.