logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 
stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej
(nazwa stanowiska pracy)
w Wydziale Gospodarki i Promocji Miasta
 
 
1.
 

 
Wymagania niezbędne
 
 
 
Wymagane dokumenty
 
a)wykształcenie:- niezbędne: średnie                    
kserokopia świadectwa maturalnego
 
 
b) doświadczenia zawodowe:
- 3 lata pracy dla kandydatów  
  z wykształceniem średnim 
 
 
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie  o zarudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 
c) obywatelstwo polskie
 
kserokopia dowodu osobistego
d) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
oświadczenie
 
e) brak skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne
oświadczenie
f) nieposzlakowana opinia
oświadczenie
 

 
 
2.
 

 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) pożądane wyższe o dowolnej 
 specjalizacji
kserokopia dyplomu ukończenia studiów
a) umiejętność obsługi komputera w zakresie edytora tekstu i baz danych
 
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
b) samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, komunikatywność, dobry kontakt z klientami, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność,
 
zapis w liście motywacyjnym lub w CV
c) znajomość przepisów prawa     w zakresie: działalności gospodarczej, zasad ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.      Przyjmowanie zgłoszeń o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz przygotowywanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.      Przyjmowanie zgłoszeń o dotyczących zmiany wpisu oraz przygotowywanie zaświadczeń  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z uwzględnieniem powstałych zmian.
3.      Przyjmowanie zawiadomień o zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej oraz przygotowywanie decyzji o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej.
4.      Przygotowywanie decyzji o odmowie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
5.      Przyjmowanie wniosków oraz przygotowywanie innych zaświadczeń w tym potwierdzeń okresu prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców.
6.      Przygotowywanie odpowiedzi na pisma z zakresu ewidencji działalności gospodarczej.
7.      Przekazywanie informacji o wykreśleniu przedsiębiorcy z ewidencji działalności gospodarczej urzędowi statystycznemu oraz urzędowi skarbowemu właściwym ze względu na ostatnie miejsce zamieszkania przedsiębiorcy.
8.      Udzielanie informacji o zarejestrowanych przedsiębiorcach.
9.      Prowadzenie ewidencji innych obiektów niż obiekty hotelarskie, w których świadczone są usługi hotelarskie oraz ewidencja pól biwakowych.
10. Współdziałanie z organami kontroli i innymi jednostkami w zakresie działalności referatu,  a w szczególności z Urzędem Skarbowym, Państwową Inspekcją Handlową, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Urzędem Statystycznym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Policją i Strażą Miejską w Opolu.
11. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
12. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
13. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
 
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej w terminie do dnia 19 lutego 2009 r.
 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
           

Nazwa dokumentu: Wydział Gospodarki i Promocji Miasta
Skrócony opis: stanowisko stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2009-02-09 12:11:04
Data udostępnienia informacji: 2009-02-09 12:11:04
Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-09 12:17:53

Wersja do wydruku...

corner   corner