PREZYDENT MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Komendanta Straży Miejskiej w Opolu
od dnia 1 grudnia 2008r.
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomicznym, prawniczym lub administracyjnym
|
Kserokopia dyplomu lub kserokopia dyplomu i świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
|
b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym:
- co najmniej 2-letni staż pracy zgodnie z art. 3 ust. 4 pkt.1ustawy o pracownikach samorządowych
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ukończyła 21 lat,
- korzysta z pełni praw publicznych,
- cieszy się nienaganną opinią,
- jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,
- nie była karana sądownie,
- ma uregulowany stosunek do służby wojskowej
|
- kserokopia dowodu osobistego
- oświadczenie
- oświadczenie
- oświadczenie
- oświadczenie
- kserokopia książeczki wojskowej
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) znajomość zagadnień związanych z administracją samorządową
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
b) znajomość ustawy o strażach gminnych (miejskich) oraz innych aktów prawnych dotyczących jej funkcjonowania
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
c) znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych i planowania budżetu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
d) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
e) podstawowa znajomość prawa zamówień publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
f) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych oraz wykorzystania Internetu
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
g) Prawo jazdy kat.B
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
h) cechy osobowe: uczciwość, odpowiedzialność, opanowanie, wytrwałość, wysoka kultura osobista
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
i) predyspozycje: profesjonalizm, samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolności organizatorskie, odporność na stres, umiejętności rozwiązywania problemów, zdolność myślenia strategicznego, kreatywnego i analitycznego, dyspozycyjność
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) kierowanie Strażą Miejską w Opolu na podstawie uprawnień wynikających z odpowiednich przepisów prawa dla jednostek budżetowych oraz udzielonych przez Prezydenta Miasta Opola pełnomocnictw,
b) realizacja zadań ustawowych Straży Miejskiej w Opolu,
c) reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
d) współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz wydziałami Urzędu Miasta Opola.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej,
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r.Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.)”,
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 32 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. nr 14, z późn.zm.),
f) opracowaną koncepcję pracy i rozwoju jednostki.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek-Ratusz, pokój nr 65, III półpiętro z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Opolu” w terminie do dnia 30-10-2008r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (
www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.